Mooie echo hoor. Hier ook goeie echo. Drie dgn terug gezet. Kloppend hartje en n beweeglijke baby metarmpjes rn beentjes. Super om te zien!!!!!
@elisabethbas, wauw wat een leuke echo van je tweeling! Onze tweeeiige tweelingecho ziet er dan toch wel heel anders uit, allebei de baby;s in hun eigen 'zakje'. Heb jij ook al zo'n buik? Hier ben ik 11 weken en qua buik zou ik bijna 20 weken kunnen zijn! Is echt onmogelijk om t verborgen te houden (als ik dat al zou willen ) Heb nu ook mn positiekleding alweer aan omdat dat gewoon t lekkerste zit.
Tojo, mijn buik is vooral eind van de dag heel dik. Spijkerbroeken kan ik niet meer aan, dat trek ik gewoon niet meer. Positiebroeken dus. Ik wil het nog wel even verborgen houden, tot de 12-wekenecho (10 juli). Ik ben zelf niet heel slank, dus wijde kleren verbergen het denk ik nog wel. Ik schrijf ook (een beetje) mee in het tweelingenforum (bij zwangerschapsclubs), misschien ook leuk voor jou?
Wat een mooie echo foto's meiden! En vooral heel speciaal die van een tweeling te zien!! Hier even snel een berichtje, we gaan morgen op vakantie naar het zuiden des lands dus ik heb het heel druk met pakken en inladen Maar vanmorgen mochten wij dan ook eindelijk Best wel nerveus die tafel op.... Daar is hij/zijn dan! Het is er nog maar eentje. Dus geen tweeling. Ukkepuk doet het goed en lag keurig op schema van vandaag precies 11 weken Het zwaaide zelfs even Van het andere vruchtje was niks meer te zien dus dan zal vlak na de echo het hartje toch gestopt zijn. Volgens de gynaecoloog is het voor de baby en voor mij zeker beter dat het er eentje is. Ik heb er vrede mee en ging hier ook al vanuit dus ik denk dat ik het onbewust al een plekje heb gegeven. Doordat het er eerst 2 waren is het bloedonderzoek van de 12 wnk screening niet correct en als we zeker bepaalde dingen willen uitsluiten zullen we een vruchtwaterpunctie moeten doen. We hebben nog even om hierover te beslissen. We krijgen iig over 2 weken de 12/13 wkn echo met nekplooimeting en dan over 4 weken terug bij de gynaecoloog met onze beslissing.
Sasya, gelukkig is alles goed met je kindje en heb je nu duidelijkheid. Een tweelingzwangerschap, hoe leuk ook, is ook niet alles. Dat heeft de gyn gisteren nog benadrukt. Je loopt veel meer risico. Ik zou idd de nekplooimeting laten doen en naar aanleiding daarvan besluiten of je een vruchtwaterpunctie wil. Dat is behoorlijk ingrijpend, dus als het even kan, niet doen. Fijne vakantie!
@Sasya, fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt, je had zelf dat voorgevoel al, dus je had je er al op voorbereid...hier hebben we een beetje hetzelfde, wat betreft het bloedonderzoek, dat heeft voor ons ook geen nut door die derde die is afgehaakt... Wij doen geen vruchtwaterpunctie door de evt risico,s. Een fijne vakantie, waar gaan jullie naartoe? Ik woon zelf in Limburg, dus ben altijd wel nieuwsgierig...
Thanks meiden! Ja ik vind het ook moeilijk of we het wel of niet moeten doen. Ik wacht iig eerst de echo af denk ik voor ik besluit. We zijn in Tilburg hier komt mijn man vandaan. We houden dit jaar een low budget vakantie dus lekker bij mijn schoonouders een weekje. Dit vinden opa en geweldig! Aangezien het toch 2 uur rijden is vanaf ons zie we elkaar niet zoveel als we zouden willen. Fijn weekend meiden!
