Ik heb het ook gehad 1,5 week geleden. Hield 3 dagen aan en daarna was het over. Mijn gyn zei waarschijnlijk baarmoedermond. Ik heb ook regelmatig bloedneuzen, dus is allemaal goed doorbloed nu.
Wat rot! Hier ook, de hele dag ijskoud, en vanaf vanavond zijn mijn darmen ook helemaal van streek. Hou niks binnen en ben al 2 dagen zo absurd moe. Wel de hele dag gewerkt, maar vraag niet hoe. Nu maar proberen te slapen met deze buikpijn en hopen op een betere dag morgen! (Wil vooral geen virus hebben wat kwaad kan voor de baby)
@Rowena25 he nee wat naar! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je lichaam het inderdaad zelf ook op zal gaan merken en het zelf ‘oplost’. Ik heb in september/oktober een missed abortion gehad (ik was bijna 10 weken toen we erachter kwamen en het kindje was ter grootte van 8-9 wkn).. helaas met medicatie de miskraam moeten opwekken uiteindelijk.. @Loeskaz wat spannend zeg! Maar een halve mm verkeerd meten kan al zomaar een dag of meer schelen. Dus als het inderdaad kan kloppen dat je iets minder ver bent dan kan het zomaar gewoon goed zijn hoor! Het is zo’n precisiewerk nu in het begin. Stel dat je nu naar een andere echoscopiste zou gaan dan zou t zomaar weer een dag of paar dagen kunnen verschillen..
Bedankt hiervoor en wat een lief berichtje! Ik begin er ook steeds minder achter te staan om te beëindigen, het kindje is namelijk nog niet eens ziek. Voor nu ga ik even afwachten wat de klinische genetica zegt en duimen dat de eerste echo woensdag goed is
Ook al zo een rot dag! Ik heb het ook constant ijskoud en kan de hele dag wel slapen. Ik ben alleen misselijk, hoef gelukkig niet te spugen. Hopelijk vandaag allebei een betere dag!
Daar gaan we voor! In ieder geval is het bijna weekend, en kan mijn vriend wat meer voor de kleine zorgen zodat ik wat rust kan pakken. De vermoeidheid en misselijkheid is nog niet minder, haha. Hebben jullie ook van die heftige dromen en onrustige nachten?
@Orchid24 hoe laat heb jij de echo vandaag? (Misschien lees ik er overheen hoor). Veel succes en plezier
Geen krampen, geen rood bloedverlies en aanhoudende zwangerschapssymptomen. Ik blijf hopen op een plakkerd. Af en toe bij afvegen wat lichtroze afscheiding. Ik vraag me af of er niet gewoon een bloeding zit. Mijn innesteling was ook een echte bloeding van 3 dagen, ik dacht daarom dat ik niet zwanger was. Donderdag een echo, dat duurt voor mijn gevoel nog zo lang
Helaas heb ik vanmorgen wat bloed verloren hopelijk is alles goed, is nu wel weer gestopt en geen krampen. Ik blijf maar hoop houden..