Niala wat fijn joh, gefeliciteerd met je goede echo! Misslizzy, wat schattig dat je dochtertje zo met de konijntjes knuffelt. Ben ook benieuwd hoe de kinderen op de baby zullen reageren. Onze oudste heeft het natuurlijk al eens meegemaakt, maar toen was hij net twee. Toen vond hij het helemaal geweldig en was direct dol op zijn zusje. Hopelijk gaat het met dit kindje ook zo goed! Zijn zusje is dol op baby's, dus ik hoop dat ze ook dol zal zijn op haar 'eigen' baby!
Bevallingslijstje januari 2012 2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV 13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh 17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV 18 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV? 20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV 22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV 23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV 27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV Afsprakenlijst: 6 juni Niala, 1e afspraak Gyn 10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn. 15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo 15 juni Hellepelle 2e echo 15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn. 17 juni Germar 1e echo 22 juni vk intake, Pippimax 23 juni zonnetje1979, termijnecho 24 juni Jodi1981, intake + echo 27 juni zonnetje79, controle vk 29 juni Germar intake VK 30 juni Hellepelle controle vk
@Naila wat super fijn voor je dat alles goed is en dat je een uitwendige echo had.. ik ben morgen aan de beurt hoop ook uitwendige @zonnetje erg leuk dat die kleintjes aan de ene kant niet snappen wat een baby is en aan de andere kant weer super lief en verzorgend zijn.. net als bij de babypop. Die kleine van mij heeft al kusjes op mijn buik (lees vetrolletje) gegeven AA baby buik zegt ze dan!! te schattig
Hoi Dames, Leuk al die echo's. Sommigen hebben er al een gehad anderen krijgen het binnenkort. Volgende week mag ik ook even gluren Wie is er hier ook zo misselijk? Pfff de afgelopen week ben ik het enorm. Af en toe mag ik de wc ook knuffelen O, ik hoop zo dat dit maar even duurt..... Ik heb ook geen zin in eten, niets smaakt eigenlijk.
Misslizzy, hoe was de echo?????? Juffie29, ik ben ook met vlagen behoorlijk misselijk. Vooral 's ochtends bij het opstaan en 's avonds na het avondeten. Mijn verloskundige vertelde dat misselijkheid ook in verband staat met moeheid en ik merk ook dat, wanneer ik erg moe ben ik ook veel misselijker ben. Ik ga dus lekker op tijd mijn bed in, dat scheelt wel een beetje.
jeee de echo was helemaal goed het hartje klopte. eerst zag ze uitwenig wel hartactie maar kon je het kindje moeilijk zien. Toen heeft ze even een inwendige echo gemaakt (is zo gepiept hoor) En toen zagen we een kruimeltje van 1.6 cm en konden we mooi het hartje zien. Ik loop bij de gyn. ivm met afwijkende baarmoeder en nu mogen we over 3 weken weer ff gluren... alleen btje jammer dat je altijd zo lang in zo'n ziekenhuis zit te wachten de andere die ook voor de eerste echo gaan succes!
Wat hebben al veel een echo gehad. Ik moet nog 2 weken wachten. We wouden na die echo bekend maken. Er zijn er een paar die t weten maar nu schijnt het door dorp te gaan dat ik zwanger ben en mensen vragen t aan mijn vriend of ik zwanger ben. Hij heeft t ontkent maar nu gaan we t morgen de familie maar vertellen voordat hun t eerder horen. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren.
Bevallingslijstje januari 2012 2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV 13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh 17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV 18 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV? 20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV 22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV 23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV 27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV Afsprakenlijst: 6 juni Niala, 1e afspraak Gyn 10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn. 15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo 15 juni Hellepelle 2e echo 15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn. 17 juni Germar 1e echo 21 juni Niala, 2e afspraak Gyn ,comb. test 22 juni vk intake, Pippimax 23 juni zonnetje1979, termijnecho 24 juni Jodi1981, intake + echo 27 juni zonnetje79, controle vk 29 juni Germar intake VK 30 juni Hellepelle controle vk
Hoi dames, Vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Gelijk een echo gehad. Een minimensje van 1.5 cm was te zien, met een kloppend hartje. Ben iets teruggezet in de zwangerschapsduur. Zelf heb ik daar mijn twijfels nog over. We zullen zien bij de 12 weken echo. Hoe is met de andere dames gegaan die vandaag een echo hadden??
