Dank voor jullie lieve reactie. Ben natuurlijk ook heel blij. Er is geen oorzaak van het bloedverlies te zien. Volgens de vk heb ik een erg gevoelige baarmoeder, waardoor het snel kan gaan bloeden. Achteraf gezien heb ik het bij mijn dochter ook gehad bij nagenoeg dezelfde termijn, maar wel minder erg dan de hoeveelheid bloed die in nu verloor. Was trouwens blij dat ik me gewoon in het ziekenhuis gemeld had t weekend en niet nog het hele weekend in de stress heb hoeven zitten!
@Anne, geweldig nieuws, wat zul je met een heel ander gevoel het ZH weer verlaten hebben!! Toch maf he hoe je gevoelens dan heen en weer geslingerd kunnen worden door die onrust! oed van je dat je er gewoon werk van gemaakt hebt. @Loeni, fijn dat je nu naar de vk mag ipv het ZH. Is toch wel iets fijner vind ik. Helaas moeten wij met de 2 in het ZH blijven... ja elke zwangerschap is anders, ook dat blijft wel apart. Ik krijg vaak de vraag of het nu anders is met een tweeling, dat weet ik dus ook niet, want met eentje had het ook anders kunnen zijn!
Oh anne wat geweldig!!! Hier klein beetje stress, zaterdag voorzichtig s*x gehad maar sinds gister heel klein beetje bruin verlies. De vorige keer had ik het ook, precies ook toen naar een keer gemeenschap. Ik denk dus wel dat het weer dat is maar fijn is het niet. Vorige keer durfden we het daarna ook niet meer te doen, ben bang dat als morgen alles gewoon goed is dat weer zal zijn haha. Nu na een dag werken ook wat lichte krampjes, meer zeurend, dus denk gewoon rekken van bm / banden aan het einde van de dag maar toch denk je....zal toch niet.... Nu gelukkig morgen sowieso al de 2e echo, anders had ik toch wel gebeld ook al lees je het veel enzo. Dus baal wel een beetje. Was eigenlijk heel positief steeds. Hoe zit het met jullie buik? Ik kan het niet echt goed meer verbergen, ja met wijdere shirts makkelijk. Nu ik de 2e zwangerschap is, is het ook een beetje kwabbel vind ik, nog niet echt mooi, jaja ik heb zo'n mijn wensen . Als ik een strakker shirtje aan heb vind ik het meer lijken alsof ik dik ben ipv zwanger, toch wat uitgerekte door de vorige keer ofzo. Wat dragen jullie qua shirts nu? Al dat het opvalt?
Hallo meiden! Hoe is het hier? @Linda, hoe was je echo? Best spannend als je dat na het vrijen heb. @Anne, wanneer heb je nu weer controle? gaan ze je iets meer in de gaten houden nu? Hier een beetje genieten van het weer en onze vakantie, gister goed bezig geweest en de heg gesnoeid. Vandaag gaan we naar het CB voor de 9 maanden check met onze dochter, wat gaat het toch snel. Verder kijk ik uit naar vrijdag en de rest van onze vakantie volgende week Fijne dag allemaal
birds, meid hoe was je echo? Ik vrees slecht nieuws? Ben benieuwd hoe het met je is.. Gisteren ben ik gecuriteerd. De ingreep opzich is goed gegaan, zelf vind ik het dit keer enorm tegenvallen. Heb na de curretage enorm last gehad van een soor naweeen. Lag ze gewoon in mn bed weg te puffen. Na wat zwaardere pijnstilling gehad te hebben, werd dit gelukkig wat minder en mocht ik uiteindelijk rond half 6 naar huis. Nu nog steeds behoorlijk wat pijn. kon vanmorgen mn bed niet uitvoordat ik mn pijnstilling had ingenomen. Lig nu ook voornamelijk op bed. zat net eff op onze louche bank in de tuin maar dat beviel totaal niet. Op bed is tot nu toe het prettigst.
Vervelend Debbie Doe het rustig aan meis. Wel fijn even wat van je te horen. Sterkte Ben ook benieuwd hoe het met Birds is.
Hoi dames.. Sorry voor het late bericht maar bij mij gaat het allemaal heel snel. Maandag dan voor de tweede echo gegaan en daar kwam hetzelfde uit. Vruchtje 8 weken en geen hartslag. Vandaag naar de gynaecoloog en daar ook echo. Ook hetzelfde. Heb gekozen voor een curettage want kan het emotioneel niet aan om er langer mee rond te lopen of met pillen te doen.ken mezelf en als ik het vruchtje zie dan raak ik echt in shock. Doorspoelen kan ik echt niet over mijn hart krijgen. Er was nog een plaatsje voor morgenmiddag dus daar heb ik voor gekozen. Ga ook een kistje kopen waar ik de spullen indoe zoals de testen, echo fotos, cadeatjes die we aan de opas en omas wouden geven en hoop het zo een plekje te geven. Debbie...wat balen ( netjes gezegd) dar het je is tegengevallen. Ik laat het morgen ocer mee heen komen en dan zien we verder. Heel veel sterkte! We waren ook precies op dezelfde dag uitgerekend...hoop dat we snel weer samen een topic mogen starten met jaaa we zijn weer zwanger! Voor alle dames die een super echo hebben en krijgen heel veel geluk en voor alle dames die zo meeleven...dank je wel!!
