Uitgerekend in September

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Alita, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoelang weten jullie al dat je een kindje verwacht?
    ik heb vanmorgen de test gedaan, gewoon om iets minder in spanning te zitten, gisteravond heb ik samen met manlief een ovutestje gedaan, ze zeggen dat die al eerder als een zw schapstest aangeeft dat je zwanger ben...
    de test gaf een licht streepje, dus toen begon ik te twijfelen, ik dacht als ik niet zwanger ben blijft ie blanco, als ik wel zwanger ben komt er een dikke streep... maar nu heb ik een lichte streep wat moet dat betekenen?!? het maakte mij alleen maar onzeker en mn man zei ook nou hoop er maar niet teveel op, dan kan t alleen maar meevallen, die zei ook als je zwanger ben was t wel een dikke streep geweest.
    vanmorgen werd ik wakker na lekker uitgeslapen te hebben, toen moest ik zo vreselijk nodig plassen, maar ik dacht gelijk aan de test van gisteravond.. nu wou ik van de onzekerheid af, als die test blanco bleef dan hoefde ik er niet meer over te malen, dan was t teminste zeker dak weer ongi werd, en dat word ik toch wel dacht ik.
    ik doe de test, leg m neer, en er komt al gelijk een +je!!
    ik kon mn ogen niet geloven!! dit kan niet, nog ff 5 minuten wachten maar t +je word alleen maar duidelijker!!
    ieeeeeeeeeeeeee ik word mama!! gelijk mn mannetje gebeld, ik zeg sorry hoor, ik vind t helemaal niet leuk dat jij er niet bij was!! ik moest helemaal huilen!! en mn schatje is ook zo blij! maar ik durf t nog niet helemaal te geloven..
    maar t zal toch waar zijn, waar komt anders dat +je vandaan?!
    ik heb wel 2 dagen te vroeg getest, maar wel met clearbleu waar je 4 dagen eerder mee kan testen. t is toch niet zo dat als ik nu zaterdag weer ga testen dat ie negatief kan zijn?

en meiden hebben jullie al "klachten"?

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    het zou me heel sterk verbazen moest je binnen enkele dagen negatief testen.. want een streepje is een streepje wat mij betreft!

hier ben ik ook beginnen testen vanaf 30/12 en op 2/1 een negatieve en een pos test.. vanaf 3/1 enkel nog maar positieve (geen flauw idee wanneer NOD want nog niet zolang met pil gestopt)

kwaaltjes tot nu toe: misselijkheid met vlagen, PUISTEN, moe, gisterenavond wat hartkloppingen (zou ook een symptoom zijn, hoop wel dat dat niet te vaak meer gaat zijn want is beangstigend)

proficiat trouwens ;)

3. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik loop de hele dag al heen en weer naar de wc,
    heb nu een beetje ongi kramp...
    mn haar is de laatste week super snel vet in t wil niet meer zitten..
    ook heb ik t super koud de laatste dagen, ik kan niet genoeg kleren aantrekken.. en toch ben ik een beetje zweterig.
    ook heb ik een moe gevoel onderin mn rug.
    zou dat er allemaal mee te maken kunnen hebben?

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    dat vaak plassen had ik ook die eerste dagen dat ik pos testte.. is nu minder

zweten heb ik af en toe, meestal savonds - kou niet echt..

jouw kwaaltjes klinken toch vrij "zwangerschapskwaaltjes" hoor! :)

5. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja he? ik heb dit al langer,maar nu begint t kwartje te vallen!! ieeee ik vind dit zoo onwerkelijk!!

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey! Mag ik hier ook meedoen? :D

Wij weten sinds de week voor kerst dat we de tweede verwachten en we zijn suuuuper blij. Voel me al een paar dagen niet lekker, met vlagen echt misselijk.. Maar vooral erg MOE..

(Cindy, ik kom je echt overal tegen he? hahaha)

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha vosje2000 gezellig he!!!

@Lola oh ik vindt het alijd zo netjes klinken maar zal ook wel weer aan de streek liggen? Ik vindt die kindjs van de pfaffs altijd zo netjes klinken!!!

@Jetvg meid jij bent hartstikke zwanger!!!!! Die onzekerheid is normaal. Al heb ik al een dochter nog ben ik ietwat onzeker!!!
    Jouw`n klachtjes zijn gewoon vroeg zwschapskwaaltjes meid!!!
    Ik heb het ook koud, en warm tegelijk, honger en erg moe op dit moment!! Ben ook wel wat misselij geweest maar vandaag weer niet. Het is zo dat je de ene dag van alles voelt en dan opeens niks meer..irritant he?!

Ik ben blij als we de echo`s achter de rug hebben dames!!

