Uitgerekend januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Caroline80, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Onze poes denkt trouwens dat t haar babytje is ;)

2. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lief :)

3. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0

Ja schattig he :) Ze ligt ook met dr kont naar mij toe haha.

4. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

zoals het een echte poes betaamt! :) heerlijke foto hoor!

5. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Wat een lieve poes, die beschermt de baby nu al voor gevaren van buiten af:D

Hier gister ook al weer misselijk nadat ik brood had gegeten, dus nu vanmorgen voelde ik het alweer opkomen en heb ik alleen beschuit gegeten en dat gaat nu goed, dus mijn ontbijt bestaat komende tijd uit beschuit;)

Hebben momenteel een vriendin in huis die gebroken heeft met haar vriend. En omdat de misselijkheidsperiode dus is aangebroken hebben we het haar maar verteld, kan moeilijk voor me houden als ik elke keer ff misselijk ben en half uurtje later ist over:(
    Gister ook het zwangerschapsdagboek van Anne Geddes binnen gekregen, vind dat erg leuk voor later:)

6. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pippimax wat sneu voor je vriendin, maar wat fijn voor haar dat ze tijdelijk bij jullie in huis kan. Ik kan me voorstellen dat je het niet langer geheim voor haar kon houden.

Ik ben gister bij de vk geweest en hebben, zonder dat we dat van te voren wisten, een echo gekregen. En alles zag er goed uit!!! Jippie, dat is zo super weer om zo´n klein hartje te zien kloppen. Helemaal Happy. Over 3 weken krijgen we weer een echo en dan zullen ze ook de exacte uitgerekende datum vastleggen. Nu is dat nog te onbetrouwbaar.

Hoe is het met iedereen? Ook zo genoten vandaag van het heerlijke weer?

7. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Dat is nog eens een leuke verrassing bij de verloskundige. Even spieken is altijd leuk.
    Hier alles redelijk ok. Gisteren voor het eerst de w.c. pot van dichtbij bekeken:x Nu 's-ochtends eerst maar even wat eten en dan opstaan...
    Wel heb ik het gevoel dat mijn buik al zichtbaar wordt. Een aantal broeken gaan strakker zitten.... Weet iemand dat. Groei je sneller bij een 2e of volgende zwangerschap?

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een verrassing Zonnetje! en juffie, hier past ook niets meer..... dus zwangerschapsbroeken of iets elastisch ! ben al wel bij de HM geweest voor leuke dingen, verder verkopen ze hier niet veel en zal ik moeten wachten tot de zomervakantie in NL en dan ff lekker in de uitverkoop shoppen! voordeel: ik hoef alleen maar zomerkleren te kopen!
    fijn weekend allemaal!

9. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juffie: Volgens mij gaat het bij iedere zwangerschap sneller.
    Ik ben voor het eerst zwanger en ik kan niet wachten tot die buik eindelijk eens gaat groeien haha ;) Zal hier nog wel even duren ben ik bang.

10. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Na de hele week sochtends misselijk te zijn geweest, ben ik vanmorgen voor het eerst niet misselijk geweest:D
    Verder heb ik de oppas op de diertjes bij mn ouders en houd een oogje in het zeil wbt mn broertje en zusje en doe leuke dingen en genieten van het weer;) Ik voel me helemaal happy vandaag!!

Jullie ook last van misselijkheid of niet?

11. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Dit is mijn eerste zwangerschap maar bij mij zie je ook al n klein buikje hoor!! M'n broeken knellen wel een klein beetje, vandaag had ik n spijkerbroek met daar overheen een tuniekje aan.. heb ik m'n gulp open gezet whahah erg he? En ik ben nog maar 7 weken hihi.

@ Zonnetje: Geweldig zo'n verrassingsecho :D

12. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het mijn derde zwangerschap en mijn buik is al goed aan het groeien. De vk vertelde ook dat je baarmoeder bij ieder volgende zwangerschap sneller naar boven komt. Zo kon ik nu met nog geen 8 weken al een uitwendige echo hebben, bij een eerste is dat vaak nog inwendig. Leuk hé, als je buik gaat groeien, dat maakt het allemaal nog echter!

13. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Nog geen last van misselijkheid gehad.. ben 1 dag korter zwanger dan jou. Was jouw menstruatie de laatste keer op 19 april?
    Ook wel prettig om een dag een keer niet misselijk te zijn, niet? ;)

14. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Mijn eerste dag van mn laatste menstruatie was inderdaad 19 april;)
    Vandaag wederom weer niet misselijk geweest, heerlijk!
    Maaaaar... ik heb al de hele dag last van bruine afscheiding;)
    Dus en niet misselijk, bruine afscheiding... ik weet het niet
    Maar ik probeer me niet druk te maken, ik heb nog wel een flinke opgeblazen buik en het voelt verder nog prima dus rustig afwachten hoe het verder gaat:)

15. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hai kom weer ff spieken. Grappig om de verschillen te lezen met de buikengroei bij meiden die voor het eerste of voor de tweede of derde keer zwanger zijn. Ik merk ook al dat ik 's avonds niet snel genoeg die makkelijke broek aantrek en mijn bh uitgooi. Lang leve de losse kleding (in huis)hihi.

ff iets helemaal of topic ik heb pas twee jonge konijntjes.. en nu heb ik voor de tweede keer dat hol verschoont (met handschoenen) maar wie heeft handige tips. Ik leg er nu kranten onder maar denk dat ze daar wel aan knabbelen is dat erg?

16. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0

Hoezo? Konijnen'mest' kan toch geen kwaad??
    Zou er houtkorrels onder leggen, ken je die? Die worden ook gebruikt als kattenbakkorrels! Ideaal!

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Wij hadden altijd oude kranten eronder liggen. Daarop kattenbakkorrels in de hoekjes waarop hij altijd veel deed plassen. En dan hooi en maakten we een extra bolletje waar hij altijd sliep...

18. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    oke thanx ik zal eens ff in de dierenwinkel kijken.

net zat mijn kleine meid met een van de konijntjes op schoot en was ze helemaal trots... Aaie zacht zei ze.. (ik zat er wel bij natuurlijk) ik dacht even over 9 maandjes hoop ik dat ze ook zo met de baby zit zwijmel!

19. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi girls, de echo op maandag was prima! hartje klopte en de baby was precies 8 weken! en..... ook ik een uitwendige echo omdat het de 3e is! pfffff viel weer mee!

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Niala: Gefeliciteerd, wat fijn :)

Deel Deze Pagina