Uitgerekend januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Caroline80, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Eergisteren een positieve test in handen. Echt superblij, maar ook wel onzeker!

Zijn er al meer meiden die nu uitgerekend zijn in januari 2012? Misschien dat we hier gezellig kunnen kletsen over van alles en nog wat.

Groetjes Caroline

2. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Caroline,

Ja ik ook!!!!!! Ik had vandaag een positieve test in mijn handen. Ben heel heel erg verbaasd, omdat het voor ons echt een cadeautje is omdat we niet bezig waren voor nog een kindje. We hebben er al 2. Na eerst een schrik zijn we nu zo ontzettend blij!

Groetjes!

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hai gefeliciteerd hoor! ik had vandaag een positieve test kan het haast niet geloven. ben helemaal hyper:p
    Voor ons is het een broertje of zusje voor onze dochter. Hebben jullie al het gevoel dat je ook echt zwanger bent?

4. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb 9 mei een positieve test gehad :D
    Hadden het niet verwacht...
    Had per ongeluk een topic aangemaakt bij de mama's :)
    Haha vandaar dat niemand reageerde hihi.

Hebben jullie al klachten enzo

ps. ik schrijf normaal met een ander account hier op dit forum, maar ivm meelezers heb ik dit account tijdelijk. Totdat de echo goed is dan meld ik me weer met mijn eigen account ;)

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ berdje van harte. Super nieuws ook voor jou!

Hier al een paar opvallende dingen: Ik ruik ineens veel beter... zelfs op een afstandje kan ik iets enorm vinden stinken.
    Viel me op dat ik veel Kaas eet. Dat had ik bij de eerste ook verder nooit rare eet gewoonten gehad. Ben een klein beetje misselijk en ietsje moeier dan normaal. Maar ach heb deze week een concert mee gepakt dus zo'n gebroken nachtje daar ben je altijd wel beetje moe van toch!

6. Farfalle

Farfalle Lid

12 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Allemaal,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ik heb zaterdag 7 mei een zwangerschapstest gedaan en hij was positief!!
    Dit is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal super spannend. Vandaag opnieuw een test gedaan (heb bijna geen kwaaltjes vandaar) en het is echt zo :D
    Het is fijn om het er over te kunnen hebben ondanks dat het zo vroeg is (5,5 week) helemaal met mensen die er het zelfde voorstaan.

Uiteraard iedereen van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes Farfalle

7. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!
    Bij mij beginnen de "klachtjes" een beetje te komen.
    Misselijk, en dan vooral aan het einde van de middag/begin van de avond en nog altijd krampjes in mijn baarmoeder.
    Spannend! Is het voor jullie je eerste kindje of hebben jullie er al meerdere? Voor ons is het de derde en zoals ik al eerder schreef is het voor ons echt een cadeautje! Wij hebben een zoontje van net 4 en een dochtertje van bijna 2.

8. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig meiden.

Misslizzy: Gek he die kwaaltjes ;)

Farfale: Gefeliciteerd! idd fijn om toch even erover te kunnen kletsen he.

zonnetje: Leuk zo'n verrassing.

Hier word het als het goed is nr 4, heb een dochter, een overleden zoontje, een zoon en nu dit wondertje dan.
    Zodra de echo goed is meld ik me met mijn eigen account aan, misschien herkennen jullie me dan wel ;)

Vandaag is MvM geweest, test was wel lichter als mijn eigen testen... maar goed nu tot 2 aug potjes plassen :D
    Verder heb ik nog maar weinig kwaaltjes, behalve buikklachten, flinke rommelende darmen en licht gevoelige boobs.

Doen jullie mee aan MvM?

Ik heb jaren ivf moeten doen en gebruik dus de pregnyl die gemaakt word van de urine, dus vind het dan wel dat ik ook mee moet doen voor andere vrouwen die proberen zwanger te raken ;)

9. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Farfalle

Farfalle Lid

12 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen Dames,

@ zonnetje: Wat een mooi cadeau helemaal omdat het zo onverwachts is. Voor mij is het de eerste keer en vind het wel fijn om te lezen wat anderen voelen en ervaren zo kan je je zelf een beetje vergelijken.

