Hoi meiden ik heb vorige week ook positief getest. Was niet gepland, maar wel zeer welkom. Dit word ons 5 de kindje. Durf het bijna in de omgeving met 12 weken niet te vertellen want ben bang dat ik rare reacties krijg omdat ik ook al 4 kids heb. Maar wij zijn in ieder geval super blij. We zijn als het goed is 5 januari uitgetekend.
Ik heb eergisteren positief getest! Dit wordt ons derde kindje.. geen idee van groepen en besloten clubjes... maar neem aan dat er hier ook gewoon gekletst wordt?
Gefeliciteerd aan alle nieuwe aanstaande mama's. Ik heb wat mensen uitgenodigd voor de club, staat boven bij je berichten.
Hallo, Proficiat allemaal!!! Ik heb op moederdag positief getest!!! Heb in september een mk gehad. Was toen een hele zware/ verdeietige tijd! Bij mijn vader hadden ze longkanker vastgesteld, de dag na mijn positieve test! Ik heb toen enorme stress gehad, geen idee of het daardoor mis ging? Maar 10 dagen later bleek ik een mk te hebben! Diezelfde dag kregen we te horen dat er niets meer voor pap te doen was en begin november is hij gestorven. tot januari hebben wij dus ff pauze gepakt in zwanger worden! Maqr nu zoooo blij!!!!! Maar ook zo angstig!!! Pfff Il zou me ook graag willen aansluiten bij de besloten groep!
Hoi meiden! Ik wil ook graag in het besloten groepje! Fijn om te kletsen. Ik ben zwanger van ons derde kindje! Miskraam gehad in Oktober dus wel een beetje spannend allemaal! Wij kwamen er toen met de 8 weken echo achter dat het niet goed wad.....een missed abortion, erg heftige tijd. Ik hoop snel een kloppend hartje te zien, heb nog niet gebeld voor een afspraak.
hallo dames, ik zou mij ook graag aansluiten! na lang traject met ups and downs had ik begin van de week een positieve test mijn handen!! zooo blij en nu hopen dat het blijft plakken. ben half januari uitgerekend.
Hi meiden! Mag ik ook meedoen met het besloten clubje?? Sinds dit weekend positief getest maar nog wel wat bloedverlies en kramp, spannend dus. Dit zou ons 2e kindje worden via icsi: de eerste keer hebben we 7 embryo's terug moeten laten plaatsen (4 jr verder) en nu lijkt het in 1x raak: kan het nog niet geloven!
Gefeliciteerd aan alle nieuwe aanstaande mama's! Spannend Amy, ik heb vorige week ook bloedverlies gehad, maar ook een goede echo. Ik hoop van harte dat het bij jou ook gewoon goed gaat.