Ik snap je helemaal. Je bent je heel bewust van wat je voelt of niet voelt hè! Blij wanneer de echo erop zit. Hier al wel wat kwaaltjes. Af en toe gevoelige borsten, hoofdpijn en een weeïg/licht misselijk gevoel. Wat voel jij?
♡Uitgerekend Juli 2025♡ 16 juli: 17 juli: 18 juli: 19 juli: 20 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: Marjohke - 33 jaar - 2de kindje 26 juli: 27 juli: Delacour - 32 jaar - 3e kindje 28 juli: Imyselfandi - 27 jaar - 2e kindje 29 juli: 30 juli: Caroll - 31 jaar - 2e kindje 31 juli: Meeuwtje - 32 jaar - 3e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (5) ♡ Afspraken: 13-12: Delacour - vitaliteitsecho 18-12: Imyselfandi - vitaliteitsecho 18-12: Caroll - vitaliteitsecho Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hier ook weinig klachten hoor. Vannacht voor t eerst licht misselijk geweest maar na cola drinken meteen over. Ik vertrouw er maar op dat het goed is, gisteren had ik nog een knaltest.
Inderdaad een mooie knaltest! Hier nog geen knaller gehad, wel een duidelijke, maar wil toch ook wel voor die knaller gaan.
Nu echt niet meer omheen te komen de positieve test! Ook me aangemeld bij de verloskundige! Zie zelfs ook al eerste afspraken zie ik! Wel een rustig maandje, de andere juli lijst zit ook niet heel vol he
Dit hadden wij met onze vorige groep in mei ‘22 is echt wel leuk om elkaar te volgen. Wij waren met 6 in ons groepje en hebben nog steeds contact met elkaar.