Morgen laatste dag utrogestan , dat vind t toch ook wel een dingetje . Heb er vertrouwen in , dat het het juiste moment is..
Hoe zit dat precies? Want het enige wat ik ervan weet is dat die pilletjes niet mogen tijdens zwangerschap, en die andere varianten alleen tijdens de eerste 3 maanden omdat het daarna schadelijk is voor je baby. Dus dan lijkt stoppen alleen maar goed toch? Ik ben hier overigens (gelukkig denk ik) helemaal niet bekend mee, dus sorry als ik een domme vraag stel!
Domme vragen bestaan niet Progesteron verandert het baarmoederslijmvlies zodat een eicel zich er goed in kan nestelen , daar heb ik het voor gebruikt na een ivf behandeling
@Daantje3 het zou ook helpen tegen een miskraam wat ik begrepen heb. Maar dan wel met een ivf behandeling in een niet-natuurlijke cyclus, je moet dat natuurlijk niet zomaar gaan gebruiken.
Spannend MNK, maar je lijf kan dit! Nu is er genoeg eigen progesteron. Maar kan me voorstellen dat het een dingetje is. Het voelt toch als een veiligheid. Succes dames die vandaag echo hebben!!
Aaah oke, dus dan ben je met stoppen bang dat het alsnog weer loslaat. Snap dat dat wel even een dingetje is, maar je lijf kan het! Hoe ver ben je nu?
Ik snap iets niet over mijn uitgerekende datum, weten jullie dit misschien? Eerste dag van laatste menstruatie is 20 december > dus 26 september Maar als ik kijk naar mijn ovulatietest, die was op 3 januari positief en dan heb je de dag erna normaal gesproken de eisprong. Als ik dan de ovulatie op 4 januari zet ben ik 27 september uitgerekend. Wat is betrouwbaarder?
Gelukkig kan je ergens een berekening maken , want anders kom ik er niet uit hoever ik nu ben . 6 weken en 5 dagen ben ik vandaag.
elke website geeft wat anders aan geloof ik ja een dag verschil, ik zou wachten tot wat je vk zegt met eerste echo of met termijnecho!
Dr Pas bij de termijn echo krijg je de uiteindelijke uitgerekende datum. Nu is het volgens mij sowieso niet betrouwbaar. Omdat je ook niet weet wanneer innesteling etc is geweest.
Ah ok, maar ik heb volgende week al een echo met 6w3, kunnen ze dan ook al iets vaststellen of is dat te vroeg denk je?
Bij mij zeiden ze wel elke keer hoeveel ze me schatte, maar het is allemaal nog erg onbetrouwbaar. Ik heb echo gehad met 5+5, 6+4, 7+3 en vrijdag met 8+5 ze geven vaak een schatting omdat het een indicatie kan geven of het goed groeit ja of nee. Maar het is allemaal nog zo klein dat een mm minder opmeten al paar dagen kan verschillen plus het er eigenlijk dag erna alweer anders kan zijn bij wijze van. Met termijnecho is het meest betrouwbaar, kindje is dan duidelijk op te meten ook