Bevallingslijstje januari 2012 2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV 13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh 17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV 20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV 22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV 23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV 24 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV? 27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV Afsprakenlijst: 6 juni Niala, 1e afspraak Gyn 10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn. 15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo 15 juni Hellepelle 2e echo 15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn. 17 juni Germar 1e echo 21 juni Niala, 2e afspraak Gyn ,comb. test 22 juni vk intake, Pippimax 23 juni zonnetje1979, termijnecho 24 juni Jodi1981, intake + echo 27 juni zonnetje79, controle vk 29 juni Germar intake VK 30 juni Hellepelle controle vk 14 juli juffie29 termijnecho gyn
Juffie29 van harte gefeliciteerd met je goede echo! Geweldig joh! Je termijn vaststellen met 8 weken is ook nog niet echt betrouwbaar. Bij mijn echo zou ik ook iets korter zwanger zijn, maar de vk wil pas bij de echo van volgende week de definitieve datum gaan bepalen. Jodie1981, wat grappig dat er geruchten rondgaan dat je zwanger bent. Waar komt dat toch altijd vandaan hé? Heb je het inmiddels wel aan de familie verteld en hoe reageerden zij?
@Juffie top dat die kleine een kloppend hartje heeft. fijn nieuws he! Meiden die de wc knuffelen bah vervelend hoor! herken het nog van mijn eerste zwangerschap.. ik moets op de vreemdste momenten spugen. Nu gelukkig niet al ben ik soms enorm misselijk.. hebben jullie ook ineens zo'n flauwte/ zweet aanval? Nu heb ik heerlijk al weekend morgen ga ik ff bij snurken want ben erg moe en vriijdag heb ik heel de dag een bruiloft ben benieuwd hoe laat ik het ga maken heb er erg veel zin in.. alleen btje jammer dat de wijntjes niet voor mij zijn!
Bevallingslijstje januari 2012 2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV 13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh 17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV 20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV 22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV 23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV 24 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV? 27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV Afsprakenlijst: 6 juni Niala, 1e afspraak Gyn 10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn. 15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo 15 juni Hellepelle 2e echo 15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn. 17 juni Germar 1e echo 21 juni Niala, 2e afspraak Gyn ,comb. test 22 juni vk intake, Pippimax 23 juni zonnetje1979, termijnecho 24 juni Jodi1981, intake + echo 27 juni zonnetje79, controle vk 29 juni Germar intake VK 29 juni Viooltje 12 weken echo 30 juni Hellepelle controle vk 14 juli juffie29 termijnecho gyn
Bijna 11 weken Ben steeds zo blij als er weer een week voorbij is! Heb de termijnecho gepland voor 12 weken, kijk er erg naar uit. De tijd lijkt ook wat sneller te gaan de laatste 2 weken ofzo... meer afleiding is daar de oorzaak van denk ik haha. Wel fijn hoor!
Jammer dat het hier steeds zo rustig is. gister heb ik weer een echo gehad en alles zag er prima uit. Kindje is goed gegroeid en was heerlijk aan het trappelen en zwaaien. We zijn gelukkig!!
