Debbie, je hoort het wel vaker, bloedverlies en toch een goede zwangerschap. Maar fijn is het niet, als je zwanger bent wil je geen bloedverlies. Nog anderhalve week tot 4 juni, dat is niet heel lang...
idd. het is nog maar een goede week wachten. Probeer mn verstand op nul te draaien en ik doe nu maar even alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om mezelf niet gek te maken.
Heel veel sterkte Debbie. De onzekerheid is killing. En ik vind stiekem 4 juni heel erg lang duren. Heb je nogmaals contact opgenomen met de vk? Vooral, omdat het bloedverlies zo is toegenomen? Volgens mij is het dan namelijk protocol dat je veel sneller mag. En kunnen ze voor jouw eigen gezondheid ook gekke dingen uitsluiten. Vooral, omdat je ook andere klachten hebt, zoals diarree.
sluit me eigenlijk wel aan bij MM1981, debbie niet om je bang te maken maar ik vind het toch wel gek dat ze je zo laten 'lopen' maar misschien is dat gebruikelijk, er is natuurlijk nu wel even gekeken dus volgens mij kan het dan geen bbz meer zijn toch?
ze laten mij niet lopen hoor! Kon as woensdag eigenlijk al terrecht maar dan moet ik werken En aangezien er alleen een plekje halverwege de dag was, zie ik dat niet zitten want dan moet ik zoveel op mn werk overhoop halen om die echo te laten maken. Dus het is mijn eigen keuze geweest om een weekje langer te wachten. Ook met dit in mn achterhoofd dat als ik met 8 weken wat meer zekerheid kan krijgen dan met 7 weken. Als er met 8 weken nog geen hartje klopt dan weten we bijna wel voor 100 procent dat het niet goed is. Ik heb vrijdag wel al een echo eff kunnen regelen in het ziekenhuis waar ik werk. En ondanks er geen hartje te zien was zag het er verder goed uit. Heb het nog met de gyn overgehad en hij vond het niet te ver weg. Hij had het erover dat als ik bij hun officieel onder controle zou staan dat ze de patienten dan een week later dan weer terug laten komen voor een echo. Ik vertelde dat het bij mij iets langer dan een week zou zijn en dat was acceptabel. Heb ook met mn verloskundige gesproken over mn diaree en zij vertelde mij weer dat dat ook een trigger kan zijn voor het bloedverlies. En ergens ga ik daar nu ook wel een beetje in geloven, want mn diaree word aanzienelijk minder en mn bloedverlies nu ook. Heb gisteren ook verschilende malen overgegeven en daarbij komt er ook behoorlijk wat druk op die onderkant te staan waardoor er dus ook weer een adertje kapot kan gaan bij de baarmoeder mond. Dus voor mij word het nu echt een optelsom van omstandigheden waardoor ik dus bloedverlies heb. Zeker weten doen we het natuurlijk pas als ik op 4 juni de echo gehad heb. Tot die tijd wacht ik gewoon rustig af. Word het een miskraam, dan het word het een miskraam. Dat kan een eerdere echo toch niet voorkomen.
Leuk hoor al die echo foto's! Debbie sterkte meis, ik hoop dat het snel ophoud en alles goed is. Hier een druk weekend gehad en me goed volgevreten Heb totaal geen last van misselijkheid maar dat had ik bij mijn dochter ook niet alleen daar had ik ook geen vreetbuien Maar elke zwangerschap is anders daar ben ik achter. Nog meiden met een afspraak morgen? Veelplezier iig!
Ik kan me herinneren dat MvM vertelde dat je urine echt alleen voor vruchtbaarheidsbehandelingen werd gebruikt. Maar als ik dit weer zo lees : 'Farmaceut misleidde zwangere vrouwen bij project Brazilië' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Zo dat is echt bizar. Niet leuk dit! Ik heb mij nu ook aangemeld bij mvm en morgen heb ik een afspraak. Het is mooi dat je een ander kan helpen.