@ Berdje: Wat goed dat je mee doet aan MvM.. ik heb hier en daar wel al wat ervan gelezen en gehoord maar me er nog niet in verdiept. Het is wel mooi als je zo andere vrouwen kan helpen.

Voor de dames die het al eens eerder mee hebben gemaakt voelen jullie je nu ook het zelfde als de vorige keer?

Groetjes Farfalle

11. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Berdje. Goed zeg dat je mee doet aan MvM. Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan, maar ik werd zo misselijk van die lucht uit die flessen dat als ik er nu aan denk al beroerd word.
    Wat erg dat je een overleden zoontje hebt. Is hij in je buik overleden? Als je het er verder niet over wilt hebben snap ik dat goed hoor!

@Farfalle. Ik heb weer dat zelfde gevoel als mijn vorige zwangerschappen. Moeilijk te omschrijven, maar gewoon echt van ja, ik ben zwanger! Een soort van misselijkheid en ik heb een andere smaak. Heel bijzonder vind ik het.
    Spannend hé.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Wij nog niet. Ik wil daar nog even meewachten. Even nog genieten van ons geheimpje en het nog goed tot me door laten dringen dat ik toch echt weer zwanger ben!!

12. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ Berdje ik heb me ook al aangemeld voor MvM. Sta niet echt te springen maar tis voor een goed doel heb zoveel mensen in mijn omgeving die niet makkelijk zwanger raken dus vind dat ik het vanmezelf moet!

@zonnetje wij hebben onze dochter gister een t shirt aangedaan met Kus ik wordt een grote zus en zijn even langs de ouders en broers gegaan. verder houden we het stil en vertellen we het na de eerste echo

vind het allemaal wel weer enorm spannend.. ben erg bezig met het denken over praktische dingen als werk.. en kamertje en... mijn lief zegt stop daarmee dan komt allemaal wel! hij heeft gelkijk maar ach die hersentjes van mij draaien op volle toeren herkennen jullie dat?

13. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi meiden,

ik heb 8 mei een test gedaan, en hij was positief :)!!!
    Wij verwachten in januari 2012 ons tweede kindje.
    Tot nu toe nog niet echt last van kwaaltjes, alleen gevoelige borsten. Bij de zwangerschap van onze dochter had ik helemaal geen last van kwaaltjes, dus daar hopen we nu weer op haha.

Groetjes mandy

14. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Hallo meiden,

Ik wil me graag hierbij voegen. Vanavond had ik een positieve test in handen:D Ik kan het nog nauwelijks geloven...
    Zwanger in ronde 1! Zo rond 20 januari uitgerekend...
    Ik heb al een dochter van 15 maand. Ondanks dat vind ik deze zwangerschap ook erg spannend. De vorige zwangerschap was erg zwaar. Ik was toen vanaf 9 weken tot de bevalling 24/7 uur misselijk/ overgeven.

Nu nog nergens last van. Alleen een beetje moe.

Hebben jullie al ergens last van?

15. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandy en Juffie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Inderdaad Mandy hopen dat je deze zwangerschap ook zonder al te veel kwaaltjes mag doorlopen.

Juffie wat super zeg gelijk in de eerste ronde zwanger! Helemaal leuk! Wat erg dat je bij je vorige zwangerschap zo misselijk bent geweest. Hopelijk gaat het deze keer een stuk beter.

Misslizzy leuk dat jullie de ouders en broers al hebben ingelicht. Ik zit er zelf over te denken om het toch alvast aan mijn moeder te vertellen. Ik wil er zo graag met iemand over praten en ik vind het zo moeilijk om het voor haar geheim te houden.
    Die hersenspinsel van jou herken ik wel. Wij moeten ook hier en daar wel wat gaan verbouwen op de boven verdieping. Ik kan er ook echt wakker van liggen hoe we het allemaal moeten gaan doen. Nou ja...komt vast wel goed!

