Nee ik weet het, daarom blijf ik maar hoop houden.. was na het plassen echt een plonsje bloed maar nu lijkt het weer gestopt.. dus zolang ik geen echte krampen krijg blijf ik hoop houden. Jaar geleden een ‘miskraam’ gehad met 4 weken en dat begon echt met gigantische krampen/weeen achtig gevoel en daarna pas bloed. Dus dit moet gewoon goed komen, hoop ik Echo 15 februari pas...
dat is nog een lange tijd dan.. ik heb inderdaad ook wel echt plonsjes bloed gehad. Geen kramp is goed teken denk ik en als het hierbij blijft zit het vast nog goed. Ik denk als het een missed abortion is dan heb je geen bloedverlies en als het een miskraam word zet het denk ik toch al gauw door. Mocht het vaker en meer worden zou ik gewoon gaan bellen voor een eerdere echo! Ik had met 5+5 al een echo en toen was er hematoom naast het vruchtzakje te zien dus wisten we in ieder geval waar het vandaan kwam.
Dank voor je info! Als het na het weekend nog bloed dan ga ik denk ik wel even de verloskundig bellen. Kan er toch niet zoveel aan veranderen als het mis gaat
ja sommige zijn wat huiverig met vroege echo’s want met een goede echo zegt niks over hoe het gaat maarja dat is logisch natuurlijk. Met 5+5 was er bij mij alleen een vruchtzakje te zien maar dat was prima en ineens week later vruchtje met hartje. Gaat zo snel dus als je vroege echo hebt is denk ik vooral belangrijk dat je rustig kan blijven als je niet meteen al iets ziet. Het komt zo nauw zo vroeg..
Ja na hele hoop lezen ben ik daar inmiddels ook achter. En in the end ben ik ‘maar’ 6 dagen conform vk berekening en 3 dagen volgens eigen berekening terug gezet. Ik lees op fora veel verder terug gezet en dat ging ook goed. Dus heb wel stiekem gewoon goede hoop. Omdat de rest er zo goed uit zag. Wat een prachtige echo Orchid! Heel mooi!!!
Nog een gekke vraag misschien, maar ik merk echt dat ik zwaarder word (weegschaal zegt het ook), maar komt echt niet door wat er in mn buik groeit, maar puur dat ik mezelf alles gun qua eten (voorheen heb ik een ruim jaar een dieet gedaan en sinds ik weet dat ik zwanger ben, eet ik alles weer). En dan denk je: dan stop je toch gewoon met eten? Maar ik heb echt de hele dag door snoeptrek. Echt beginnend om 10 uur al als ik dan net mn yoghurt heb. Jullie ook zoveel trek in snoepen? Of houden jullie het nog wel netjes?
Ik join the club! Jaar lang gezond gegeten (uiteraard af en toe niet want ik houd van cake etc) en met de dag word het moeilijker om groente weg te krijgen. Moet groente echt ergens in verwerken anders lukt gewoon niet. Bij mij is het niet zozeer snoepen maar wel hele tijd zin in ongezond. Lekker vet haha.. pizza, kroket, cake.. ik kan me nog redelijk beheersen maar ben al wel aangekomen ja.. ondanks dat ik smorgens spuug niet dat ik dus elke dag nu pizza en cake eet.. maar continu honger en groentes niet wegkrijgen is gewoon ook niet gezond maargoed ik hoop dat het tijdelijk is!! En ja honger is honger.. probeer het zo gezond mogelijk te houden maar ik moet wel echt wat eten dan
Haha ik hou het (nog) netjes, maar vanavond ben ik team friet speciaal! Ik begin ook echt met de dag meer honger te krijgen, en heb ook moeite om dan gezond te snacken. Alleen al de gedachte aan avondeten doet me kokhalzen, op ongezonde dingen na dan.
Ik ben vorige zwangerschap iets van 20/25 kilo aangekomen, terwijl ik verder heel slank ben. En dat kwam door een grote baby, buik en veel vruchtwater. Maar ook echt wel door veel rotzooi eten en grote porties avondeten. Ik wil dat niet nog een keer, dus probeer me nu echt in te houden en gezond te snacken.
Haha ja heel herkenbaar. Ik heb vooral heel veel zin in alleen maar slecht eten. Ik probeer me ook erg in te houden, wil niet tonnetje rond worden. Bij mijn vorige zwangerschappen beide keren 12 kg aangekomen. Dat lijkt me weer helemaal prima. Mag ook minder, maar ben niet zo zwaar, dus 12 kg is gewoon mooi gemiddeld.
Vaak is het na de zwangerschap weer snel weg dus laten we lekker genieten van al het foute eten haha.
Nee ik herken het niet. Zit juist heel snel vol. En snoep nu heel weinig. vorige zwangerschappen snoepte ik heel veel en kwam ik 13kg - 3kg en 6kg aan. Tot nu toe nog niks aangekomen.
Wauw, cijfers om jaloers op te zijn! Geloof niet dat ik die 3 of 6 kilo ooit zal halen. Maar 13 lijkt me een mooi streven
Haha wat gek, dus eigenlijk was je afgevallen? Heb je niets anders gedaan dan bij de eerste of derde zwangerschap?
Lijstje uitgerekend in september 2021: 2. Noralie87 - 3e kindje 6. Orchid24 - 1e kindje 9. Goegalla - 4e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje Loeskaz - 3e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje Lotion - 4e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 26. Neoflux - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 29 Jumphola - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 03-02 - eerste echo - Lotion 03-02 - eerste echo - Neoflux 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 04-02 - eerste echo - DollyLam 09-02 - termijnecho - Noralie87 10-02 - eerste echo - jumphola 11-02 - extra echo - loeskaz 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 15-02 - eerste echo - MLB 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt. [/QUOTE]
Lijstje uitgerekend in september 2021: 2. Noralie87 - 3e kindje 6. Orchid24 - 1e kindje 9. Goegalla - 4e kindje 12. Rowena25 - 3e kindje 14. Dollylam - 2e kindje Julia123 - 1e kindje 15. JB27 - 2e kindje Loeskaz - 3e kindje 18. BS155 - 2e kindje MNK - 2e kindje 21. Aicirtap - 2e kindje Motherofdragons - 4e kindje 22. Hippie89 - 2e kindje Lotion - 4e kindje 24. Bijtje90 - 1e kindje Daantje3 - 2e kindje Appeltje - 1e kindje 26. Neoflux - 1e kindje 28 Droomwens79 - 2e kindje 29 Jumphola - 2e kindje 30 MLB - 3e kindje Afspraken: Januari 29-01 - 8 weken echo vk - Orchid24 Februari 02-02 - eerste echo - Bijtje90 02-02 - éérste echo - Droomwens79 03-02 - eerste echo - BS155 03-02 - eerste echo - Lotion 03-02 - eerste echo - Neoflux 04-02 - vroege echo - Motherofdragons 04-02 - eerste echo - MNK 04-02 - tweede echo - aicirtap 04-02 - eerste echo - DollyLam 09-02 - termijnecho - Noralie87 10-02 - eerste echo - jumphola 10-02 - tweede echo - Hippie89 11-02 - extra echo - loeskaz 12-02 - eerste echo - Daantje3 13-02 - termijnecho - Orchid24 15-02 - eerste echo - MLB 23-02 - intake VK - Droomwens79 Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.