Lijstje maken wanneer we de echo hebben en uitgerekend zijn tot nu toe? Ik ben gek op lijstjes hahaha..

Cindy24 - 26jr - echo 25jan - uitgerekend op 04 sept - 2e kindje

8. Alita

Alita Niet meer actief

Lijstje uitgerekend in September

9. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL

Jetvg- 24 jaar-echo ?- uitgerekend op +/- 18 sept- 1e kindje

wat cool, ik ben ook helemaal fan van lijstjes! de echo weet ik natuurlijk nog niet wanneer ik die krijg..
    en toch ben ik onzeker.. ik denk dat ik morgen gewoon nog een testje doe. eigelijk is t helemaal niet nodig , maar ik twijfel gewoon nog. eerst moet manlief maar is thuis komen, dan kan ik bij hem in zn armen springen! en dan word t denk ik pas echt een beetje werkelijkheid..
    duurde het bij jullie ook n poosje voor je t echt besefte?

10. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden,

pfff effe crisis hier! ben net naar de HA geweest om voor de 2e keer bloed te laten prikken (omdat hcg nogal laag was maandag (121))

nu deed hij zo heel dramatisch en zei hij: ja de waarde was echt wel te laag...het zou kunnen dat er sprake is van een mola-zwangerschap (en dan de hele uitleg - google maar eens)

ben helemaal overstuur nu! weet tegen 20u de uitslag... het kan natuurlijk nog altijd dat de hcg goed gestegen is en dat er geen problemen zijn maar waarom zegt hij dan zoiets?

voel me echt rotslecht :(

11. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh meid, dat zou erg zijn! wat naar dat de dokter dat zo hard zegt!
    dus je krijgt de uitslag voor 8uur vanavond? spannend, maar hopen dat je t snel te horen krijgt en natuurlijk dat er niks aan de hand is! heel veel sterkte meid met wachten op de uitslag, hopen dat jouw kleintje gewoon lekker groeit en lekker warm in jouw buik blijft!

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    och lola meen je dat nu? bah, ik hoop voor je dat hcg gewoon gestegen is hoor, laat het ons weten hé, zal zeker rond acht uur hier nog rondzwerven!!

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

Hitchke - 25 jaar- echo 28jan- uitgerekend op 03 sept - 1e kindje

heb het chronologisch gezet hé meiden op datum van bevalling !

14. Alita

Alita Niet meer actief

aah Lola....nou sterke met wachten dan!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

bij mij is het ook nog onwerkelijk maar dat blijft ook wel zo tot aan de echo denk ik..

Dat is zo onwerkelijk om een baby te zien op het scherm en die zit in jouw`n buik!!

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Lola heeft geen mola :)

Nu kan ik er om lachen, daarnet voelde ik me heel klein!

Heb net gebeld - hcg was nu 456 (dus vergeleken met maandag 121 goede vooruitgang) - klopt perfect met datgene wat ik gehoopt had:

za: 1 pos en 1 neg test (hcg dus wellicht randje 25)
    ma: bloed hcg 121 (x4 vergeleken met zaterdag)
    do: rond de 480 (121 x4 vergeleken met maandag)
    ------ 456 in realiteit

telefoniste vertelde gelijk dat ik binnen 2-3w eerste echo moest inplannen bij gynae.

ben dus heeeeeel blij! :D

maareuh, over de aanpak van de huisarts ben ik ECHT NIET te spreken.. ik zoek me dus bij deze ook een andere! mensen zo onnodig ongerust maken, je zou er een miskraam van krijgen!

X

17. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0

Hitchke - 25 jaar- echo 28jan- uitgerekend op 03 sept - 1e kindje
    Lola82- 27 jaar - echo? - uitgerekend op +/- 12 sept- 1e kindje

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey lola

dat is goed nieuws zeg !!! super hé dat alles ok is!!!

van welke kanten ben jij lola ??

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    #39 wendy1983, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    September 2010 mama's!

Hitchke - 25 jaar- uitgerekend op 03 sept - 1e kindje
    Cindy24 - 26jr - - uitgerekend op 04 sept - 2e kindje
    Lola82- 27 jaar - uitgerekend op +/- 12 sept- 1e kindje
    Jetvg- 24 jaar-- uitgerekend op +/- 18 sept- 1e kindje
    Wendy1983 - 26 jaar-
    uitgerekend op 16 sept - 2e kindje

Afspraken:

25 jan. Cindy echo
    28 jan. Hitchke echo

Meiden ik denk dat ik hem zo iets duidelijker heb gemaakt. Maar als dat niet zo is dan hoor ik het graag ;)
    Ik ben er trouwens ook Cindy!!!!! :D

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    goe gedaan wendyyyyyyyyyyyyyy

Deel Deze Pagina