Ik heb toen bij me eerst zw schap gehad maar die hielp niet.. hmm zal nog even aankijken en dan vragen idd toen hielp het in ieder geval niet
Ik weet dat ze tegenwoordig minder terughoudend zijn in andere middelen maar ik denk dat je sowieso wel met Suprimal of emesafene moet beginnen. Wellicht dat het deze zwangerschap anders is en als het niet zo is dan weten ze dat je het hebt geprobeerd!
snap ik oook heel goed! Maar dat hoeft niet, want ik begreep dat de kwalen kunnen schommelen, bij mij ging het paar uurtjes goed heb weer avond kunnen eten maar nu weer zo misselijk alsof ik in een achtbaan zit
Ik ben heel benieuwd waarom jullie blijven testen? Zegt dat iets? Ik heb 2 x rond mijn NOD getest en verder niet meer eigenlijk. Ik ben ook heel misselijk, maar het is elke dag anders. Soms de hele dag dan een dag niet en vandaag waren het echt van die heftige vlagen. Gelukkig zonder spugen want dat vind ik echt smerig
Ik heb ook niet meer getest na 17 DPO hoor, nu gewoon de eerste echo afwachten. Zou me van al die streepjes alleen maar druk gaan maken, denk ik.
Ik heb trouwens ook al een vreselijk opgeblazen buik, kan me dat ook nog herinneren van mijn dochter. Nam in latere weken juist wel weer af maar momenteel lijkt het alsof ik al weeeeken zwanger ben.
ja heb ik ook! Alsof me hele darmen opgerekt zijn.. misselijk blijft nog steeds.. ik eet en drink niks meer wat ik lekker vond koffie kan nog net, thee niet, en ook geen chips, koekjes, chocola en cola bijv niet meer, wat ik tussendoor wel altijd at/dronk
Ik test omdat ik nog een lichte twijfel had door de lichte testen. Heb er nog 1tje en dan is het ook klaar. Die doe ik over een paar dagen een keer. Pff ja opzich niet erg om nu niet misselijk te zijn als ik het zo lees. Bij m’n dochter viel ik rond deze periode kilo’s af. Dus proberen maar van te genieten zolang het meevalt.
Hello ladies, mag ik er ook bij? Ik heb vandaag positief getest, heel pril dus - maar ik zou het gezellig vinden om alvast mee te schrijven! Ik ben waarschijnlijk 20 januari uitgerekend... Dit waren mijn testjes vanochtend. Ik heb nog een wekenindicator van cb en een kruidvat testje over. De kruidvat test wil ik overmorgen nog eens doen en de wekenindicator misschien begin volgende week.
Hoeft ook echt niet hoor! Ik doe het wel wat langer vanwege eerdere vroege miskramen. Beetje houvast of zo.
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) SSWF - 35 jaar - 2e kindje L0ts - 37 jaar - 1e kindje 12 januari 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje Sanny - 39 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari Pcosrondetwee - 32 jaar - 2e kindje 19 januari 20 januari Berenmama - 38 jaar - 3e kindje 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 21 mei: Girly24 - vitaliteitsecho - 23 mei: L0ts - vitaliteitsecho - 26 mei: SSWF - intake en echo - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - 27 mei: Sanny - vroege (pret)echo - 27 mei: Liva89 - vitaliteitsecho - 2 juni: Pcosrondetwee echo ziekenhuis (na IVF) - 3 juni: Chaoticgaelle - vitaliteitsecho - 4 juni: Berenmama - vitaliteitsecho - 6 juni: Sanny - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
*Breek even ongevraagd in*... Hier mama van 2 januari kinderen/meisjes... ondertussen 13 en 15 maar oh hoe heerlijk was die tijd! (zwanger en net bevallen). Proficiat aan de dames die positief getest hebben , fingers crossed voor zij die nog in spanning zitten en veel liefde voor zij die opschuiven naar februari ❤️.