Mijn man is echt nog helemaal van de leg. We zijn allebei net begonnen met een nieuwe baan, net het huis verbouwd en doen veel actieve dingen met onze tieners. Nu gaat er veel veranderen en kan hij weer aan de slag . Kinderen weten het nog niet, willen we pas vertellen na de eerste echo. Zoon gaat het geweldig vinden, die roept al jaren dat hij nog een broertje of zusje wil. Dochter is een echte puber die heeft daar echt geen zin in
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) 12 januari 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje Sanny - 39 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 21 mei: Girly24 - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - 6 juni: vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Je banner verspringt elke dag pas op het tijdstip waarop je hem destijds hebt aangemaakt en in je handtekening hebt gezet.
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) SSWF - 35 jaar - 2e kindje 12 januari 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje Sanny - 39 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 21 mei: Girly24 - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - 6 juni: vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik kom me ook voorzichtig melden op moederdag. Heb 1 dag na mijn NOD voor het eerst getest en had toen echt pas een tuurstreepje. Niet wat je verwacht dan. De hele week gedacht dat het op biochemisch zou uitlopen, maar inmiddels toch echt een duidelijk streepje. Wel nog steeds gek dat ik een week na NOD nog vrij licht test. Maar ik voel me nu toch echt zwanger. Morgen de verloskundige bellen!
Gefeliciteerd! Ik heb bij al mijn zwangerschappen lichte testresultaten. Zelfs met een week na NOD negatief in een buitenlands ziekenhuis. Nu ook weer, maar kan niet om de symptomen heen.
♡ Uitgerekend januari 2026 ♡ 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari 5 januari 6 januari 7 januari Puttertje - 31 jaar - 2e kindje 8 januari Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje 9 januari Girly24 - 35 jaar - 2e kindje 10 januari 11 januari Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje (regenboog) SSWF - 35 jaar - 2e kindje 12 januari 13 januari 14 januari Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 15 januari Liva89 - 36 jaar - 3e kindje Sanny - 39 jaar - 3e kindje 16 januari 17 januari 18 januari 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 07 mei: Girly24 - vroege echo nav BBZ in januari - 20 mei: Puttertje - vitaliteitsecho - 21 mei: Girly24 - vitaliteitsecho - 27 mei: Mamaroosje - intake en echo - 6 juni: Sanny - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Oh fijn dat ik niet de enige ben! Bij mijn eerste kwam ik er pas na 7 weken achter dus daar had ik geen vergelijkingsmateriaal mee. Nu ook iedere dag licht misselijk, snel buiten adem en vollere borsten.
Gefeliciteerd! hier bij mijn eerste ook hele lichte streepjes. Was pas ver na NOD een knaller. Ik kan me voorstellen dat het toch een beetje spannend aanvoelt, hopen op een prachtige echo over een paar weken!
Oh wat leuk en spannend en schakelen zeg! Gefeliciteerd! Qua je leeftijd, je bent niet de jongste maar ook zeker niet de oudste die ik zwanger heb gezien! Er is meer kans op complicaties maar sommige complicaties zie je ook bij hele jonge vrouwen. Probeer van echo naar echo en onderzoek te leven en vooral te genieten van dat het goed gaat! Ja toch een goede positieve test? Volgde je al even in het NOD mei topic. Ben blij dat je nu hier bent. Duimen dat alles goed gaat! Voor de andere nieuwe mensen: welkom en gefeliciteerd!
Ah goeie, dan plaats ik hem vannacht of morgenochtend even opnieuw Gefeliciteerd! Superfijn dat ie toch duidelijk is nu!