Uitgerekend januari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Caroline80, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Loop ik hier keurig te vertellen over t bloedverlies word ik wakker in het helder rood bloed.
    Vk gebeld krijg om 10 uur weer een echo.
    Khad bij de eerste ook met 9 weken. Ik hoop maar dat t goed is dat t bij mij hoort als ik zwanger ben...maar twijfel ook wel.
    Vrijdag nog een goede echo gehad.

2. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    he meiden wat heftig. zonnetje1979 gelukkig leeft je kindje.. wat een hel al dat bloed.. en de onzekerheid.

Jodi jij ook tjee. zal voor je duimen. weet je al iets?

Nou hier komt mijn verhaal: vorig weekend krampen en oud bloed.. dacht ach valt mee. Vandaag donderdag had ik toch een afspraak staan bij de gyn. Lig ik dus in mijn bedje en begint vanacht om 3 uur de boel spontaan te bloeden. Ik had van morgen de hoop al op gegeven. dacht dat het kindje dood was gegaan. Maar JEEEE;););) het hartje klopt nog. Wat blijkt heb ik een spontane bloeding in mijn vliezen gehad. Tja en nu zit er nog wel iets van bloed dat los moet komen maar verder is het allemaal goed. We zijn zo enorm opgelucht.
    Oke dan maar even een wens:
    Ik wens dat iedereen een gezond kindje gaat krijgen zonder allerlei nare dingen tijdens de zwangerschap;):)

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    pfff eng dames!! Sorry, heb me al ff afzijdig gehouden hier, druk druk!!

Zal n echofoto van afgelopen dinsdag toevoegen..! Echt zo leuk! 15 juli weer n echo, de 13 weken ;)

4. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Vanochtend bij de vk geweest ze heeft gelijk echo gemaakt.
    Alles was goed. Kindje bewoog goed hartje klopt.
    Waarschijnlijk zijn mijn zwangerschappen zo. Kreeg ik t weer gingen ze weer een echo maken en misschien werd ik doorgestuurd naar de gync voor onderzoek.
    Maar ja dat heb ik bij de eerste ook gehad konden ze nix vinden.
    Gelukkig was alles goed.
    Bloedden is vanmiddag gestopt.

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @stampertje Te leuk je foto fijn dat het helemaal goed gaat.
    @ Jodi wat zul je even opgelucht zijn. Wel bijzonder dat bloeden. Vanmorgen had ik ook nog een beetje een bloeding.. we gaan maar uit van het positieve.. het duurt nog ruim 200 dagen voor de uitgerekende dattum hihi das te lang met stress..

ik ga lekker met mijn kleine meisje fietsen naar de speeltuin en een boodschapje doen lekker afleiding zoeken. Ze is nu haar popje aan het poetsen zoooo schattig de pop was vies en zegt ze kom popje schoonmaken (met de vaatdoek);)

6. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een paar dagen niet online geweest hier. Jeetje wat griezelig dat bloedverlies dat een aantal hebben gehad.
    Gelukkig blijkt alles goed te zijn bij jullie!

Hier ook alles goed.
    Afgelopen woensdag een prachtige termijnecho gehad. We zijn helemaal verliefd! Alles zat er op en er aan :)

7. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeg, ongelovelijk ineens al die bloedverlies verhalen. Gelukkig zijn allemaal nog positief afgelopen, maar schrikken is het zeker!!
    Bij mij is het bloedverlies inmiddels helemaal gestopt.
    Misslizzy, je hebt gelijk hoor lekker afleiding zoeken. Hopelijk viel de bloeding mee. Ennee...ik wens met je mee!

Gelukkig ook leuke verhalen met goede echo's, super zeg! En stampertje89 wat een prachtige foto!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Dank jullie wel :)

9. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, hoe is het met iedereen?????

10. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    He hoi
    Ben even een weekje naar Zeeland geweest. Was enorm leuk maarrr.. de vakantie begon wel spannend. Donderdag voor die week had ik weer ineens een bloeding. Ik mocht vrijdag ochtend om 9.00 uur nog even langs het ziekenhuis. Gelukkig was het kindje in orde. De bloeding zat aan de buitenkant van de baarmoeder. Wat het precies is en hoe het komt weten ze niet. ik heb bloed af laten nemen en ga nu maar positief denken.

Groeit jullie buikje al? ik heb enorm veel gegeten schrok van de kilo's op de weegschaal. Volgende week begin ik weer met sporten en weer beetje gezonder eten. Wil niet dicht groeien haha
    heb wel leuk sport t-shirt van nike gekocht in maatje M zodat mijn buik straks in een hip shirtje past.

Hoe is het met al jullie kwaaltjes? en hoe zijn alle reacties op de zangerschap?
    Willen jullie het geslacht weten?
    Zo even weer even hoop geschreven ik lees de reactie's wel weer!;) X

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bevallingslijstje januari 2012
    2 januari Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV
    6 januari MayD - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    9 januari Viooltje - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV
    12 januari zonnetje1979 - 32 jaar - 3e kindje - zkh/thuis - BV
    13 januari Niala-37 jaar-3e kindje-zkh
    17 januari misslizzy - 31 jaar-2e kindje-ziekenhuis -BV
    20 januari Stampertje89 - 21jr - 1e kindje - zkh- BV
    22 januari Jodi1981- 29 jaar- 2e kindje- ziekenhuis/ thuis- BV
    23 januari Pippimax-23 jaar-1e kindje-zkh - BV
    24 januari juffie29-31 jaar- 2e kindje- ziekenhuis-BV?
    27 januari Germar - 38 jaar - 2e kindje - ziekenhuis
    29 januari LieveKylian - 33 jaar - 2e kindje - thuis/zkh - BV
    30 januari Krikra - 27 - 1rste kindje - zkh (wat is BV)

Afsprakenlijst:
    6 juni Niala, 1e afspraak Gyn
    10 juni misslizzy 1e afspr.+echo gyn.
    15 juni Stampertje89 intake vk + eerste echo
    15 juni Hellepelle 2e echo
    15 juni Juffie29 intake + 1e echo gyn.
    17 juni Germar 1e echo
    21 juni Niala, 2e afspraak Gyn ,comb. test
    22 juni vk intake, Pippimax
    23 juni zonnetje1979, termijnecho
    24 juni Jodi1981, intake + echo
    27 juni zonnetje79, controle vk
    29 juni Germar intake VK
    29 juni Viooltje 12 weken echo
    30 juni Hellepelle controle vk
    02 Juli Krikra controle vk
    14 juli juffie29 termijnecho gyn
    26 juli MayD 16-weken controle VK

------------------------------------------------------------------

Hallo meiden.

Lang heb ik zitten denken wanneer ik me in dit forumdeel zou melden.. (noem het bijgeloof, haha).

Hierbij stel ik me graag even voor.

Ik ben Mayke, 29 jaar. Ik ben nu al 5 jaar getrouwd en 8 jaar samen met mijn man van 36. Wij wonen in Twente.

Mijn verwachte bevallingsdatum is 6 januari 2012, en ik hoop dat de kleine dan ook op tijd komt (dit omdat zowel mijn zus als ikzelf half januari jarig zijn - op dezelfde dag, maar geen tweeling)

Verder laat ik het allemaal lekker op me afkomen.

Momenteel zit ik i.v.m. vroeg geconstateerde bekkeninstabiliteit al in de ziektewet. Over een week of twee mag ik op therapeutische basis weer een beetje gaan doen.

Zo, dit ben ik in een notendop. Ik hoop jullie ook een beetje te leren kennen.

12. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles ok. De tijd lijkt gelukkig best snel te gaan de laatste weken :D
    Wacht nog steeds op een zwangerbuikje... hoop dat het snel komt.
    Lijk nu alleen maar dikker geworden ipv zwanger :(
    Terwijl ik nog maar 1 kg. aangekomen ben, maar lijk echt dikker.

