uitgerekend januari 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dmj, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabina83

sabina83 Lid

12 jul 2012
    37
    0
    0
    Amsterdam
    Ja bij mij verdwenen de kwaaltjes opeens en een week later miskraam. Wil graag de kwaaltjes houden en wat zekerheid pff

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik had juist bij mijn MA ontzettend last van kwalen, hielden rond de 10w op en toen bleek het met de 12w echo niet goed te zijn.

Bij mijn eerste twee amper kwalen gehad, nu weer niet noemenswaardig. Juist daardoor heb ik nu meer vertrouwen.

Zo zie je maar dat ieder vrouwelijk lichaam anders in elkaar zit!

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Zo even de hele dag niet actief geweest, mijn moeder was op bezoek .. had een een doos met een gedichtje erin en de testen.. Alleen toen ze me zag zei ze al meteen.. ben jij zwanger?? je ziet er anders uit.. ik zo nee.. (ik wou der juist verassen met t cadeuatje) en toen t cadeau maar meteen gegeven toen ze zat.. haha ze sprong op pakte me zoontje en riep jaaa jij krijgt een broertje of zusjeeee en daarna mij en huilen enz.. heel leuk :D haha..

Ze zag t dus al aan me ...

4. Av1985

Av1985 Lid

2 mei 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Eerste keer op forum, eerste keer zwanger. Heel pril, voor alleen mijn partner en mij bekend. Afspraak vk op 24 mei, echo 14 juni.

Leuk om samen met jullie dit te kunnen delen en vragen te stellen. Heb er tonnen ;)

5. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    ik wist wel dat ze het zou zien :D jeeeeeeeeeeej :D

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad je zei t al haha :D
    Hoe gaat t nu met jou ??

7. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    gaat wel. geen rozige afscheiding behalve 1 keertje vandaag een beetje. Misselijk met vlagen en met andere vlagen ontzettende honger.

ik heb kramp in mijn linker been. komt dat iemand voor?

heb mijzelf getrakteerd op verse aardbeien en haring (en nee niet tegelijk) :D

8. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
  9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Miranda: wat cool! Wat leuk dat ze zo enthousiast was zeg!:D Heerlijk dat ze het al weet natuurlijk. En wat gaaf dat ze het ook aan je kon zien:)

Leuk die club! Maar hoe werkt het en hoe kom ik erbij?:):p Ben daarmee niet zo bekend.

Mijn moeder was hier ook vandaag en ik merk dat ik raar ga doen, ze kent me zo goed. Wilde eigenlijk wachten tot de echo, maar geloof niet dat t lukt. Heb vanochtend een shirtje besteld met de tekst: ik word grote zus:) Lijkt me zo leuk om t zo te vertellen!

Het is inderdaad echt verschillend hoe een vrouwenlichaam reageert van geen klachten tot heel veel klachten.

10. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    ik zag dat er geen aanmeld knop stond bij die club. maar nu wel volgens mij.

11. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    oh wacht ik moet jullie uitnodigen. moment :)

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    gaan jullie ons nu alweer verlaten dames?

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee hoor, ik verlaat jullie niet, veel te gezellig hier!:)

Ik heb besloten om morgenochtend de gyn te bellen. Dan heb ik in ieder geval maar afspraken staan:) Vandaag mn NOD en blijf tot nu toe echt zwanger, pfffew.

14. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    nee die club is op dit forum hoor maar dan besloten. daar kan je je eigen forum onderwerpen in aanmaken in plaats van alles in 1 topic. overzichtelijker lijkt mij. :)

15. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hier vandaag me Nod ,, helemaal niet te bekennen wbt bloed,,,(alleen maar goed nieuws haha) verder wel wit slijm verlies af en toe ,,, en ontzettend misselijk

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    :D okeee

17. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    :cool::D

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hier ook vandaag NOd fijn he als t dan ook echt wegblijft:) Dus ga morgen bellen:) Dan staat t wat minder gek.

Hier ook enorm misselijk! En mn buik is nu echt even gigantisch! Mn broek zit strak, dat is toch niet normaal!?:$

19. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    mijn buik is sinds gister ook gigantisch kon me spijkerbroek vanmorgen niet eens normaal aan hebben deed gewoon zeer!(maar ja dat zal wel komen heupbroek..... kan ik sinds de keizersnede heel slecht over blijft gevoelig....
    Verder me tepels alleen als ik eraan kom zijn ze pijnlijk en heb met bepaalde houden met zitten beetje last van de onderrug maar gelukkig geen ongikrampen etc te bekennen daar ben ik allang blij om...

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    DMJ: wha, herkenbaar:D Behalve van die borsten, want die doen bij mij niets met een zwangerschap...;)

Als ik nu een foto zou maken van mn buik dan is t schrikken. Maar t zijn natuurlijk je darmen en t oprekken van alles binnenin, maar pfew als dit zo doorgaat kan t niet lang geheim blijven. :p

Deel Deze Pagina