Ik hoorde het op het nieuws gister... toch erg hoor. Ben benieuwd wat ze er bij jou op zeggen morgen evalien
wow jullie kunnen flink kletsen! Sinds een week ontzettend misselijk, hang veel boven de pot en kan niet normaal functioneren.. pittig zeg. Helemaal met een kleine dreumes. Hoop dat het toch gauw wat minder wordt! Hoe gaat het met jullie?
Alleen ga ik nu gewoon weer twijfelen aan hun verhaal. De eerste keer heb ik wel meegedaan. Nu denk ik niet dat ik mee ga doen. Gisteren hebben we het mijn ouders verteld op Skype. Zl zijn mooie slab omgedaan. Eerst moesten ze goed kijken, pas na 10 seconden viel het kwartje. Ze hadden het totaal niet verwacht. En ze zijn superblij!
hallo chica´s @Debbie meid ik bewonder je positiviteit enorm wat ben jij een kanjer! ik zou namelijk mezelf he le maal gek maken! @hier, vandaag zijn mijn flessen voor Mvm binnen gekomen ik doe gewoon mee, ik neem aan dat het hier in Nederland gewoon gebruikt word voor wat ze beloven ermee te doen, daarnaast karma is a bitch voor degene die hier misbruik van wilt maken! Ik kom net van een dagje antwerpen met een vriendin ben helemaal kapot. Heb een nieuwe schoonmaakster sinds vandaag ze komt 1x per maand en ze is geweldig me huis is lekker schoon, niet alleen opgeruimt maar echt schoon !! Heerlijk me bedje zo in! Trusten!
Goede morgen! Hier wat last van krampjes... ben wel een stuk actiever vandaag en ben lekker een appeltaartje aan het bakken. Mijn meisje doet een ochtend tukje en straks komt mijn pap langs om wat te schilderen aangezien ik dat nu niet meer mag Javo, MonigueP en Boannan veel plezier bij jullie afspraak vandaag!
Vandaag een afspraak gehad met iemand van MVM. Ik heb gelijk flessen gekregen. Nu ben ik ook 6 weken en dus mocht ik gelijk beginnen. Met haar heb ik het gehad over het artikel van brazilie, de biggetjes. Wat zij er over vertelde was het volgende: Het klopt wat er staat, maar in het artikel word het natuurlijk erger beschreven. Het is niet zo dat dit alleen maar daarvoor gebruikt was en dit is ook al een hele tijd niet meer zo daar. In Nederland gebeuren dat soort nare dingen echt niet. Dus dan weten jullie ook wat zij er over zei.
Evalien, zij zijn natuurlijk ook ingelicht hierover, wat ze moeten zeggen. Mvm werkt voor commerciële farmaceutische bedrijven, er wordt geld verdiend aan onze plas, maar ze hebben het wel nodig voor die medicijnen. Beetje dubbel is het dus wel. Ik word met de dag beroerder. Heel moe en misselijk, ik eet de hele dag door. Crackers, worteltjes, tomaatjes. Moet opletten wat ik eet want ik heb verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes. Vorige keer ben ik er niet op getest maar Timo was bijna 5 kg met de geboorte. Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad (zwaar kind, eerdere miskraam, glucosedip van Timo net na de geboorte). Daarom nu maar opletten met suikers, dat is het minste wat ik kan doen. Ik hoop echt op een kleiner kindje dit keer...
Wat een rust hier meiden, alles goed? Hoe gaat het met je bloedverlies Debbie? heb je het nog steeds of is het nu over?
Wat n morgen!! En nu moet de middag nog...heel druk op t werk met de kinderen, stom weer..ze weten niet meer wat ze moeten binnen dus worden ze heel druk en kunnen echt niet spelen. Dat is voor mij nu extra pittig, ben heel moe, buik is aant vervelen en word er misselijk van. Nu pauze dus even bijtanken.
Hier ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe niet normaal. Verder sinds vorige week donderdag de hele dag misselijk, niet spugen. Overmorgen echo, alle tekenen zijn positief maar soms denk je ineens ojee er zou toch niks...