Ik heb van mezelf een lage bloeddruk, vorige zwangerschap ook gehad, maar toen was ik af en toe een beetje duizelig, niet zo extreem als dit en zeker ook niet zo vroeg in de zwangerschap. Maar ik ga morgen wel even bellen denk ik, want dit is wel heel extreem. Net wel gegeten en zoute dropjes op, en dan lijkt het wel een tikje minder, maar niet lang. Klinkt bij jou ook niet heel goed, ga jij er iets mee doen?
Ja kan ook nog inderdaad, vorige zwangerschap was die super hoog en heel goed dus. Maar net wel maiswafels met stroop op voor de zekerheid. Ga inderdaad morgen even de vk bellen.
Hier net ook twee boterhammen gegeten , omdat ik trillerig was. Gisteravond voor het avond eten , had ik er ook last van. Maar ik denk bij mij ook mijn bloedsuiker spiegel , ik ga eens proberen om wat vroeger te eten. Daarnaast heb ik al weken t spugen en super misselijk.! Zo misselijk dat ik het liefste alleen maar ik bed wil liggen. Ik heb bij de huisarts om medicatie gevraagd , het zelfde als mijn eerste zwangerschap. Ik moet zeggen dat het het scherpje randje ervan haalt en dat ik weer kan functioneren. natuurlijk wil ik liever zonder medicatie , maar ik heb geaccepteerd dat het even niet anders is. ik zie zo op tegen donderdag de eerste echo , na 2 jaar intensieve ferteliteits behandelingen. Aan mijn misselijkheid gaat t niet liggen
Oh dat klinkt heftig zeg! Dat lijkt me zo naar, hier hou ik het gelukkig nog binnen. Heb je wel een goed gevoel over donderdag?
Een goed gevoel .? Ik weet het echt niet , het is echt 50/50 , een voordeel. Als er geen hartje te zien is , dan is t ook echt zo dan is daar geen twijfel over mogelijk omdat ik dan tegen de 8 weken ben. daarnaast probeer ik me eigen echt te beschermen tegen “ weer “ negatief nieuws. Natuurlijk is het verdrietig als blijkt dat het niet goed is , maar ik kan wel realistisch zijn. En op naar een nieuwe poging.
Dat mega duizelige en trillerige had ik bij mijn tweede zwangerschap ook. Enige wat me hielp was genoeg eten. Het zakte rond de 11 weken gelukkig wel weg. Super spannend MNK. Hopelijk is jullie slecht nieuws potje op en nu alleen maar goed nieuws!! Ik heb afgelopen dagen flink wat gegoogled. En lees heleboel verhalen van vruchtjes die nog kleiner waren of even groot als onze bikinimini, waarvan de vk of gyn toen heeft gezegd dat het prima op de lijn groeide. Vraag me nu weleens af of de vk ons niet onnodig onzeker heeft gemaakt. Ik hoop het maar!!!
Lief , dankjewel.. Ik ga duimen dat ze jullie onnodig in onzekerheid heeft gebracht. Het is z’n onzekerheid , ik hoop dat het goed komt.
Ik dacht even dat bikinimini jullie bijnaam voor de baby was. Voor iedereen: hebben jullie al een “werknaam”?
Nee eigenlijk nog niet, hadden we vorige keer ook niet echt. Lijkt me altijd wel leuk, maar hoe bedenk je zo’n naam? Heb jij er al een?
De mijne heet nu druifje. Eigenwijze druif liet zich hopelijk niet zien afgelopen dinsdag. Mijn dochter smurfje omdat ik de eerste weken die blauwe progynova tabletjes slikte.
De eerste was net een spook op de eerste echo dus die noemde we spookje. Tweede noemde we parasiet . Die vrat mij bij wijze van op. Ik bleef op het begin maar afvallen. Derde frummel. nu gewoon baby lekker makkelijk.
Hihi wat leuk om de “koosnamen” te horen , hier geen. Ik merk echt dat ik naar de eerste echo toe leef.
Haha heerlijk! Wij hebben deze x eigenlijk nog geen werknaam. Misschien als we er wat meer in durven te geloven. Voor nu voelt dat voor mij te dichtbij ofzo?