Hier vorige week bij 22 weken was ik 3,3kg aangekomen. Denk heel netjes. Vk zei er in ieder geval niks over.
Ik was de vorige keer aan het eind 1 kilo lichter dan aan de start, maar ik heb overgewicht dus vinden ze sowieso dat je niet teveel mag aankomen. Nu sta ik op -3 ten opzichte van mijn startgewicht. Ik denk rond 40 weken weer op mijn startgewicht te zitten. Ik eet veel meer dan normaal, terwijl ik normaal met moeite afval (lipoedeempatiënt, probleem met de vetstofwisseling). Dus mijn hele lichaam is in de war tijdens zwangerschap ofzo haha
Woow wat gek zeg. Bewijst voor mij des te meer dat hormonen hier zo’n grote rol in spelen. Ik ging vorige keer pas afvallen op het moment dat de hormonen na een maand of 5 na bevalling begonnen af te nemen. Terwijl eet en bewegingspatroon niet veranderde in die periode..
hier controle gehad vanmorgen, alles was goed! Baarmoeder ligt al echt tegen mijn ribben aan dus die kan niet hoger, ze verwacht dus ook dat ik vanaf nu alleen nog maar naar voren kan groeien en dat ik een flinke toeter krijg ben benieuwd haha. hij zit ook graag hoog dus dan voel ik toch al beetje zijn rug denk ik! Verder had ik gevraagd over mijn dips na het eten, kan gewoon een kwaal zijn maar kan ook teken zijn van suiker. Nou moet ik sowieso suikertest doen dus die plan ik straks in dan weten we dat ook weer! hoe is het met jullie?
Lijstje uitgerekend in september 2021: 03. ♡Noralie87 - 3e kindje 06. ♡Orchid24 - 1e kindje 08. ♡Goegalla - 4e kindje 14. ♡Dollylam - 2e kindje 15. ♡JB27 - 2e kindje 17. ♡MNK - 2e kindje 18. ♡BS155 - 2e kindje ♡Droompje123 - 1e kindje 19. ♡Hippie89 - 2e kindje 20. ♡Joepy - 3e kindje 21. ♡Appeltje - 1e kindje ♡Lotion - 4e kindje 23. ♡Daantje3 - 2e kindje 24. ♡Bijtje90 - 1e kindje ♡Mommie33 - 5e kindje 25. ♡Neoflux - 1e kindje 29. ♡Jumphola - 2e kindje ———————————— JONGEN (6) MEISJE (7) VERRASSING (1) Afspraken: Mei 12-05 - Controle vk - Lotion 13-05 - controle vk - MNK 17-05 - controle vk - Droompje123 18-05 - controle gynaecoloog - Goegalla 27-05 - controle vk - Noralie87 29-05 - Suikertest - Orchid24 juni 09-06 - Controle vk - Lotion 10-06 - Controle vk - Orchid24 11-06 - 3D/4D pretecho - Noralie87 15-06 - groeiecho - Noralie87 26-06 - Controle vk + 3D echo - Droompje123 ——————————— Sterretjes ⭐️ Julia123 Rowena25 MLB Loeskaz Motherofdragons Droomwens7 Aicirtap Je kunt deze lijst kopiëren door te klikken op ‘reageer’. Verwijder dan [ quote ] aan het begin en [ / quote ] aan het einde, vul het lijstje aan met jouw gegevens en klik op ‘plaats reactie’. Zoek altijd even naar de meest recente lijst voordat je op reageer klikt.
Oooh wat fijn weer! Vind mooie ronde babybuiken altijd prachtig! Wat voor dips heb je dan? Geen energie meer na het eten?
Hier is het allemaal wat van hetzelfde. Redelijk moe, veel pijn en ploeter een beetje de dagen door. Lig nu mijn verplichte uurtje plat, en dan weer door. We zijn wel een 3d/4d echo aan het plannen, heb ik heel veel zin in. En we komen maar niet uit een naam, heel frustrerend. Dit weekend wel een nieuwe draagdoek gekocht, huidige draagzak is voor ukkies echt niet fijn, ben echt heeeeel blij met deze
@Daantje3 heel moe maar vooral gewoon echt beroerd voelen, dus ook beetje misselijk en gewoon totaal niet lekker.. vervelend zeg.. heb je inmiddels fysio gehad? En al knoop doorgehakt met werk? Leuk! Ik ben ook aan het kijken maar dan voor 2D echo! Lastig he de naam.. gelukkig nog wel de tijd! Hebben jullie wel een aantal namen al?
Ooh dat klinkt niet fijn zeg! Een simpel dipje is dat niet. Heb je dat altijd na het eten? Ben benieuwd of die suikertest iets zegt... Ik heb vorige week een intake gesprek gehad, en mag morgen voor de eerste behandeling. Wat werk betreft krijg ik het nu nog goed voor elkaar om smiddags een uur te liggen, wat dus van de fysio moet. Dan ga ik de komende tijd even kijken hoe het gaat met alle nieuwe ‘gewoontes’ en de fysio, en anders ga ik het wel aangeven. Ik merk nu ook dat ik mijn werk langzamer en minder geconcentreerd kan doen door de pijn en vermoeidheid. Tja die namen...we hebben beide wel een zwak voor een naam, maar ik heb daar wel veel gegronde bezwaren tegen. Dus tenzij we daar iets fatsoenlijks van kunnen maken, hebben we helemaal niks
Niet altijd, heb het vaak smorgens en smiddags, savonds nergens last van meestal. En ook niet perse iedere dag. Ja ben ook wel benieuwd, maar hopelijk is het gewoon dat na het eten al mijn energie naar mijn maag gaat en verder niks. hopelijk merk je wat door fysio, zal ook even tijd nodig hebben..haha wil je de naam noemen en je bezwaren misschien kunnen we meedenken?
Dat langzamer werken door niet concentreren merk ik ook hoor...pff sommige dagen echt mezelf door de inbox heen slepen. Hoe was jullie weekend?
Ook veel gerust. Ik merk dat ik sneller moe word, ook omdat er al een dondersteen van ruim 1.5 rondloopt. En mn man met een ontstoken voet zit. De deadline voor geen blessures is augustus dus hij heeft nog even om bij te komen
HAHAHAHA, so true! Mn man brak zijn knie 2 weken na de geboorte van de eerste en is nog aan het revalideren. Dus ik heb al die tijd 2 baby's
@jumphola niet gek hoor het is toch wel een andere soort echo en elke echo is toch weer even zou alles nog goed zijn? Veel succes en hopelijk een hele mooie echo en alles goed! @DollyLam pff heb met je te doen mijn man moet meekijken naar bevallen met bobbi, die vrouw liet een ruggenprik zetten vorige keer. Zit ie me aan te kijken.. waarom laat ze hiervoor een ruggenprik zetten? Denk ik als jij je teen stoot zou je al een ruggenprik willen hebben.. Ging meteen googlen naar simulatie bevalling maar volgensmij word dat niet echt gegeven jammer Ik heb liever ook geen medicatie, maar ik snap wel dat vrouwen het nodig hebben en wie weet ik ook wel
@Orchid24 als mannen zouden moeten baren was de mensheid uitgestorven Ik ben de vorige keer na 2 dagen uiteindelijk bevallen met een spoedkeizersnede. Kreeg enkele uren daarvoor al een ruggenprik om uit te kunnen rusten na 1,5 dag inleiden, vliezen breken en weeën. Ik vond het heerlijk, de pijn vond ik wel te doen maar ik was gewoon kapot moe.