Nee ik had wel al lang een lijstje met namen die ik leuk vond(sloeg dat op in notes als ik een leuke naam tegen kwam) maar dat waren vooral meisjesnamen. Toch waren we vrij snel uit deze naam. We wilden niet en al te populaire naam maar wel een die goed uit te spreken is en een beetje stoer. Het is o.s.k.a.r. geworden Anderen die ik ook wel leuk vond waren j.a.m.e.s. - f.e.l.i.x. - g.a.b.r.i.e.l
Hier weigert vriend om te gaan denken over namen tot we weten of we een jongen of een meisje krijgen en wat ik ook al opper, hij reageert er niet op. Zelf al wel een idee wat voor namen ik leuk vind. Denk zelf dat het een jongetje wordt (dacht ik al heel de tijd en toen ook nog “bevestigd” door de Chinese geslachtskalender)
Haha lekker stug. Heeft hij nog geen voorgevoel? Mijn vriend denkt puur door mijn andere kwaaltjes dan bij dochter dat het een jongen is. Maar de echo’s lijken zoveel op elkaar dat ik niet anders kan denken dat het een meisje is. Die geslachtskalender zegt bij mij een jongen, maar bij dochter ook
Ik ging die Chinese kalender dus weer even opzoeken, je moet blijkbaar rekenen met je Chinese leeftijd en conceptiedatum. (nou geloof ik niet perse in deze dingen, maar vind het wel heel leuk)
Bij mijn eerdere Kids klopte het niet. Nu zegt ie een jongen. Maar denk sterk een meisje na de echo dinsdag.
@Noralie87 ook hele mooie namen! hier staat de jongensnaam vast (ivm meelezers deel ik deze niet) Meisjesnaam is nog een dingetje. Ik krijg nog steeds geen meldingen van dit topic
Ja! Het hangt van zoveel dingen af en het is voor veel ook echt zoeken nog in het begin! Over tijdje lukt het vast. Bij mij was een uitwendige echo ook al in week 6 vele malen duidelijker dan een inwendige echo dus denk dat ie ook gunstig ligt voor zoiets bij mij
Ik vind ook verschillende Chinese geslachtskalenders... volgens de ene is dit een meisje en volgens de andere een jongen...
Inderdaad bij iedereen is t anders. Maar t is ondertussen gelukt , met behulp van iemand die ook z’n doppler heeft
Ik vind dat echt zo fijn af en toe even luisteren naar het hartje. Ik kon hem ook al met 10 weken vinden. Maar had ook een heel mooie uitwendige echo met ruim 8 weken al. Vk zei dat mijn baarmoeder al hoog zat. Nu zit hij ook al tot mijn navel en voel ik smorgens met een volle blaas echt al een bolletje.
Ik durfde niet zo heel goed nog.. ik lees veel dat Doppler voor de 12 weken schadelijk kan zijn.. Maar morgen ben ik 12 weken dus dan ga ik proberen!
Je leest er inderdaad verschillende verhalen over. Ik heb er 1 waar je t schijnbaar ook op kan nemen. Dat moet ik alleen nog even bekijken. Ik heb me voorgenomen dat ik het volgend weekend nog een keer ga beluisteren. Ook had ik geen gel erbij besteld maar met bodylotion geprobeerd , ik vond dat wel minder goed werken. Na het lenen van een gel , hoorde we het wel
Lijstje uitgerekend in september 2021: 03. ♡Noralie87 - 3e kindje ♡Goegalla - 4e kindje 06. ♡Orchid24 - 1e kindje 14. ♡Dollylam - 2e kindje 15. JB27 - 2e kindje 17. ♡MNK - 2e kindje 18. BS155 - 2e kindje 19. ♡ Hippie89 - 2e kindje 21. ♡Droompje123 - 1e kindje ♡Appeltje - 1e kindje 22. ♡ Lotion - 4e kindje 23. ♡Daantje3 - 2e kindje 24. ♡Bijtje90 - 1e kindje 26. ♡Neoflux - 1e kindje 29. ♡Jumphola - 2e kindje Afspraken: Maart 09-03 - termijnecho - Neoflux 10-03 - termijnecho - Jumphola 16-03 - controle vk - Orchid24 17-03 - intake - Lotion 17-03 - geslachtsecho - Orchid24 18-03 - controle vk - Daantje3 19-03 - geslachtsecho +controle vk- Noralie87 24-03 geslachtsecho - Hippie89 24-03 controle gynaecoloog - Goegalla April 2-04 - geslachtsbepalings echo - Daantje 8-04 - controle vk - Hippie89 14-04 - 20 weken echo - Orchid24 21-04 - 20 weken GUO - Noralie87 ——————————— Sterretjes ⭐️ Julia123 Rowena25 MLB Loeskaz Motherofdragons Droomwens7 Aicirtap Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.