Uitgerekend jij

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Aster14, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Lieve dames,

Graag wil ik jullie op het volgende attenderen!

Eerder heeft Denise Hilhorst (Open zenuw) een glossy tijdschrift (Uitgerekend jij) gemaakt voor en door vrouwen die in de medische malle molen zitten. Hoewel eerder gedacht werd dat dit tijdschrift eenmalig was, is nu bekend gemaakt dat in oktober 2014 een tweede versie van dit tijdschrift uit zal komen!!

Aan het tijdschrift is nu ook een website (Uitgerekend jij - aandacht voor vruchtbaarheidsproblemen) verbonden waar je alvast kunt lezen wat in het tweede tijdschrift komt. Ook kun je daar verhalen uit het eerste tijdschrift en veel ervaringsverhalen lezen.
    Voor vragen rondom je behandelingen kun je ook op de website terecht. Er staan drie deskundigen (Frederika Prak, Jos Vollebergh en Odile van Eck) voor je klaar!

De herkenbaarheid van Uitgerekend jij heeft mij in mijn traject veel geholpen, dus ik hoop dat de tweede versie dit ook weer voor veel vrouwen zal doen. Daarnaast mag er, wat mij betreft, wel wat meer aandacht voor vruchtbaarheidsproblemen zijn.

Liefs, Aster

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Aster bedankt voor het attenderen!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dank je :)

4. Annemoon

Annemoon Bekend lid

Apr 4, 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik heb de pagina opgeslagen! Heb het tijdschrift een van de eerste keren bij de kliniek zien liggen en de keer erop was het door iemand mee genomen. Vond hem erg goed, maar wist de titel niet.

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik heb de eerste verschijning van het blad ook in huis en vond dit een goed blad.
    Ga dit in de gaten houden. Bedankt voor het neerzetten hier!

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik heb de eerste eigenlijk een beetje stiekem meegenomen uit de wachtkamer. Ben wel van plan om hem terug te leggen een keer. Maar ik vind het een heel fijn tijdschrift!

7. Annemoon

Annemoon Bekend lid

Apr 4, 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ohh Pippeke was jij het ;)

8. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Klinkt goed. Ik ga erop letten.

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Fijne reacties, dames!

Je kunt bij je arts gewoon een exemplaar krijgen in oktober. Als het goed is, wordt ook de tweede editie genoeg verspreid.

10. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Fijn! Ik zou willen dat het een tijdschrift werd wat maandelijks uitkomt. Ik ga het in elk geval zeker halen.....

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier lagen ze er gewoon om mee te nemen, misschien was het bij jullie wel toevallig de laatste van het stapeltje.

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Upje! Ik vind het belangrijk om dit onder de aandacht te brengen..

Share This Page