16. Farfalle

Farfalle Lid

12 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

@ Mandy & Juffie van harte gefeliciteerd en welkom :)

@ misslizzy Wat een leuk idee om jullie dochtertje het shirtje aan te trekken.. Vond je het de eerste keer ook lastig om aan je naasten te vertellen??

Mijn ouders weten wel van mijn kinderwens en weten ook dat ik gestopt ben met de pil.. ze hebben toen aangegeven dat ze het geen verstandige keuze vinden en dat ze graag hadden dat ik er nog even mee zou wachten. Voor ons voelt het wel goed dus we hebben het doorgezet.. nu het zover is vind ik het toch wel lastig het ze te vertellen ondanks dat we er zelf wel erg blij mee zijn..

Iemand nog tips om het op een leuke manier aan te kleden en niet plomp verloren eruit te flappen?

Liefs Farfalle

17. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ nieuwe zwangeren gefeliciteerd super dames!

@farfalle bij jou is het dus spannend om te vertellen. De eerste keer vertelde we het met doosjes met daarin een twee bonbons 1 met roze muisjes en 1 met blauwe. een kinderwens laat zich helaas maar deels plannen.. je hoort de gekste verhalen en als jullie er aan toe zijn dan hoop ik dat jullie omgeving super positief gaar reageren.

@zonnetje leuk die kriebels van deel ik het al wel of nog niet!

Wij hebben besloten om het vroeg te vertellen wil het namelijk ook delen als het misgaat. En de afgelopen periode in onze fam was niet helemaal top dus goed nieuws was enorm welkom! ... en ik kan erg slecht mijn mond houden tegen mijn moedertje hihi

hebben jullie al de verloskundige gesproken? Ik moet naar de gynacoloog ivm de vorige zwangerschap en kan 10 juni al. dat maakt het welk ff concreet. alleen nou ben ik vergeten te vragen of het gewoon een babbel afspraak is of ook een met een echo SHIT :p nu maar afwachten. Ik duik vroeg mijn ben in morgen helaas weer werken. teruste allemaal!

18. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Hallo dames,
    Ook ik mag me melden bij deze club, half januari wordt ons tweede kindje verwacht, maar moeten natuurlijk nog met meer duidelijkheid wachten tot termijnecho. Vorige keer ben ik namelijk een week teruggezet. (Klopte overigens precies)

@Berdje: Hoe snel krijg je een reactie van MvM na aanmelding, heb nog niets gehoord namelijk...
    @Farfalle: Waarom zou je het niet doen? Ik heb namelijk begrepen dat je echt niet alle urine hoeft op te vangen (bijv op het werk).

Groetjes Rooos

19. Farfalle

Farfalle Lid

12 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey,

@ Misslizzy thanks! jullie zijn wel heel orgineel. Ik denk dat mijn ouders uiteindelijk wel blij voor ons zullen zijn alleen even aan het idee moeten wennen dat het nu echt zo is.. En onze vrienden zullen sowieso super blij voor ons zijn. Ik mag pas met 7 weken de VK bellen voor een afspraak. nog even wachten dus. wel fijn dat je al zo snel heen mag en het zou natuurlijk super zijn als je direct een echo hebt. Ik kijk ook wel uit naar een bevestiging.

@ Rooos Gefeliciteerd! ik wil me nog even inlezen en kijken wat het precies inhoud. Tis natuurlijk mooi er zo vroeg mogelijk mee te beginnen, maar wil niet overhaast ergens mee beginnen. Jij hebt je dus al wel ingeschreven..

Groetjes Farfalle

20. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ Roos gefeliciteerd leuk ook een tweede wondertje op komst.

Wilde vanavond echt gaan sporten. We hadden op tijd gegeten en dochtertje lag al op bed, maar was zo moe en nu voel ik me dus schuldig. Wil het eigenlijk wel beetje vol blijven houden. Wie van jullie sport er ook? Ik loop hard en doe van die lesjes in de sportschool en soms fitnes.. niet heel fanatiek of zo gewoon voor het plezier.

Deel Deze Pagina