Ik heb een Avent borstkolf en een Medela electrische kolf te koop. Tevens zitten er o.a. 5 Avent flesjes bij. De nieuwprijs van de Medela kolf is 79 euro De nieuwprijs van de Avent handkolf is 59 euro De nieuwprijs van 4 Avent flesjes is 14 euro De nieuwprijs voor 2 Avent handvatten is 6 euro Totale nieuwwaarde: minimaal 158 euro. Helaas heb ik de adapter van de electrische kolf niet meer, maar ik garandeer dat de electrische kolf nog wel werkt! (Even zelf een andere adapter op aansluiten) Je kan 'm ook met batterijen gebruiken. Ik heb een foto in mijn album gezet. Wie biedt?
Het is niet veilig om een electrische kolf tweedehands te gebruiken, want er bestaat een kans dat er melk in de motor is gekomen. Daardoor kun je spruw krijgen.... Dus ik zou voorzichtig zijn met het kopen/verkopen van een tweedehands electrische kolf. Met een handkolf kan het wel, omdat je al die onderdelen kunt uitkoken.
Dat wist ik niet. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Maarja, ik bied niet alleen een electrische kolf aan. Ook een handkolf en flesjes ed. Inderdaad is op het motortje na alles uit te koken. Dat heb ik zelf trouwens ook al gedaan zodat ik de spulletjes steriel kan verkopen.
Nou dat zal volgens mij wel mee vallen dan moet je melk wel hele rare kanten op spuiten. Bibi verkoop je het alleen in het totaal? ik heb namelijk al een handkolf van Avent dus ik zou evt. alleen interesse in de electrische kolf hebben
Het liefste doe ik alles in 1 koop weg. Eigenlijk is alleen de electrische kolf al 25 euro waard, maar nu krijg je er nog eens van alles bij. Je kan die handkolf ook als reserve gebruiken of zelf verkopen .
Hallo Bibi78, Ik wil ze voor 15 euro wel hebben. Eigenlijk heb ik alleen de handkolf nodig. Deal? Groet, Ninah