Hoe vervelend het soms ook is soms kan je gewoon niet anders. Dit is me tweede dag dat ik niets hoef en ik merk dat ik zelf ook rustiger wordt. Je lichaam geeft niet voor niets aan even een stapje terug te doen. Denk dat het verstandig is dat we daar zeker gehoor aan geven.
Regelmatig even spieken hier dat helpt dan komen de meldingen vanzelf! Ik vindt sowieso dat de baby en jijzelf altijd voorop staan. En idd je moet er niet aan denken dat je verkeerde beslissingen maakt gezien het traject.
Dankje! 20 weken echo om 13.00 vind toch wel spannend, hopelijk alles goed met die kleine! Hij is in ieder geval goed aanwezig haha anderen ook veel plezier/succes bij hun controles!
Ik zou gewoon de namen van beide oma’s opschrijven en dan met de letters husselen. Zo hebben we het ook met onze 3-ling gedaan toen, vernoemen in de tweede naam. Zo heet er 1 Thirza Abby, naar beide opa’s Albert. 1 heet Marith Hera, naar oma Hendrika, en onze overleden dochter heet Norah Indi, naar oma Dinie. Nu willen we graag ons kind weer in de tweede naam vernoemen, als het een jongen wordt gaat hij iig in de tweede naam Rohan heten, naar Norah.
Hier nog niet aan de beurt voor de 20 weken echo , maar kan er soms al wel over na denken ( in de hoop dat alles goed is ). Gelukkig mag je aan het begin van de middag en hoef je niet heel de dag te wachten. Wat fijn dat je de baby voelt , ik voel echt nog niets
ja het is toch spannend he, naar een medische echo ga je toch weer anders dan de pretecho en ook dat is eventjes spannend maar dan zie je hem meteen bewegen en het hartje en dan is het meteen weer genieten. Ja vind ook wel fijne tijd! Ja heb ik veel mazzel mee, ook nooit verwacht zo vroeg al maar alles ligt wat dat betreft gunstig bij mij geloof ik.
Vooral voor een eerste kindje voel je hem wel echt vroeg, alleen maar fijn. Succes en toch ook veel plezier straks bij de echo. Ik vond dat met dochter echt mega interessant, wij kregen toen onwijs veel uitleg over alles wat ze bekeken.
Oh jeetje, wat pittig! Dan vind ik het echt stoer dat je ook nog eens 20 uur werkt, ik doe het je zeker niet na
gemist! Alsnog succes! Hopelijk kan je genieten van de mooie beelden @Daantje3 Ja is soms best pittig. Nu word ik terug gefloten door mijn lichaam en denk dat dat maar goed is ook. Moet mezelf die rust ook gunnen.
Alles goed met onze knul! Geen idee hoe ik de foto moet draaien.. alleen de verrassing was dat pretecho het mis had over mijn placenta! Hij zit voor ipv achter! Dus helemaal dikke mazzel dat ik hem zo goed al voel dan @Lotion goed dat je luistert naar je lichaam! Is soms zo moeilijk, maar het is niet voor niks zo duidelijk!
Wat knap dat je dat kan! Hier ook veel hoofdpijn en lig de avonden als ik niet moet werken al om 21 u in bed. Maar nu lekker 4 dagen vrij, kan ik even bijkomen.
Lijstje uitgerekend in september 2021: 03. ♡Noralie87 - 3e kindje 06. ♡Orchid24 - 1e kindje 08. ♡Goegalla - 4e kindje 14. ♡Dollylam - 2e kindje 15. ♡JB27 - 2e kindje 17. ♡MNK - 2e kindje 18. ♡BS155 - 2e kindje ♡Droompje123 - 1e kindje 19. ♡Hippie89 - 2e kindje 20. ♡Joepy - 3e kindje 21. ♡Appeltje - 1e kindje ♡Lotion - 4e kindje 23. ♡Daantje3 - 2e kindje 24. ♡Bijtje90 - 1e kindje ♡Mommie33 - 5e kindje 25. ♡Neoflux - 1e kindje 29. ♡Jumphola - 2e kindje ———————————— JONGEN (5) MEISJE (6) VERRASSING (1) Afspraken: April 20-04 - 20 weken echo - Goegalla 13:55 21-04 - 20 weken GUO - Noralie87 26-04 - 20 weken echo - Lotion 27-04 - 20 weken echo - MNK 29-04 - 20 weken echo - Daantje3 29-04 - 20 weken echo - Hippie89 30-04 - controle vk - Noralie87 Mei 03-05 - Controle vk- Hippie89 06-05 - 20 weken echo - Droompje123 07-05 - 20 weken echo - Neoflux 10-05 - Controle vk - Orchid24 12-05 - Controle vk - Lotion juni 09-06 - Controle vk - Lotion ——————————— Sterretjes ⭐️ Julia123 Rowena25 MLB Loeskaz Motherofdragons Droomwens7 Aicirtap Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.
het was een behoorlijke stap hoor Maar ik ga er anders echt aan onderdoor en dat begin ik me nu wel te beseffen. 4 dagen vrij is ook lekker! Even genieten van het niks moeten
Mijn lichaam heeft me behoorlijk teruggefloten. Heb een blaasontsteking, dus vandaar de klachten. Ben nu echt gevloerd, dus moet wel rustig aan doen. Hopelijk slaat de antibiotica kuur snel aan!
zeker rustig aan doen! Je lichaam geeft duidelijk aan dat je rust nodig hebt. Hopelijk werkt de antibiotica snel!