hei meiden! ik ben weer terug! ben een weekje met vakantie geweest! Helaas hier ook wat berichten over vlindertjes erg verdrietig! sterkte meiden! Ik krijg aankomende donderdag een extra termijn echo omdat ik bij de vorige nog niet ver genoeg was.. ach, een extra echo is nooit weg Hebben jullie trouwens ook al een gevoel over wat het geslacht is?? ik ben er echt helemaal van overtuigd dat het een meisje is!! geen idee waarom! ik zou echt serieus verbaast zijn bij de 20 weken echo als het toch een jongetje zou zijn haha! Niet dat ik dan minder blij zou zijn.. helemaal niet.. maar het zou me gewoon verbazen
welkom terug! leuk gehad op vakantie ?! hoop het! met voorgevoel hier netzo ( ik denk dat aangezien me kwaaltjes) ook een meisje , terwijl iedereen om me heen zegt nee word weer een jongen , ik ga denk ik sowieso voor ik 20 week ben wel een pretecho laten maken om te zien wat het is !,, maar wie weet zien we het ook al wel gewoon eerder met een normale echo.... moet 4 juli weer heen dus wie weet haha!
Ik heb ook een voorgevoel, denk twee jongens. Bij Timo wist ik ht heel zeker en dat klopte. Op één of andere manier zie ik mezelf ook niet als meisjesmama, prinsessenjurkjes, zilveren schoentjes en haarspeldjes zijn nou eenmaal niets voor mij. Stoere meiden daarentegen vind ik altijd wel heel leuk! Wij doen geen pretecho voor de geslachtsbepaling. Beetje geduld en dan weten we het met 20 weken. Of misschien eerder, omdat ik veel echo's zal krijgen. Weet niet of de gyn daar ook naar zal kijken. We doen wel weer een 3d echo, hebben we bij Timo ook gedaan en zeker bij een tweeling lijkt met me heel gaaf.
Bij de eerste wist ik de dag voor mn pos test dat iknzwanger was van een meisje. Maar nu weet ik dat echt niet. Met zestien weken zullen we n pretecho doen en wete we t
Ik denk ook dat het een meisje word, ondanks dat ik net zo blij zal zijn met een jongen hoor! Hier vooral nog steeds erg misselijk, dit was ik even vergeten van de vorige keer haha. Het word op een gegeven moment gewoon vervelend dat je iets lekkers eet maar er zo misselijk van word. Wat dat betreft ben ik echt blij als die eerste 12 weken weer voorbij zijn. Met een beetje geluk gaat de misselijkheid dan net als de vorige keer ook weer voorbij. Maar goed nog twee weken te gaan. Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, ik ben benieuwd. Ook naar wanneer ik mijn 12 weken echo krijg. Als die goed is geeft dat toch weer een beetje meer rust. Fijne zondag allemaal
Ik heb dan 2 zoons en nu zeggen veel mensen: dit moet nu een meisje worden, ik hoop het echt voor je. Dan zeg ik: dat maakt mij helemaal niks uit, ik vind allemaal net zo leuk. Ik heb echt totaal geen voorkeur. Ik vind een jongetje ook zo leuk en hoe het is om een dochter te hebben weet ik niet, maar ook dat zal ik net zo leuk vinden. Maar bij alle 2 de zwangerschappen wist ik gewoon dat het een jongen zou worden, een sterk voor gevoel. En bij deze zwangerschap zegt mij gevoel heel sterk: dit word geen jongen, maar een meisje. Maar je weet het nooit zeker he, ik ben geen medium ofzo
Hoi meiden zou ik ook mee mogen kletsen. Uitgerekend 14 januari . Voor mij is het de 2de zwangerschap. groetjes
Wat het geslacht betreft ik twijfel dan denk ik weer het wordt een knul en de volgende dag weer een meid. Vind het echt zo spannend wil het, het liefst zo snel mogelijk weten.
Dag dames, Vandaag ben ik (voor mijn gevoel: eeeeeeindelijk) voor een echo geweest. Even een traantje weggepinkt toen ik het hartje zag kloppen en ons kindje aan het ronddartelen was. 9w5d, dus 2 dagen minder ver dan gedacht.
MM1981: Mooie echo hoor! Nou net terug van de vk, alles was goed alleen mijn gewicht. Tja ik kamp al heel lang met overgewicht dus dat had ik wel verwacht. Ze hebben wel geprobeerd het hartje te zoeken maar dat was nog niet te horen. Maar de vk zei ook dat is meestal pas rond de 12 weken dat we dat echt kunnen horen. Dat was de vorige keer ook zo. En over 2 weken mag ik weer een echo laten maken, dus daar ben ik dan wel weer heel erg blij mee.