uitgerekend januari 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dmj, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    elisabethbas
    ik weet het,
    er was waarschijnlijk iets goed mis met het vruchtje dus is het op zich wel goed dat het zo eindigd maar het is wel een enorme zure appel waar we nu weer doorheen moeten bijten.

Wat ik het vervelendste vind is dat we nu weer helemaal opnieuw moeten beginnen en wie weet hoe lang dat dan weer gaat duren.
    Dit heeft 9 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was.
    Bij mn zoontje duurde het 11 maanden.

Vls de verloskundige zou dat te maken kunnen hebben met die follikels die blijven hangen bij de eierstokken. Misschien heb ik 9 van de 10x geen goed eitje en misschien kan de gyn dan al iets voor ons betekenen.
    Ga morgen goed ik gesprek en hopelijk wil ze al wat verder kijken naar evt oorzaken.

Gek genoeg ben ik nog niet echt verdrietig hierover, alleen enorm teleur gesteld.
    Had morgen eigenlijk moeten werken.
    Toen ik belde deden gelukkig niet moeilijk voor morgen dat ik niet kan werken. Grotendeels door het bezoek aan de gyn maar ook omdat ik niet weet hoe ik me morgen hierover voel en eff totaal geen behoefte heb aan andere mensen om mn heen. Ben eff toe aan rust!!

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Debbie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

3. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Ach Debbie, wat verdrietig dit..... Wil je een heel groot hart onder de riem steken. Ik begrijp wat je bedoelt, met je opmerking over hoe lang het nu dan weer kan duren voor je evt. weer zwanger bent. Dat feit is soms nog erger dan de miskraam op zich (wat anderen al zeiden, de natuur bepaalt dit, en je kan er niets aan doen).
    Misschien kunnen ze wel een curretage doen en dan die dingen die er evt niet horen weghalen? En t voordeel van een curretage is dat je misschien sneller zwanger raakt.

Maar first things first, eerst dit een plekje geven en antwoord op vragen krijgen!

Sterkte!

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @debbie

jeetje meis! dat lijkt me echt zo ontzettend zuur om dat te horen te krijgen , wens je veel sterkte toe! en als je de behoefte er aan hebt mag je hier gewoon blijven kletsen wat mij betreft!
    Hele dikke knuf vanuit hier!!

@hier
    ben paar dagen beetje afwezig geweest , erg moe , ze hadden me al gewaarschuwd dat de klachten nu hun hoogtepunt bereiken en dan langzaam minder worden en ik merk het ontzettend ben bekaf ook al heb ik niks intensief gedaan , en misselijk pff nog even en ga er mee heen kan blijven eten op deze manier!
    Verder leuk bericht gehad vandaag , kregen brief binnen van de woningbouw dat we een woning toegewezen hebben gekregen waar we 2 maand geleden al op hebben gereageerd (vanwege dat hij pas halverwege juni vrij kwam kregen we nu pas bericht)
    hele opluchting voor ons aangezien de buurt waar we nu zitten , geen leuke buurt is ben in die zin al met de dood en alles bedreigd hier, lawaai overlast noem maar op ,,,
    dus nu afwachten tot vrijdag dan mogen we de woning bezichtigen en kunnen we zien wat er nog gedaan moet worden... gelukkig gaan we er wel op vooruit netzo als nu een hoekwoning , grotere woonkamer en ipv 3 slaapkamers , nu 4 !

5. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Oh debbie wat had ik voor je gehoopt op goed nieuws....

Heel veel sterkte meid en hopelijk kun je je weer heeeeeeel snel aanmelden hier op de site!!

Liefs xx

6. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat erg Debbie :( Heel erg veel sterkte voor jou en je gezin.
    Ik hoop dat de gyn je kan helpen en je opheldering kan geven over wat er allemaal gaande is.
    Ik hoop nog wat van je te horen in de loop der tijd hoe het met je gaat.
    Hele dikke knufffff

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Wat erg om te horen debbie.. vreselijk om mee te maken :( succes met het verwerken ervan.

@djm: super dat je een andere woning krijgt! lijkt me heerlijk om weg te gaan uit zo'n wijk!:)

hier zit ik te zenuwen voor mijn 1e echo vanmiddag.. brrr

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    succes meid duim voor je dat alles goed is!!!!

9. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    @DMJ, heerlijk vooruitzicht die nieuwe woning! :)
    @Blackbird, veel plezier ondanks je spanning ;) Wel ff fototje showen straks he!! Hoe laat moet je?

Hier weinig, ben moe maar dat is niks nieuws. Mijn dochter heeft eczeem dus heb nu doorverwijzing aangevraagd voor de dermatoloog want dit schiet niet op.
    Verder geen plannen behalve een rustige dag thuis met mijn kleine moppie

10. evalien89

evalien89 Lid

2 aug 2011
    99
    0
    0
    Hoogvliet
    Heel veel sterkte debbie!!

11. evalien89

evalien89 Lid

2 aug 2011
    99
    0
    0
    Hoogvliet
    Blackbird ik ben benieuwd!!:D

12. evalien89

evalien89 Lid

2 aug 2011
    99
    0
    0
    Hoogvliet
    @ Sasya,

Vervelend dat je dochter eczeem heeft, mijn zoontje heeft het heeeeeel erg gehad.
    Sinds ik hem geen zuivel meer geef (gewoon een gevoel was dat), was hij er helemaal van af. Als alternatief geef ik op brood sesampasta (zit 3x meer magnesium en calcium in dan melk) en vooral voor de b12 100 ml amandelmelk, rijst melk of hazelnootmelk.
    Het gaat super met hem. Misschien heb je er wat aan of niet, maar ik wilde het graag even delen.
    Wij nemen thuis exact hetzelfde, maar dat komt omdat ik weet hoe slecht koemelk is. Ieder zijn eigen mening.

13. evalien89

evalien89 Lid

2 aug 2011
    99
    0
    0
    Hoogvliet
    Bij hem begon het trouwens met 6 maanden en ik gad toen borstvoeding gecombineerd met flesvoeding.
    Ik ben uiteindelijk lactose vrije melk gaan geven, toen ging het stukke beter, maar langzaam kwam het terug. daarna helemaal gestopt en toen was het weg.

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    jeeeej mijn echo was goed:D prima mooi kindje, wel wat dagen teruggezet maar dat was ook weer niet zeker omdat het nog zo klein was moet ik over 4 weekjes nog een keer.. helemaal niet erg;)

Poeh wat was ik blij toen ik dat hartje zag kloppen! mijn dag kan niet meer stuk!

15. evalien89

evalien89 Lid

2 aug 2011
    99
    0
    0
    Hoogvliet
    Heel fijn om te horen blackbird! wat een fijn gevoel he!

16. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden dank jullie wel voor jullie steun.

vanmorgen naar de gyn geweest.
    ik had tabletten mogen krijgen als ik het heel graag wilde maar ivm mijn voorgeschiedenis rade ze het af.
    Het word dus een curretage onder leiding van echo zodat ze zeker weten dat er niks blijft zitte.
    In het verleden is namelijk gebleken dat mn baarmoeder de placenta het op een bapaalde plek te goed vast houd.
    Dit gaat allemaal maandag gebeuren met een dagbehandeling.

Moet morgen naar de anestesist voor gesprek.
    Ik daarom mn werk weer gebeld dat ik morgen daardoor ook niet kan werken omdat ik einde van de ochtend daar heen moet en mn hoofd er momenteel niet naar staat.
    Nou wat ik toen te horen kreeg, sloeg ik bijna stijl van achterover.
    Ze zei of ik die afspraak van de anestesist niet kon verschuiven naar mn vrije dag (vrijdag) want tja ik moest me toch echt wel beseffen dat ik mn werk met mijn afwezigheid heel erg mee belast:$

17. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet woensdag ook weer contact opnemen met mn leiding gevende of ik donderdag dan weer aan de slag kan.:(

pff tjonge jonge ben er nog steeds er pissig over, begrip is bij mn leidinggevende ver te zoeken.:(

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    sorry dat ik het zeg maar wat een zeikerds ja! jeetje alsof dit al niet erg genoeg is !knuf

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    @ blackbird...super!!

K mag over drie kwartier voor de eerste echo!!!

@ Debbie...dit slaat echt alles! Goed je cao enz nalezen en met de vuist op de tafel slaan...als je ziek was gemeld door de griep ofzo hadden ze ook vervanging moeten regelen.

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    jeetje debbie, wat een reactie! bah! pff zoiets zeg je toch niet?:(

Deel Deze Pagina