Dankjewel ❤️ ben heel erg benieuwd en toch wel weer een beetje zenuwachtig…. Ik laat het hier straks weten want moet daarna meteen door naar zwemles met dochter
heel fijn dat je zo snel al langs mag! We hopen met zijn allen op goed nieuws en dat jij gerustgesteld bent!
Helemaal gerust het weekend in! Keurig op schema en netjes 8w5d gemeten. Hij/zij zwaaide nog even Mijn echoscopist vond het ook een hele slechte echo van de vk, hij zei ook dat hij er weinig van kon maken van haar echo. Hij snapte me volkomen dat ik me zorgen maakte, maar is dus nergens voor nodig!
Oh wauw! Ik zat telkens pagina te vernieuwen! Voel me ineens ook opgelucht. Wat fijn! ik zag de naam Jan Koning, kwam me zo bekend voor. 2 dagen geleden raadde een vriendin van me hem aan , ze zei nog dat hij zo kundig en ervaren was. Ze vertrouwde hem 100%. Had al in minn agenda zijn naam genoteerd voor een toekomstige pretecho
Lief, ja ik moest ook meteen door naar zwemles haha. Oh ja, ik zweer bij Jan! Ken hem al 13 jaar. Ook als je een slecht gevoel ergens over hebt, of iets niet vertrouwt, je kan em gewoon bellen en al zit ie vol dan probeert hij je er nog tussendoor te proppen. Echt een hele lieve, ervaren man. Ook altijd met 14 weken al geslachtsbepaling bij hem gedaan en hij heeft het bij ons nog nooit fout gehad. Bij een familielid heeft hij het ooit wel eens een keer verkeerd gezien maar het is en blijft natuurlijk mensenwerk en ook mensen maken soms een keer een foutje maar over het algemeen vind ik hem echt de beste hoor.
Ja echt!!! Ik heb wel een traantje gelaten toen ik naar buiten liep van opluchting! Morgen vrolijk verjaardag van de oudste vieren!
Super fijn bericht! Wat ben ik blij voor je! Je zal maar een waar weken in angst zitten terwijl het niet nodig is. Goed dat je voor het weekend nog bent geweest.