Pfff heb het aldoor zo koud en ben zo moe! Vanmorgen weer een maag/buikpijn aanval gehad. Weer diarree en door de crackers werd de maagpijn minder. Maar ook gevoel over te moeten geven. Weet niet of het door de zwangerschap komt, de utrogestan, stress of wat anders? Ben ff paar uurtjes naar werk geweest voor de belangrijkste dingen en duik zo mijn bed in. Ik ben blij als het donderdag is en duidelijkheid heb.
Ahh dat is klote. Lekker even je bed in dannkom je ook even tot rust. En idd snel op naar donderdag !!
Nee dat nog niet, wel een soort van luchtbel, maar de arts vond het er mooi uit zien, past bij het termijn
Ik was vorig weekend ook zo vreselijk beroerd! Was echt tot niks in staat. Ook steeds zoeken tussen wel eten en niet eten. Nu heb ik de hang of it beetje gevonden en gaat t beter. Maarja dan ben ik dus weer bang dat het dus misgaat . Man man man. Super fijn droomwens! Wat een verschil dan altijd wat een week maakt. Ik duim voor mooi vruchtje volgende week!
Ik was afgelopen weekend ook goed de weg kwijt. Heb gister de vk gebeld, en die gaf aan dat ik veel te weinig eet, zowel de hoeveelheid als momenten. Ze gaf aan dat ik eigenlijk continu aan het eten en drinken moet zijn. Met een goede afwisseling tussen suikers en zouten, en trage en snelle koolhydraten. Nu ik dat doe gaat het wel wat beter, al blijft de duizeligheid en vermoeidheid wel aanwezig, maar dat hoort er natuurlijk ook gewoon een beetje bij
Bedankt voor jullie succeswensen dames <3. Hier een heel mooi kloppend hartje gezien en alles ziet er heel mooi uit. Dus ik ben even in de wolken met onze frummel! met wat zij hebben gemeten komen ze op een termijn van 6w3dagen, maar ze zei gelijk dat dat nu eigenlijk nog helemaal niks zegt omdat het mm werk is. Dus dat ik zelf lekker met 7 weken mag blijven rekenen ='D.
Hier alles ook goed! Op 6 weken en 4 dagen gezet, net zoals mn banner al was Toch wel heel spannend hoor, nog wel een vreugdetraantje gelaten. heb geen foto, komt de volgende keer!
Bij mij is de truc ook om in bed al pakje toastjes te eten. Dan op te staan en vanaf dat moment ieder uur iets te eten. Als ik dat vergeet ben ik hele dag super beroerd. Neem wel zoveel mogelijk lichtverteerbare dingen. Rest valt zo zwaar. Maar het helpt wel echt.
Wat een mooie echo! Hoe groot was jouw beebje? Heel scherpe foto ook zeg! Ik vind dat zo bizar dat bij jullie paar dagen minder niet erg is, terwijl ze bij mij zeiden dat ik rekening moest houden met dat het mis was?!
Ik heb ergens gelezen dat een week afwijking de marge zou zijn? Maar dat is misschien ook weer afhankelijk hoe ver je bent denk ik?
Ja las ik ook! Bij mij lijkt het volgens mijn berekening dus 2-3 dagen en volgens vk 5-6. Dus ben in de war haha.
sommige vk's doen echt bizarre uitspraken in vroeg stadium inderdaad.. heb het al vaker voorbij zien komen.. vrouw die ook miskraam boekjes meekreeg al want het ging mis en heeft gewoon nu goede echo's gehad..
Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje.... laten we gewoon hopen dat het inderdaad een loze uitspraak was...
Wat apart @Loeskaz ! Er waren hier 2 verloskundige bij (ze waren me vergeten, dus zat lekker lang zenuwachtig te wachten, dus kreeg even special treatment haha), en allebei vol overtuiging dat dit echt een verwaarloosbare afwijking was, en dat het er gewoon super uitzag. En dat het kan door een latere innesteling of gewoon een mm verschil. En dat het met de termijnecho vast weer anders zou zijn. Zij zeiden er ook trouwens helemaal niks over zelf, het was dat ik er zelf over begon.