Hier vind ik het ook enorm snel gaan. De dagen vliegen voorbij met werk, huishouden en zorg voor dochter. Dit weekend alweer 13 weken! Heb vorige week woensdag de NIPT laten prikken, niet op gelet waar hij naar toe gaat. Zal jullie wel op de hoogte houden hoe lang het duurt tot de uitslag! Verwacht hem volgende week.
Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 8 januari 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari L0ts - 37 jaar - 1e kindje Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) 11 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje 12 januari Happywife - 31 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Denise20 - 34 jaar - 2de kindje met nieuwe partner 16 januari 17 januari Pcosrondetwee - 32 jaar - 2e kindje 18 januari 19 januari 20 januari Berenmama - 38 jaar - 3e kindje Degravin - 32 jaar - 1e kindje 21 januari 22 januari Leonie1208 - 33 jaar - 1e kindje Cappuchino - 37 jaar - 3e kindje 23 januari Marijtje85 - 40 jaar - 2e kindje 24 januari AltijdBlijvenDromen -34jaar -1e kindje 25 januari DCG - 38 jaar - 4e kindje 26 januari 27 januari 28 januari Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje Maria94 - 30 jaar - 1e kindje Koekjesmonster33 - 33 jaar - 2e kindje 29 januari 30 januari 31 januari TheStichter - 36 jaar - 1ste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 27 juni: Pcosrondetwee -10 weken echo - 27 juni: Degravin - termijnecho - 1 juli: Chaoticgaelle - counseling ziekenhuis - 2 juli: Berenmama - termijnecho - 2 juli: Mamaroosje - 13-wekenecho - 2 juli: Cappuchino - extra echo - 3 juli: Puttertje - 13-wekenecho - 3 juli: marijtje85 - intake en termijnecho - 3 juli: wishfull123 - extra echo - 4 juli: Mamaroosje - controle vk - 4 juli: Demi88 - termijnecho - 7 juli: Liva89 - 13-wekenecho - 7 juli: Koekjesmonster33 - termijnecho - 7 juli: Girly24 - 13 weken echo - 8 juli: DCG - intake vk en termijnecho - 8 juli: L0ts - 13-wekenecho - 8 juli: Chaoticgaelle - 13 weken echo - 8 juli: Girly24 - geslachtsecho - 10 juli: wishfull123 - termijnecho - 10 juli: TheStitcher - termijnecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Hoi dames, Ik lees al vanaf het begin mee en durf me nu eindelijk aan te sluiten. Na 2 vroege miskramen en een MA rond de 8/9 weken was ik erg onzeker en terughoudend. Vandaag was de termijn echo en alles was goed, hij/zij was druk met bewegen en lijkt zich prima te vermaken. Voor mijn gevoel kruipen de weken voorbij ik vind het echt verschrikkelijk, hopelijk gaat de tijd nu wat sneller.
Gefeliciteerd, fijn dat het nu goed lijkt te lopen. Kan me voorstellen dat het zenuwslopende weken zijn, zo. Ik was in de week van de termijnecho ook echt enorm gespannen.
Dankjewel, jij/jullie ook gefeliciteerd ❤️ Ik hoop dat het beter wordt als we de bewegingen kunnen voelen. Bij mijn zoon had ik een doppler, denk er aan om er nu weer 1 aan te schaffen. Vond het toch wel fijn dat je thuis ook even naar het hartje kon luisteren als je even zorgen maakten.
Ik vind de weken echt als een slak voorbij gaan. Ik ben ook nog zó misselijk dus hoop echt dat ik me in de loop van de week, richting dat tweede trimester steeds beter ga voelen.. @denise20 ik heb ook een Doppler en toevallig gister voor het eerst het hartje gevonden! Het geeft mij heel veel rust. Ik moet wel toegeven dat ik wel weet hoe ik hem niet gebruiken (obstetrieverpleegkundige) en dat verloskundigen er vaak niet blij mee zijn en het schijnveiligheid vinden. Maar ik vind dat zowel echo’s, als Dopplers, als CTG, als beweging voelen allemaal schijnveiligheid is. Dus zolang ik mezelf er prettig bij voel doe ik het af en toe even (als de onzekerheid de overhand neemt).
Wat rot dat je je nog steeds zo misselijk voelt! Kan me voorstellen dat de weken dan heel langzaam voorbij gaan... hopelijk voel je je gauw ietsje beter. Had je dit met je vorige zwangerschappen ook?