Precies! Daarvoor zijn het in principe schattingen en met de termijnecho zetten ze de uitgerekende datum vast. Is een specifieke datum belangrijk voor je?
Dat geldt niet bij ivf/icsi/iui trajecten. Dan houden ze toch echt punctie/ovulatie datum en cyclus van 28 dagen aan.
oh echt voor ivf/icsi snap ik dat wel ja want het gaat alleen nog maar om innestelen. maar ik heb OI gehad en net als met iui dus spuiten,alleen wij geen inseminatie en toch is de eisprong rond zelfde tijd als iui maar bij mij word daar niet echt naar gekeken en gaat gewoon hetzelfde als zonder traject vanaf nu
Nee zo ben ik ook niet zwanger geraakt Ik zat wel al 2 jaar in een icsi/PGD traject door een erfelijke aandoening maar raakte maar niet zwanger. Dit was de eerste ronde op de natuurlijke manier en gelijk raak! Wel nog spannend want we krijgen dus verdere testen. Maar de uitgerekende datum is niet echt belangrijk voor ons, maar wel hoe ver ik ben. Ik wil namelijk zsm de testen kunnen doen zodat we tijdig weten waar we aan toe zijn. Nu zal dat wel niet op 1 dag uitmaken maar toch is wachten in dit geval niet zo leuk.
O snap ik helemaal! Super spannend wat er dus komen gaat nu ook nog voor jullie neoflux. Wat bijzonder dat het met icsi niet lukte en nu spontaan wel! Dat moet vast een krachtig toppertje zijn. Wanneer kunnen de vervolgonderzoeken worden opgestart? En waar gaat het dan om? Vruchtwaterpunctie?
Lijstje uitgerekend in september 2021: 2. Noralie87 - 3e kindje 6. Orchid24 - 1e kindje 9. Goegalla - 4e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 13. Loeskaz - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje Lotion - 4e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 26. Neoflux - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 29 Jumphola - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 27-01 - eerste echo - hippie89 27-01 - eerste echo - julia123 28-01 - eerste echo - Loeskaz 28-01 - tweede echo 14:30 - Rowena25 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 03-02 - eerste echo - Lotion 03-02 - eerste echo - Neoflux 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 04-02 - eerste echo - DollyLam 09-02 - termijnecho - Noralie87 10-02 - eerste echo - jumphola 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 15-02 - eerste echo - MLB 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.
Laten we het hopen Ik krijg volgende week (dus dan ben ik denk ik 6w3) eerst een echo om vast te stellen of het vitale zwangerschap is. De dag erna heb ik een gesprek met de klinische genetica. Het gaat om het BRCA1 gen wat zorgt voor borst- en eierstokkanker. In de vrouwelijke lijn van mijn man is niemand ouder geworden dan 58 door dit gen. Er wordt dan met 8 of 9 werken via het bloed geslachtsbepaling gedaan. Bij een jongetje is er niks aan de hand, bij een meisje volgt een vlokkentest. De kans op doorgeven van het gen is 50%. Maar hoelang het duurt voordat we de uitslag krijgen van de vlokkentest zal ik dus wel horen na het gesprek met de klinisch genetica.
Wat spannend, Neoflux..... Eigenlijk hopen op een jongetje dus. Gisteren brief gehad van zh. 3 februari 2e echo. Dan ws 8+5 weken onderweg. Blijf erg onzeker, ondanks de goeie 1e echo. Vind het allemaal zo spannend.....
Hoihoi, daar ben ik weer. Was even spoorloos, ik hoop dat alles goed met jullie gaat? Vandaag ben ik 5+5 weken zwanger, had ineens rood bloedverlies want na een paar min ook ineens stopte.
Mag ik vragen wat het zou betekenen als het een meisje is met het gen? Want over ongeveer 50 jaar zijn er natuurlijk weer nieuwe ontwikkelingen. En weten dat je kans hebt hierop kan je wel ook je leven daar op tijd op inrichten natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe dit voor jullie is.
Hoe stel je eigenlijk meldingen in? Ik krijg het natuurlijk wel te zien als ik de pagina open en iemand mij een reactie heeft gegeven, maar moet wel zelf regelmatig even op de pagina komen loeren.
Net terug van de echo. We zagen echt een inimini streepje met kloppend hartje en conform de 6 weken die ik zou moeten zijn (alleen uitwendig via de buik gekeken). Dus dat is een fijn begin! Nu hopen dat alles goed blijft gaan