uitgerekend januari 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dmj, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    elisabethbas das wel naar de 2 miskramen, ik heb het ook meegemaakt :(. Hopelijk hebben we beide nu wat meer geluk ;)!

Morgen heb ik mijn 1e echo bij de gyn! Ben echt benieuwd :D.
    Ik voel me goed, ook af en toe erg last van de darmen, maar ik probeer kleine porties over de hele dag te eten en gewoon veel te drinken en vezels. Mijn boobs zijn ook vaak gespannen. En erg moe, maar ook erg happy :).

2. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Laat je ons nog weten hoe het was bij de gyn? Hoelaat moet je? Ik moet donderdag ik ben ook erg benieuwd, omdat dit echt me 1e echo is na al mijn miskramen. Dus heb een echo met een kind in me buik nog niet eerder mee gemaakt! Ik zal in ieder geval duimen morgen voor je! En ik hoor het graag van je..

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ook hier morgen de 1e echo ..! ik mocht sneller komen , en morgen mvm hier!

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat heerlijk dat jullie al echo's hebben zo snel. Ik moet nog bellen naar de vk, hopen dat ik ook ietsjes eerder mag dan de 9 weken die ze normaal aanhouden. Ben benieuwd wat jullie gaan zien zo vroeg. Succes!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh wat fijn morgen echo! Ik kan ook echt niet wachten!:(
    Veel succes en plezier!

Hier is t overgeven begonnen. Vandaag goed gesprek gehad op mn werk. Als het zo wordt als vorige zwangerschap ga ik de ziektewet in.

6. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hou jij ons ook op de hoogte hoe het was bij je echo? Hoelaat moet jij daar aanwezig zijn? Ik zal voor je duimen..

7. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wanneer moest jij ook alweer voor je 1e echo?

8. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Het valt me op dat er veel vrouwen zijn die al een kindje of kindjes hebben. Vind ik leuk.

Vanavond geconfronteerd met "heerlijke" hormonen (not!!) Ik vind de zwangerschap wel weer spannend, de zwangerschap van mijn zoontje was totaal geen roze wolk. Ik vond het zwanger zijn en bevallen drie keer niks. Moeder zijn vind ik wel echt super! Stiekem hoop ik dat deze zwangerschap veel beter verloopt... maar wat ons vooral bij is gebleven is "'t Komt zoals het komt". ;)

9. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    dames misschien wel leuk er is een topic van 1 tot 15 januari gemaakt zou het gezellig zijn om samen te voegen met elkaar of willen jullie twee aparte topics :) houden. Het gaat tot 15 januari voor alsnog..... ( is nog een kleine onduidelijkheid over) maar wel gezellig denk ik om met zijn allen in een forum te kletsen. :)

10. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    UsMiracle

Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat je miskramen hebt gehad door zwaar te tillen?

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Leuk! Heb je een link ik kan ze nooit vinden:):)

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Sweetangell. dank je wel, alleen hij doet t niet, ligt dat aan mij?:)

ja doet het dank je!:D

13. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
  14. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik geef wel de voorkeur aan 1 topic. Ik ben uitgerekend na 15 januari... Topic titel is daarom niet zo uitnodigend. Passen jullie die dan aan?

15. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ik mag om 08:45 morgevroeg :D ze zeiden wel dat er misschien alleen nog een vruchtzakje zichtbaar , en als ik heeel erg mazzel heb dan kan ik al een hartje zien maar daar moest ik nog niet teveel op rekenen aangezien ik nog maar 5 week en 3 dagen ben ,,, deze ''spoed'' echo is eigenlijk meer om mij een beetje gerust te stellen na wat afgelopen weekend zich voor heeft gedaan,, volgende week dinsdag ga ik na de gyn en dan hopelijk is er wel een kloppend hartje te zien!

16. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    DMJ: Super dat je zon vroege echo krijgt ! Ben benieuwd, spannend hoor :)

Hier ook na 15 januari MM1981... En het is inderdaad opvallend hoeveel dames er al kindjes hebben.

@babywens: Jaaa ik ook, vooralsnog vermoed ik zolang de baby geen autootje of bal vast heeft EN geen biscuitje, er een lauwe reactie komt :) Ben ook wel heel nieuwsgierig hoor.

Hier krijg je absoluut geen echos voor 12 weken, dus ik heb maar een afspraak in een privekliniek gemaakt voor een vroege echo... tijd gaat langzaam... hadden we maar een luikje!

Groetjes en welkom verse zwangeren!

17. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Is het misschien een idee dat dit topic dan veranderd word van 16-31 januari dan hebben we meteen twee topics, volgens mij kun je dit bij de administrator aanvragen om dat te veranderen :D tinminste bij ons is het wel gelukt :) x

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Maar dan moet dit topic toch ook verplaatst worden naar zwangerschapsclubs?

Ik weet niet hoeveel dames hier kletsen en in het andere topic?

19. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    staat al in de goeie lijst alleen de naam hoeft maar aangepast te worden.

Deel Deze Pagina