Nee want bij CB is 3+ eigenlijk 5 weken. Die tellen namelijk vanaf het moment van bevruchting als ik me het goed kan herinneren (en je krijgt 2 weken ‘cadeau’). Heel ingewikkeld al die verschillende testen.
Oh jongens ik maak mezelf echt gek haha. Voel me vandaag echt niet lekker. Sinds vanmiddag misselijk, gekke krampen in mijn buik/zij, heel veel naar de we moeten voor nummer 2. Ik heb het idee elke keer te voelen dat er iets uit mij loopt (denk soort van angst ivm spontaan gebroken vliezen bij 14+6). Eenmaal op de echo om te kijken of het iets is, is het natuurlijk niks. Die eerste weken: ik word gek hahah.
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hoi! Ik sluit me graag aan, zwanger van derde kindje . Vandaag 11dpo. Met 9dpo al een positieve CB digitaal . Het is nog zo onwerkelijk.
Ik heb sinds vandaag af en toe wat lichtroze bij het afvegen. En ik dacht een heel klein beetje weefsel in de pot te zien liggen. Maar ja, dat kan ook wat roze slijm zijn geweest. Onderin mijn buik een aanwezig gevoel. Kan het niet zo goed benoemen. Het is geen pijn, ook niet prettig, lichter dan menstruatiepijn, wel aanwezig. Heb me ook de hele dag niet misselijk gevoeld. Alhoewel ik het gevoel heb dat het nu weer wat komt. Beetje verdacht. Dus ik liep te googlen als een gek, maar dat zegt ook net niks. Afwachten dus. Morgenochtend test ik nog even.
Wat vervelend en spannend. Dat is ook het nare van deze periode, je kunt gewoon niks anders dan afwachten en er maar weer een testje tegenaan gooien. Ben benieuwd morgen. Laat je het ons weten?
Wat vervelend, hopelijk is het niets! Deze weken zijn inderdaad zo spannend, het enige wat je kunt doen is afwachten...
Ik ga uit het lijstje. Ik had vannacht een miskraam. Ik zal zo het ziekenhuis even mailen om te vragen wat ik nu verder moet doen.
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik heb nog wel een aantal testjes liggen maar ik denk dat ik wel redelijk gerustgesteld ben. Ik ga alleen nog één of twee clear blue met weken indicator doen.