Even snel, ben aan het werk. Vanochtend de echo gehad. En hier ook, net als Tojo, een iets te goede echo... Of het er ook twee mochten zijn, vroeg de vk... Ben nog maar 7 weken, dus heel pril. Afwachtend dus. Mag over twee weken terugkomen bij de vk voor een echo en twee dagen later naar de gyn. Spannend!!!
ah sterkte meis hoop dat je alsnog een goede echo krijg 11juni! ik zie nu je volgende berichtje... goed dat je het nagekeken hebt! en nu vol positieve moed op naar 11 juni!
Sterkte Debbie!!! Blijf positief, ik heb ook een soort gelijke situatie gehad bij mijn tweede, drie weken toen in onzekerheid gezeten en uiteindelijk toch goed gekomen. Hopelijk komt het bij jou ook goed!!! Ik heb vanmiddag m'n eerste echo..... Vind het erg spannend....
javo, fijn om te lezen dat zoiets ook goed kan gaan. We hopen ook op een goede afloop maar houden er wel heel erg rekening mee dat het niet goed is. Moet zeggen dat de week wel erg traag gaat. Ben blij als het dinsdag is.
Hoi meiden! Jeetje wat een week zeg! drukker dan druk....heb de pc niet eens meer aan gehad. Heb even terug gelezen. Debbie meis dat is toch ook wat zeg. Ik ga duimen voor je hoor! DMJ, mooie echo!! Hier ook geweest en het was allemaal een beetje raar en dubbel. Het kindje groeit mooi, 8.6 weken zelfs dus 3 dagen vooruit en een mooi hartje zien kloppen. Maar daar komt het... het zijn er 2, alleen de tweede is aanzienlijk kleiner en ondanks dat het hart activiteit had moeten we er van uit gaan dat het niks word. We moeten voor de volgende afspraak 17 juni komen en dan zullen we meer zien. Erg dubbel dus... vreugde en ook een beetje verdriet. Wens jullie allemaal een fijn weekend!
Sasya: wow, ook al een tweeling! Jammer dat eentje het waarschijnlijk niet red. Moet wel dubbel zijn! Sterkte
hey dames kom me ook eventjes weer melden (erg genoten van het mooie weer) morgen is mijn schoonmoeder jarig gaan het haar morgen vertellen dat ze voor de 2e keer oma word dmv een echo foto verstopt te hebben ergens in haar cadeau en deylano krijgt een shirt aan met Mama,Papa,Ikke & A) Jongen B) Meisje zondag zijn mijn ouders aan de beurt , en dan eindelijk mag iedereen het weten
Heel veel plezier morgen en zondag! Wij gaan het mijn schoonouders woensdag vertellen als we de echo hebben gehad en mijn ouders op vaderdag want die zijn nu op vakantie. Wou mijn schoonouders ook met vaderdag doen maar mn schoonmoeder heeft iets in de gaten dus kan t niet meer voor me houden. Als mijn ouders er woensdag waren dan hadden we hun het ook direct verteld. Nog maar 6 nachten slapen tot woensdag!
Thanks meiden! Ja het is heel dubbel. We wachten af en zullen het zien de 17e Leuke manier om te vertellen, wij hebben het verteld door middel van onze dochter een shirt aan te geven met grote zus erop. Iedereen belangrijk voor ons weet het nu en de rest komt langzaam aan vanzelf wel achter De 12 weken echo knal ik wss toch wel weer op FB