birds, het gaat idd snel nu bij je. Laat het morgen gewoon over je geen komen. het kan zijn dat je door de narcose over overspoeld word door emoties, lekker laten somen die tranen. bij mij was iedereen heel lief en begripvol, namen echt effe de tijd voor me toen ik net wakker was, lag dan ook te snikken en te huilen als een klein kind. Op de dagbehandeling werd ik trouwens op een 1 persoons kamer gelegd. Hopelijk gaat het bij jou in het ziekenhuis ook zo. Is idd goed om de dierbare herinneringen van deze zwangerschap bij elkaar te bewaren. Heb je ook de echo meegekregen? Mij heeft dat de vorige keer ook heel erg geholpen om toch iets tastbaars on handen te hebben. Birds heel veel sterkte meid. vind het leuk om contact te houden. laat maar effe weten hoe het gegaan is. Dikke knuffel vanuit hier.
Hoi meiden slecht nieuws........hartje waarsch kort na vorige echo gestopt......... Gister veel gehuild. In principe vrijdag afspraak voor hoe verder maar ga vandaag vast bellen. Eigen zou ik wel voor het weekend curretage willen. Klinkt zo bizar, gisterochtend hoopte ik op mooie echo en nog best misseijk.......ben er flink kapot van
Debbie: Wat vervelend dat je zo'n last van je curettage hebt! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Birds: Wat gaat het snel ineens voor jou zeg! Heel veel sterkte vandaag. Linda: Nee jij ook al? Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je partner. hier: Pfff al die verhalen die ik hier lees, ik moet zeggen ik word er zelf ook erg onzeker van. Wat een hoop verdrietige verhalen zeg. Verder tja, nog steeds misselijk en ontzettend moe. Gisteren kon ik bijna niet in slaap komen door de hitte maar ik denk niet dat ik de enige daar in ben. Nogmaals heel veel sterkte voor alle dames met slecht nieuws.
Oh nee Linda, wat een vreselijk nieuws. Voor iedereen is het vreselijk, maar vior jullie nog net een beetje meer omdat de kans op een nieuwe zwangerschap zo klein is. Maar meid, het is al eens eerder gelukt, dus blijf hoor houden! Wij zijn om 11:15 uur aan de beurt. Ben heeeeel nerveus. Moet daarna gewoon werken, dus ik laat het jullie vanavond weten.
@ debbie...een vriendin werkt van me werkt bij de uitslaapkamer dus als ik wakker word dan is zij er ook. Gelukkig maar want ik mag mijn vriend niet zien op de dagkamer. Hij mag alleen komen wanneer ik naar huis mag. Dat is een afspraak als je een dagbehandeling hebt. Ga daar wel even op in als dat echt niet mag, doe gewoon dat ik dom ben en ga dat vragen. Er zijn bij ons ook alleen maar 4 persoonskamers dus alleen gaat jammer genoeg ook niet. Maarja komt goed!
oh Linda, wat erg. Jij ook al. Heel veel sterkte de komende tijd, Het klink misschien gek, maar neem de tijd om afscheid te nemen van wat er nu nog warm in je buik zit. Ik snap heel goed, dat je zo snel mogelijk het allemaal achter de rug wilt hebben maar soms is het beter om toch nog even een kleine week eroverheen te laten gaan voordat je uiteindelijk gecurriteerd word. Maargoed, je moet natuurlijk vooral doen waar je je zelf het prettigst bij voelt. Dat is eigenlijk nog het allerbelangrijkste. Birds, Fijn dat er een vriendin van je op de uitslaapkamer werkt, heb je toch nog een vertrouwd gezicht boven je bed, als je wakker word. Vind het wel raar dat ze in deze situatie geen partner erbij op de dagbehandeling accepteren. Nogmaals sterkte vanmiddag. Dit is nu de 2e keer dat ik dit mee maak en de 1e keer was een 1 persoonskamer ook niet mogelijk en werd ik idd ook op een 4 persoonskamer gelegt. Er was voor mij toen wel een bed bij het raam gereserveerd zodat we wat makkelijker de gordijnen helemaal konden sluiten om wat meer privancy te hebben. de 1e keer hebben ze toen vanaf de vercouver al mn man gebeld zodat we bijna tegelijker tijd op de dagbehandeling aan kwamen. Hij van thuis en ik vanaf de ok. Nu was dat niet nodig. Moet zeggen, nu valt het voor mij ook emotioneel minder zwaar dan de 1e keer. Mn man heeft me gebracht. om 10.00u moest ik me melden. toen we hoorde dat ik pas rond 12.45 aan de beurt zou zijn is ie rond 10.45 naar huis gegaan. Ook min of meer noodzakelijk. De wasmachine heeft het ook nog eens van het weekend begeven dus hij moest dringend op zoek naar een andere. En ik moet er nu ook nog niet aan denken om op zoek te gaan naar een nieuwe wasmachine. Voor de zekerheid is mn schoonmoeder ook met hem mee te gaan en ze zijn er goed in geslaagd om een wasmachine te vinden die aan mijn wensen voldoet. Morgen word de nieuwe wasmachine al bezorgd en de oude nemen ze kosteloos weer mee. Wat kan je je gehandicapt voelen zeg als je wasmachine stuk is. Zeker met een kleintje van bijna 2 die elke dag schone kleding nodig heeft