Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hallo dames!

Ik ben nu vijf weken in verwachting van ons derde kindje en ben uitgerekend in juli 2014. Zijn er nog meer mama's uitgerekend in juli die gezellig mee willen kletsen?

Groetjes Suus

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik ben 4 wekenzwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend in juli :)

3. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Dag Suus en Tine!

Het lijkt me leuk en gezellig de komende maanden hier wat te kletsen over onze zwangerschappen. Het is vreselijk spannend, ik ben denk ik ook uitgerekend in juli. Ik kan het niet helemaal goed uitrekenen vooralsnog vanwege een heel lange cyclus waarvan ik niet weet wanneer ik nu precies een eisprong heb gehad. Maar juli zal het zeker wel zijn.

Morgen weet ik meer, dan heb ik al een echo. Mijn man en ik hebben 5,5 jaar uitgekeken naar dit moment. We hebben een erg lang traject van hoop en teleurstellingen achter de rug (3 keer onder andere een IVF/ICSI gehad). En dan nu, net op het moment dat we na een half jaar 'rust' in de medische molen hadden besloten een cryo terug te plaatsen... is het spontaan gebeurd!

Ongelofelijk! We zijn wel blij met gepaste inneming, we zijn bang (want drie jaar terug een miskraam gehad). En toch moet het dan nu gewoon goed gaan. Vandaar mijn aanmelding hier, ter bevordering van goed geluk!

En jullie? Wordt dit jullie eerste kindje?

Lieve groet,
    Stine.

4. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Spannend! :)

5. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dag stine

Oh dat is wel vroeg een echo dan he?
    Ik over vier weken!
    Gefeliciteerd! Wat goed dat je na zo lang wachten zwanger bent en hopen dat het blijft zitten!
    Ik was in de eerste ronde al zwanger, maakt wel dat ik schrik heb dat het te mooi om waar te zijn is en ik het nog kwijt geraak! Moet echt van die gedachte af want ik vind het zalig om zwanger te zijn!
    Is ons eerste kindje ja :)

6. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Stom, ik zie dat het inderdaad jullie eerste kindje is en het derde kindje van Suus. Ik ben een beetje overenthousiast denk ik ;)

Het is moeilijk te geloven dat er dan eindelijk iets in mijn baarmoeder groeit. Ik word wel een beetje gek van onzekerheid: steekje hier, krampje daar, dan weer pijnlijke borsten en dan weer niet... het liefst lig ik doodmoe in bed om er alleen uit te komen om over te moeten geven, haha.

Maar goed, het is nog vroeg. Die echo is inderdaad wel heel erg vroeg, een kloppend hartje zal nog niet te zien zijn denk ik. Wel fijn dat de poli zo met ons begaan is en ons een echo zo snel aanbiedt.

Maar wow, meteen de eerste ronde raak! Wat ongelofelijk heerlijk voor jullie! Ik ga ook voor jullie erg hopen dat alles goed zal blijven gaan. Die onzekerheid zal uiteindelijk natuurlijk bij elke mama-in-spe aanwezig zijn, of ze nu al 5,5 jaar bezig is, of een maand. Het is vreselijk he, al dat wachten.

Misschien slepen we elkaar hier een beetje doorheen!

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha maakt niet uit hoor ;)

Ja dat is wel echt fijn dat je eerder mag gaan!
    Maar die steekjes enzo is normaal he, heb ik ook. Heb constant steken in mn onderbuik en de ene keer zijn mijn tepels weer iets gevoeliger dan de andere. Ben ook vaak moe en heel af en toe misselijk maar moet allemaal nog komen vrees ik haha! Ik krijg wel niet veel binnen...
    Maar ik snap wel dat je je nu snel zorgen maakt!

Ja het is echt snel en ik hoop echt dat het geluk ons nu blijft meezitten! Ik hoop voor jou en ja mss kunnen we elkaar hier goed steunen!!

8. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Grappig, ik heb juist veel meer trek dan normaal. Vooral de zoete dingen, chocolade enzo. Verder zijn toch vooral die steekjes nogal aanwezig, een beetje een onprettig gevoel omdat ik dat een paar jaar geleden ook sterk voelde voor mijn miskraam. Daarentegen had ik toen niet zulke gevoelige borsten als ik nu soms om de paar uur wel heb.

Tja, het blijft toch gewoon afwachten. Maar die echo van morgen, daar kijk ik wel erg naar uit. Hopelijk valt er iets goeds op te zien. Best wel een luxepositie, jeetje, jij moet vier weken wachten Tine, poeh!

En jij Suus? Heb jij al kwaaltjes? En zijn ze te vergelijken met je eerdere zwangerschappen?

Nu maar even een wandeling maken buiten, even wat frisse lucht!

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja zolang er geen bloed is of komt zit je goed he ;) of het is innesteling.
    Je maakt me wel wat bang hoor, maar heb al lang deze pijn dus zit wel goed! Heb genoeg kwaaltjes die er op wijzen en enkele testen :p het is inderdaad afwachten! Zo lastig!! Maar positief denken zolang er niets mis is!
    Ja is wel even wachten maar hoort er bij he :)

10. Stine

Stine Lid

30 okt 2013
    17
    0
    0
    Jou bangmaken is natuurlijk niet de bedoeling, sorry! Ik lees ook op honderd andere forumtopics dat steekjes juist erbij horen, dus dat is inderdaad gewoon een symptoom. Ik ben gewoon vreselijk alert denk ik na al die jaren hoop en afwachten. positive thinking zoals je al aangaf klinkt mij dan ook prima in de oren!