Nog anderhalve week dan hebben we een pretecho :D En dan willen we ook graag weten of het een jongen of meisje is. Super zin in!

Hoe is het met de rest?

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oei, ik ben al 12 kilo aangekomen (laatste keer gewogen tijdens de 12-weken-check, zal nu wel meer zijn)

Ik heb al een echte zwanger-buik en kon met 4 weken al niet meer in mijn eigen kleding.

Leuk, de pretecho, habben wij volgende week vrijdag ook!

Een vriendin van me kreeg pas met 6 of 7 maand een echte buik. Zo zie je maar weer, elke zw-schap is anders...

14. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hai allemaal,

Het is lang stil hier geweest. Hoe is het met
    alle babybuiken?

15. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaag erg stil hier...
    Met mij gaat het goed. Heb af en toe nog een heel klein beetje last van bloedverlies, voornamelijk als ik teveel heb gelopen of te zwaar heb getild. Het is dan dus echt het wondje dat weer even open gaat.

Sinds twee weekjes voel ik de kleine bewegen en dat is weer een heerlijk gevoel. Dat geeft ook een hele gerusstelling na die bloedingen. Nog 3 weken en dan alweer de 20 weken echo, het gaat echt snel! Ben nu ook wel benieuwd of we een jongen of meisje gaan krijgen.

Hoe is het met de rest?

16. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    hai zonnetje wat fijn dat je de kleine al voelt. Ik heb sinds zaterdag dat ik denk dat ik iets voel. Het is nog wel heel lichtjes.
    Dat bloedverlies is niet fijn joh.

Bij mij is het nu helemaal over. Volgende week hebben we controle in het ZH en ik hoop dan ook dat ze ons kunnen vertellen wat het wordt.
    Kunnen we lekker naar behang gaan kijken. We hebben al veel spullen van de eerste dus de kamer inrichten is eigenlijk het enige wat we moeten vernieuwen. Sinds gister slaapt onze meid in een groot bedje en staat het ledikantje er nog even naast. Wilde niet dat ze straks gaat denken dat de kleine haar plekje in neemt.
    Zijn jullie al met aanschaf bezig??
    had ook nog een vraagje ik kom dit keer erg snel veel aan.. eet ook best veel (ook zoetigheid) heeft iemand tips om dit een beetje te voorkomen?

17. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    :( goh is iedereen afgehaakt het is zo enorm rustig...:)
    Zijn er nog nieuwtjes.. iemand ook weer op controle geweest? Wij hebben vandaag een goede echo gehad en het wordt een Meisje:p erg leuk.

18. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Misslizzy,

wij waren met vakantie, dus vandaar even afwezig.
    Wat super fijn dat jullie een goede echo hebben gehad en nog een meid erbij, wat geweldig joh!! Gefeliciteerd!
    Wij hebben dinsdag over een week de 20 weken echo en willen dan ook het geslacht weten. Zelf denk ik dat het een meisje is. Manlief denkt een jongen. Spannend, hopelijk is alles in orde met het ukkie!

19. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hai Zonnetje was je vakantie fijn? Spannend ook voor jullie die 20 wekej echo. Grappig dat jij en je man anders denken over wat het gaat worden. Bij mijn eerste zei iedereen het wordt een jongen en toen droomde ik voor de echo dat ze ons gingen vertellen dat het een meid werd en dat was toen zo. Dit keer hoopte ik ietsje op een jongen maar wist het echt niet. Het is inderdaad heel fijn als alles goed is. Voel je je goed? en zie je al iets van je babybuik?

20. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    o ja en zonnetje omdat het hier zo stil is heb ik me ook aangesloten bij De kletsmama's van januari 2012 schrijf daar als anders ook gezellig mee?

Deel Deze Pagina