Blackbird gefeliciteerd met de goede echo Debbie wat n vervelende reactie v j leidinggevende. .. belachelijk
Debbie, meld je gewoon ziek, dan kan je zelf bepalen wanneer jij er klaar voor bent om weer aan het werk te gaan. Sasya, hoe ben jij onder het tweelingen-verhaal? Heb je nog hoop dat de tweede het zal redden? Ik ben heel benieuwd. Mag zelf de 19de weer naar de vk voor een echo en dan de 21ste naar de gyn voor de verdere controles. De echo van de 19 vind ik heel erg spannend, ben zo bang dat het (met eentje) niet goed zal zijn. Geen reden hoor, gewoon normale angst...
ik sta nu vls mij ook ziek gemeld, ik heb het alleen niet met zoveel woorden uitgesproken dat ik me ziek wilde melden, alleen dat ik niet in staat was om te werken. Mocht mn vakantie uren hiervoor gebruikt worden dan zet ik de arbo arts erachter. en draaien ze het maar gewoon terug. De arbo arts heeft al totaal geen hoge dunk op van mn leiding gevende dus dat komt vast wel goed. Dat zie ik dan wel weer. Als je een aantal dagen afwezig ben door ziekte is een leidinggevende helaas verplicht om om de zoveel dagen contact met je te hebben en de die van mij heeft dan de neiging om de druk lekker op te gaan voeren als het haar te lang duurt. Heb dit helaas al een keer eerder meegemaakt bij mn vorige baan. Die leiding gevende was nog erger. Toen had ik ook een ma die compleet niet verwacht was. Dus ik helemaal ik shock. bel ik op om te melden dat ik de komende dagen niet in staat was om te komen werken... is de eerste vraag van haar... heb je nog compensatie uren? Nou dat mens heb ik ook wel door de telefoon willen sleuren, tevens is ze bijna gevild door een collega die naast haar stond toen ik haar belde en helemaal mee kreeg waarover het ging Helaas herhaald het zich nu weer met mn huidige baan. Ik heb nu echt de neiging om te zeggen dat die leidinggevende allemaal hetzelfde zijn en over lijken gaan.
Ik vind het heel triest om te horen, dat dit allemaal zo moet gaan Debbie. Heel jammer. Ze gaan er niet goed mee om.
Echt belachelijk! Mijn leidinggevende is heel zakelijk, maar wel heel begripvol. Ze zal proberen je aan het werk te krijgen / houden waar mogelijk maar ze weet ook wanneer de een stapje terug moet doen en haar medewerkers de tijd moet gunnen. Eén van mijn collega's heeft begin van dit jaar iets heel ergs meegemaakt in haar gezin, die is langzaam, in haar eigen tempo weer gaan opbouwen en werkt nu weer bijna volledig. En ze is het bedrijf dankbaar dat ze die rust heeft gekregen. Goed werkgeverschap zorgt voor loyale werknemers!
nou hier even 7 maanden geen luiers, mijn zoontje nu ook zindelijk, hij was 's ochtends ook steeds droog dus vannacht geen luier omgedaan en mijn dochtertje ook gelijk maar niet meer laten plassen (deden we steeds om 23 uur). En beide droog, heel trots.
Hoi meiden hoe is het hier? @Evalien, Super lief van je en ik stel het zeker op prijs! Ze krijgt alleen nog nagenoeg geen zuivel, ze is bijna 9 maanden en krijgt alleen een beetje yoghurt als toetje. Ook heeft ze de eczeem al langer dan dat ze dat krijgt zelfs toen ze nog HA melk kreeg. Ben ook erg benieuwd wat de dermatoloog er van vind. @Blackbird, super meis! gefeliciteerd. @Birds, hoe was je echo meis?? @Debbie, wat erg zeg! Ongelooflijk wat een eigenheimers! bah! Ik zou nu zeker mijn tijd nemen en als ze contact op neemt vragen of je bent ziek gemeld. Zo niet kan ze dat alsnog doen. Ik ben zelf leidinggevende geweest binnen een groot bedrijf en je word van bovenaf aangestuurd en gepusht maar dat is geen rede om ongevoelig en bot te zijn. @Elsbethbas, ik vind het heel dubbel. Hopen durf ik niet echt omdat ze zeiden dat het het zeer waarschijnlijk niet haalt. Maar heel stiekem hoop ik wel dat het een kans krijgt. Aan de andere kant als dat niet zo is dan heb ik liever dat het op de volgende echo al over is want dan kan ik mijn focus op de andere zetten en doorgaan. Om eerlijk te zijn gaan mijn gedachtes alle kanten op en wil ik zo graag die echo voor wat meer duidelijkheid maar we moeten nog een week wachten Ik snap je angst, het is best moeilijk. Ook wel gezonde angst denk ik want ook van mijn dochter had ik die alleen niet zo sterk als nu @Linda, wat super!!
@ sasya (en de andere dames natuurlijk)...onze echo is helaas niet goed. Er is geen hartje te zien...maandag terug voor nog een controle echo maar de verloskundige zei dat er bijna geen kans is dat het goed komt. Als ik dit weekend niet vanzelf ga vloeien en maandag is er geen wonder gebeurt ( wat k niet denk) dan moet ik naar het ziekenhuis voor of pillen of curretage. Ook al is het nog maar 2 cm groot, het doet verdomd veel pijn!
Oh nee, Birds, jij ook al..... Vind het heel verdrietig voor je. En ik vrees ook dat de vk gelijk heeft, gezien je termijn. Alhoewel ik nog wel een succesverhaal ken, waarbij er toch ineens nog een hartje tevoorschijn kwam.... In ieder geval veel sterkte mocht het echt mis zijn!
Ik maak me zorgen. Heb al twee dagen geen pijnlijke borsten meer?! Ben ziek geweest, een bacterie waarschijnlijk. Alleen maar op de wc gezeten en er boven gehangen, t kwam er aan alle kanten uit. T lijkt er op alsof ook alle zwangerschapshormonen door de plee zijn gespoeld. Iemand ook ineens minder/ geen last meer van symptomen (ik ben 9 weken en 1 dag). Woensdag weer een echo.
jeetje birds, wat verdrietig sterkte ermee! @anne: ik had net rond de eind van de 8 weken ineens minder klachten.. maar die zijn nu weer helemaal terug @linda: super! lekker hoor als je kindje zindelijk is! Hier vandaag mijn (2e) termijn echo afspraak maar even verzet, ik moest er nog 1 omdat de baby officieel te klein was voor een echte termijnecho, maar die was over 5 weken gezet.. dan ben ik 14 weken zwanger dat leek me wat laat.. dus ik bellen en nu mag ik over 2 weken komen. Nu al zin in!
birds, Getver meid, jij ook al. 2 cm is ook best al groot. Het is echt heel zuur, en doet ontzettend zeer de grond zakt onder je voeten weg, weet er helaas alles van. Meid ik hoop bij jou ook op een wonder. Ik moet trouwens as maandag voor curretage. De gyn vond het geen goed plan om mij tabletten te geven ivm mn voorgeschiedenis. Ondanks het voor mij niet de 1e keer is, zie ik er toch weer tegenop.
Och, wat een verdrietige verhalen kwamen er voorbij: kippenvel. Ik wens jullie heel veel sterkte, debbie & birds
Anne: meis wat naar! Ik snap dat je geschrokken bent. Het hoeft niet het einde te betekenen he! Sterkte!