Ik heb zojuist tijdens de wandeling een afspraak gemaakt met mezelf: ik ga ervan genieten vanaf nu! Heb een mooi herfstboeket gekocht en een zwangerschapstijdschriftje!

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Nee maar is niet érg hoor, ieder heeft zn eigen verhaal!
    Ik snap best dat je nu na al die tijd zo oplettend bent, ik ben dat nu al... Hhmmmhhmmm.. Mij eetlust komt trouwens plots wat terug, voorlopig.. :D maar beiden zijn symptomen he. Of veel of weinig! Ben plots twee kilo afgevallen haha!
    Goed ik ga ook positief beginnen denken!

Oh leuk een tijdschriftje, wat staat er allemaal in?
    Knap dat je dat kan!

Even ter info ben pas 23 hoor :p

12. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi dames,

Wat gezellig dat we hier lekker kunnen kletsen over onze zwangerschappen.

Dit is inderdaad mijn derde zwangerschap, mijn zoontje is in augustus 5 geworden en mijn dochtertje in september 3 jaar geworden. Ik voel mij erg goed, net als bij de andere 2 zwangerschappen. Af en toe van die vlagen van misselijkheid, maar die trekken wel snel weer weg. En ik begin ook te merken dat ik iets meer vermoeid ben! Maar ja het is nou eenmaal druk in huis, alles gaat gewoon door ;).

@Stine: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan mij voorstellen dat het voor jullie ontzettend spannend is. Vooral om dat jullie zo lang bezig zijn geweest en het nu spontaan gelukt is. Wel heel fijn, en ik hoop dat jullie morgen een mooie echo hebben!!

@TineBX: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mijn dochtertje was ik ook meteen de eerste ronde zwanger. Ik herken je gevoel daarbij. Heel onwerkelijk allemaal. Ik ben nu voor de derde keer zwanger en het blijft onwerkelijk. Ik denk dat het besef pas komt als we de echo hebben gehad.

Vandaag heb ik mij weer ingeschreven bij de verloskundige en een afspraak voor een echo gemaakt. 26 november eerste echo en 28 november intake bij de verloskundige.

13. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dag dames,

Heel voorzichtig kom ik me ook melden om mee te kletsen. Positief getest, dus dsn zal het wel echt waar zijn??... Uitgerekende datum zou 9 juli zijn, heerlijk midden in de zomer. Had vorige zomer al gehoopt, maskt het extra sp er ciaal na zolang wachten. (Een jaar, valt nog best iets mee). Vrijdag heb ik de eerste afspraak in het zkh voor onder onderzoeken waarom we jog niet zwanger waren. Morgenochtend weer testen en ik hoop zo dat ik de afspraak af kan zeggen...wel een hoop krampen, dus heb het idee dat het nog alle kanten op kan. Weet het echt eve niet niet wat ik moet geloven

14. Rombely

Rombely Niet meer actief

En ben veel te enthousiast :), is me 2e kindje. Hopen op ee gezellige zwangerschap met z'n allen!

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    @suus, ja heel onwerkelijk hehe! Inderdaad ik kijk erg hard uit naar de echo!!

@rombely, waarom vertrouw je de positieve test niet? Ongeloof na lang proberen? Verloskundige vertelde mij dat eeen test ALLEEN maar positief aanduid als er hcg in je urine zit en hcg krijg je ALLEEN maar als je zwanger bent... ;) ze klonk zo overtuigend dat ik niet anders kon dan geloven. Maar ik had een dag voor nod getest dus ik waa nog wat onzeker en om eerlijk te zijn, ik heb vandaag nog eens getest en gaf gewoon weer zwanger aan! :) Ik hoop voor je dat het zo is maar ben wel zeker van wel... Ik zou de test gewoon geloven maar snap wel dat je nog twijfelt. Ik heb ook pijn in mijn buik.

Ik weet echter niet hoe het voelt om lang te moeten proberen!
    Fingers crossed!!

Een julibaby is inderdaad wel leuk, lekker zomerfeestjes!

16. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Rombely: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Positief is positief, net zoals TineBx zegt, als er geen hcg in je urine zo zitten zou hij echt niet positief zijn. Maar kan mij voorstellen dat je bang bent dat het alsnog misgaat.

Ja ik vind het ook heerlijk om in de zomer uitgerekend te zijn. Hopelijk krijgen we een prachtige zomer in 2014!!!

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Zwangerschapslijstje

Suus09 3e kindje, XX JULI 2014
    Eerste echo: 26 november
    Rombely 2e kindje XX JULI 2014 ??
    Eerste echo: ?
    TineBx 1e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: 28 november
    Stine 1e kindje XX JULI 2014
    Eerste echo: ?

Mss leuk om van iedereen hier bij te houden en na echo datum in te vullen?

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Trouwens, iedereen gefeliciteerd ;) !!!

19. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Leuk om een lijstje van iedereen bij te houden!

Hebben jullie aan iemand verteld? Bij ons zijn de ouders en broers en zussen op de hoogte. Iedereen reageerde erg enthousiast!!

Onze dochter heeft aan hun verteld dat ze grote zus wordt!

Was erg leuk al die verbaasde blikken!

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bij ons ouders, vriend zijn broers, twee zussen bij mij. ( zijn met 6 thuis) maar is nogal moeilijke situatie bij ons waardoor twee het al weten. De rest vertel ik dit weekend aangezien mijn familie in belgie woont. Ik ben naar Eindhoven verhuisd :)
    En nog enkele vriendinnen van mij.

Ook wel vrij enthousiast ja :) niemand had het zo snel verwacht natuurlijk!

Ooh ja dat is wel leuk dat je dochtertje dat zo kon vertellen!

Deel Deze Pagina