Hier ook wel een stukkie misselijker weer dan de laatste 2 keer. Vind het wel een goed teken, maar het is wel vervelend. Ik dacht dus vandaag: ik benader wat kraamzorg zzp'ers. Niemand meer beschikbaar begin januari!
Oh nu al? Heb nog helemaaal niks in die richting gedaan.. die misselijkheid is gewoon zo erg..weer geen avond eten genomen, laatst eten was tijdens lunch maaltijdsalade had nog een extra gekocht dacht als ik die goed eet dan pak ik die vanavond ook nou als ik er nu al aan denk ga ik over me nek.. ik moet niet overgeven maar kokhalzen en zo wat 24 uur misselijk zelfs tijdens slapen. Suprimal 3 uur geleden genomen helpt nog niks en door het weinig drinken ook nu last van me blaas. Ik ga al ruim 1 week samen met de kleine naar bed kan gewoon niks meer geen puf om beneden te zitten en honger enorm en misselijk tegelijkertijd voel me zo lamlendig ik weet het is voor het goeie doel maar weet niet hoelang zo door te gaan..
Een van degene die ik had bericht, maar geen plek had, heeft wat rondgevraagd en iemand gevonden die nog plek heeft
Hi allemaal, Ik las al een paar dagen met jullie mee maar durf nu ook mee te schrijven. Op 1 mei heb ik een punctie gehad en op 4 mei een verse terugplaatsing. Morgen is de officiële testdag en kan ik het ziekenhuis inlichten. Ik vind het erg spannend omdat ik vorig jaar januari een miskraam gehad heb. Maar we zijn wel mega dankbaar! Onderste testje is van vandaag!
Welkom! En een hele mooie oploop zo na 2 dagen al! Kan me voorstellen dat het extra spannend is na een miskraam.
Ik heb dus meteen bij mijn positieve test een zzp’er geappt (die ook bij ons zoontje zou komen) en zij had gelukkig nog wel plek. Maar je moet zo ontzettend snel zijn..
Ah nee, wil je dat we meekijken of is het geen twijfelgevalletje? Houdt het donkerder worden op een gegeven moment ook niet op?
Hier zijn de tests. Inmiddels ruim voldoende ervaring met testen interpreteren helaas. En nee, op deze test kun je t4 nog zeker tot 7/8 weken volgen. Niveau is terug naar +-5 weken. Of de test moet uit een hele lichte batch komen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.