Hier morgen nod! Morgen eens bellen met de ha of vk. Mijn vorige bevalling had nogal wat complicaties die mogelijk weer gevolgen hebben voor de zwangerschap dus volgens mij moesten we vanaf het het begin bij de gyn lopen. Maar dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed dus ze zullen ergens vast een dossier van mij hebben Zondag op bezoek bij mijn moeder heb voor mijn zoontje een shirtje laten maken met ik word broer we wonen nogal klein dus ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen! Iedereen gefeliciteerd trouwens!
Ik durf nog niemand het te vertellen, zo bang dat het weer fout gaat. Ben wel beetje aan het rondkijken naar spulletjes, maar koop nog niks, wil eerst een kloppend hartje zien. Ik moet al wel wat vaker plassen dan normaal, voel ook van alles in de me buik/baarmoeder gebeuren. Last van de borsten (maar niet zo erg als ik eerder wel eens gehad heb), beetje misselijk soms en erg moe en dan weer klaarwakker om tijden dat ik normaal heerlijk doorslaap.
Hey meiden, mag ik met jullie mee kletsen en ook in het besloten clubje? Gister had ik al een duidelijk streepje met 9 dpo, heb er dit keer eindelijk een goed gevoel over.
Wat leuk een januari 2017 clubje! Ik doe graag mee Ik heb gisteren positief getest en ben dan rond 12 januari uitgerekend. Is voor mij m'n 3e zwangerschap en 3e kindje. Merk wel dat ik het super spannend vindt allemaal weer en ook wel onzeker ben, maar dat hoort er volgens mij ook bij! Iedereen van harte gefeliciteerd en ik hoop dat we allemaal een mooie zwangerschap mogen hebben!
Dames ik heb het idee dat er al een besloten clubje gevormd is. Zal ik een nieuwe aanmaken? (moet ik even kijken hoe ik dat ga doen ) - modelicious - smurfin 90 - kersje7 - miek22 Zal ik jullie uitnodigen? Geef even een gil als ik je/iemand mis!
Hoi dames mag ik met jullie meekletsen? En ook in het besloten clubje 😉 Ik zit vandaag op 13 dpo en test vanaf 10 dpo al positief. Ik zou dan rond 13 januari uitgerekend zijn 😃
Hoi meiden. Ik ben zwanger van m'n 2e... wrsch rond 2 januari uitgeteld. Mag ik ook in t besloten groepje? Groetjes Nicole
Ook ik klets graag met jullie mee in het groepje! 23 mei mag ik naar de vk. 4 januari uitgerekend Erg spannend allemaal, het is mijn eerste zwangerschap...
Hi meiden, ik zou ook graag meekletsen. Zwanger van ons 1e kindje en uitgerekend op 5 januari. Mag ik ook meedoen in het besloten clubje?
Het is stilletjes hier, hopelijk gaat het toch een leuk groepje worden! Heb wel behoefte aan wat geklets met meiden in de zelfde situatie, wanneer vertellen jullie het in de omgeving? Ik plan mijn 2e echo in de 11e week in, weekend daarop ga ik mijn ouders en een goede vriendin bezoeken. Wil ze het vertellen met een fotolijstje met de echo foto erin, ben zo benieuw hoe ze gaan reageren! De vorige keren wisten ze het al vlak na een positieve test. Bij mijn schoonmoeder gaan we denk ik het zelfde doen.
Ik denk dat ik ook wacht tot de tweede echo. Misschien mijn ouders en schoonouders iets eerder, maar ik durf het nu echt nog niet... Ik hoop dat ik de tweede echo nog net voor mijn broers bruiloft kan doen, dat zou touch wel een leuke aanvulling op hun kado zijn
Hoi meiden. Ik heb gister positief getest en bij in verwachting van ons tweede kindje, Ik vind het erg spannend allemaal en hoop dat alles goed mag blijven gaan. Mag ik ook bij het besloten clubje? Kan iemand me daarin toevoegen ik heb geen idee hoe ik daar kom
Hoi hoi, Er is ook nog groepje 1t/m 15 jan hierboven in het bevallingsforum,, ook een leuke actieve groep!
Ik zie dat het besloten clubje vol is? Jammer! Voor de liefhebbers heb ik een extra clubje aangemaakt. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik heb me aangesloten maar er is ook al een ander besloten clubje maar dan moet Marleen92 jullie toevoegen