zonnetje wat super fijn dat alles weer goed was. Wij mogen volgende week donderdag weer op controle. heb vandaag ietsje bruin bloedverlies en krampjes gehad... oeps maar dat had ik bij de eerste ook en toen ze de VK als het niet helder rood is dan is het goed. Dat hopen we nu dus ook maar weer. Deze week ook mijn zwangerschapskleding van een vriendin terug gekregen. Kan het nog wel niet aan maar is al wel weer leuk om even te kijken waar straks zo'n dikke buik in gaat passen. Hoe is het met alle kwaaltjes dames?? Nog gekke dingen meegemaakt? hier alleen hopeloos veel slaap nodig, maar heb ook veel feestjes en uitjes dus dan ben je altijd wel aan je nachtrust gehecht toch!? Fijn weekend x
Hoi allemaal, Ik moest gisteren voor het eerst naar de vk en kreeg ook gelijk de echo. We hebben een prachtig hartje zien kloppen en het zag er allemaal heel goed uit. Ik ben 1 week terug gezet dus ben 29 jan uitgerekend. Als ik 11 a 12 weken zwanger was mocht ik nog een echo dan konden ze 't precies zeggen. Nu kunnen we eindelijk na weken spanning gaan genieten.
Misslizzy wat schrikken van het bruinverlies. Ik hoop dat het niet verder heeft doorgezet! Hier een paar rot dagen achter de rug. Maandag ben ik bij de vk voor controle, alles was goed, zelfs het hartje gehoord! dus vol tevredenheid liep ik deur weer uit om gelijk maar even boodschapjes te gaan doen. Ik ben nog geen vijf minuten in de supermarkt en krijgt ontzettende steken en druk gevoel van onderen. Zo erg dat ik geen stap meer kon zetten. Ik ben een tijd stil blijven staan en uiteindelijk voetje voor voetje de winkel uitgestrompeld. Toen ik bij de auto aankwam en mijn dochtertje in de auto wilde zetten voelde ik het van me aflopen en wist zeker, dit is bloed! Helaas, het was dus echt zo en ook niet zo´n heel klein beetje. Snel naar huis, manlief gebeld en de vk. De vk wilde het bloedverlies even een paar uurtjes aanzien en later op de dag moest ik terugbellen. Helaas bleef het bloedverlies aan. Na een paar uur de vk weer gebeld en zij kwam toen gelijk langs. Wonder boven wonder klopte het hartje nog! Het kon dus nog van alles zijn, een vaatje dat was geknapt, maar natuurlijk ook het begin van een miskraam. We konden niets anders dan afwachten. Ondanks het hevige bleodverlies had ik geen kramp, dus dat gaf wel hoop! ´s Avonds werd het bloedverlies minder en ging over in bruinverlies. Gister ook alleen nog maar bruinverlies gehad en vandaag nog alleen bij het afvegen. Gelukkig heeft de bloeding niet verder doorgezet!! Vanmiddag mocht ik weer bij de vk langs om naar het hartje te luisteren, jawel hoor, luid en duidelijk!!! pffff, wat was dat schikken! Het is dus blijkbaar een vaatje geweest dat kapot is gegaan en dit bewijst maar weer dat bloedverlies niet altijd een slechte afloop hoeft te hebben! Jodi1981, heerlijk joh die goede echo! Lekker genieten!
Zonnetje: kan me voorstellen dat t schrikken is. Bij mij eerste zwangerschap heb ik de eerste 16 weken bloedverlies gehad. Wel zoveel dat ik maandverband voor had. En steeds klopte t hartje gelukkig. Gelukkig heb ik een mooie zoon gekregen.
Hallo, ben hier eventjes weg geweest! Maar gaat goed hier! We hebben aankomende zaterdag weer een echo! Bevallingslijstje januari 2012 2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV 13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh 17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV 20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV 22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV 23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV 24 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV? 27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV 30 januari Krikra - 27 - 1rste kindje - zkh (wat is BV) Afsprakenlijst: 6 juni Niala, 1e afspraak Gyn 10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn. 15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo 15 juni Hellepelle 2e echo 15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn. 17 juni Germar 1e echo 21 juni Niala, 2e afspraak Gyn ,comb. test 22 juni vk intake, Pippimax 23 juni zonnetje1979, termijnecho 24 juni Jodi1981, intake + echo 27 juni zonnetje79, controle vk 29 juni Germar intake VK 29 juni Viooltje 12 weken echo 30 juni Hellepelle controle vk 02 Juli Krikra controle vk 14 juli juffie29 termijnecho gyn