Hier inmiddels wel echt misselijk als ik een poosje niet eet. Voortaan maar een tas met snacks mee naar het werk
Hier ook nog niet echt. De eerste twee dagen na de positieve test zelfs iets misselijk geweest, nu alleen als ik smorgens te snel drink dat ik het wat merk. Wel heel moe de hele dag! Vandaag de eerste dag niet testen, ook weer een mijlpaal (19dpo)!
Pff meiden ik word zo onzeker van die CB! hebben jullie die al gedaan? Vandaag 5+1 en geeft nog steeds 2-3 aan, vorige week vrijdag avond had ik de eerste 2-3 ben zo bang action test blijft donker, maar word niet donkerder dan de controle streep..of zie ik het verkeerd? chatgpt zegt van wel..
Ik vond nog 1 test in de kast, vanmorgen nog even gedaan. 5+1, m'n banner zegt 5, geen idee waarom hij niet verspringt.
Ik heb geen CB gedaan. Het is lastig, maar ik zou echt proberen het testen los te laten. Die van Action ziet er ook echt prima uit!
Vorige keer ook met 5+3 een cb gedaan. 2-3. Een dag later: 3+. Ik heb ze uit elkaar gehaald en de testlijntjes aan de binnenkant vergeleken. Geen waarneembaar verschil. Het is een goedkoop stukje electronica dat een streepje afleest en dan een gokje uitspuugd. 1-2: 3-4 week zwanger 2-3: 4-5 week zwanger (klopt dan toch?) 3+: 6+ week zwanger Daarnaast is de concentratie in je urine niet gelijk aan het hcg in je bloed. Het wordt wel hoger als je bloedwaarde hoger is, maar veel dingen hebben invloed op de concentratie in je urine. Dan nog: je kan een snelle 3+ hebben en een miskraam. Sommige succesvolle zwangerschappen hebben nooit of pas heel laat een 3+. Het internet staat vol met zoveel verhalen. Kijk bijvoorbeeld het topic van Narcisje, met hoeveel zorgen zij zich maakte. Ik vind de CB een dure, vervuilende gimmick, die het geld uit de zakken klopt van mensen in een heel onzekere periode. Chatgpt is geen dokter maar een handige chatbot met het internet als bron. Laat het los en helaas, afwachten blijft
Dankjewel voor de uitleg! Klopt ook idd maar zo moeilijk om het los te laten! Ik dacht dat het vanaf 5+ die 3+ aan zou geven.. Thanks meiden stelt me al wat gerust!
@Girly24 wat rot dat je zoveel stress krijgt van die testen. Ik heb zelf al sinds 17 DPO niet meer getest. Ik kan me voorstellen dat het heel lastig is om los te laten, zeker als je onlangs een bbz hebt gehad, maar met de mooie echo van laatst is het misschien ook wel goed als je het een beetje kunt loslaten
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) 12 januari 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 21 mei: Girly24 - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ook ik hoop mee te lezen (en schrijven) in deze lijst iig tm januari 2026 Ik heb afgelopen januari een miskraam gehad daardoor is de uitgerekende datum een schatting. Op basis van verwachte nod woensdag vrijdagochtend pas durven testen en positief! Ik merk dat ik het nu allemaal nog wat spannender vind, maar heb geen andere testen in huis dus ga ook niet verder testen. Helaas heb je toch geen controle over hoe het verloopt en moeten deze weken gewoon doorstaan worden soort van Ik zag meerdere dames met minder leuke zwangerschapservaringen. Sterkte daar met het wachten en doorkomen van de tijd tot de echo's!
Welkom en gefeliciteerd! Die eerste weken tot de echo lijken ook altijd eeuwen te duren. Alle onzekerheid en dat je geen controle hebt over wat er nu in je lichaam gebeurt. Ik hou er niet van haha. Ik duim voor allemaal mooie echo’s eind mei/begin juni!