Ja dat snap ik hopelijk krijgen we snel ons oude leventje weer terug. Ik moet zeggen ik vind de rust wel heerlijk
Vruchtzak was te klein voor 6 weken, eerder 5 weken plus 2/3 dagen. En ze konden geen dooierzakje zien. Wel een wit streepje maar of dat de embryo is??? Ze gaat nog overleggen met de gynaecoloog. En verder is het afwachten tot volgende week donderdag of er dan een ander beeld is. Maar ik hoop nergens op.
@aicirtap ah wat naar dat je nu in onzekerheid zit! Ik hoop dat het er volgende week beter en duidelijker uit ziet.
Ah nee chips! Dat is niet wat je wilt horen. Ik begreep wel van bevriend vk dat op deze termijn heel moeilijk te beoordelen is welke termijn het precies is. Hopelijk volgende week duidelijkheid en positief! Maar wat een spannende week wordt het...
Aah jeetje, niet het fijnste nieuws! Hopelijk zegt het nog niets en heb je volgende week een mooier beeld. Ondanks dat je nergens op hoopt, lukt het wel een beetje om positief te blijven?
pff maakt het weer heel spannend.. op dit termijn is het wel echt mm werk en kan het net een dag te vroeg zijn met een echo. Wel heel vervelend zo. Knuffel❤️
Hier dus precies hetzelfde Ik dacht ik ga maar eens kijken waarom het hier zo stil is, maar het bleek helemaal niet zo stil Ik kreeg gewoon geen meldingen. lees dus vanaf hier weer mee dames. Teruglezen is aan mij momenteel niet besteed met thuisonderwijs aan 2 koters en een peuterpuber erbij .
Had al even gereageerd in het andere topic maar hier ook nog even; echt niet waar je op hoopt natuurlijk. Super spannend voor je . Hopelijk komt toch alles nog goed.
Ah nee, niet het beeld dat je wilt zien. Hopelijk heb je volgende week een mooier beeld ❤ ik denk aan je !
Oh nee aicirtap, dat is precies wat je nu niet wil horen. Wordt een spannende week maar we duimen voor je. mooie echo Noralie! Wanneer mag je weer?
Wat naar , en wat een onzekerheid.. Op naar een mooie echo donderdag. Ik hoop dat je er niet te veel last van hebt. Knuffel..
Lijstje uitgerekend in september 2021: 2. Noralie87 - 3e kindje 6. Orchid24 - 1e kindje 9. Goegalla - 4e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 13. Loeskaz - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje Lotion - 4e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 26. Neoflux - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 29 Jumphola - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 27-01 - eerste echo - hippie89 27-01 - eerste echo - julia123 28-01 - eerste echo - Loeskaz 28-01 - tweede echo 14:30 - Rowena25 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 03-02 - eerste echo - Lotion 03-02 - eerste echo - Neoflux 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 09-02 - termijnecho - Noralie87 10-02 - eerste echo - jumphola 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 15-02 - eerste echo - MLB 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.