Oei juli! Maar wil niks zeggen denk ik hoor! En ja dat is natuurlijk een eigen keuze ivm down, je moet er echt volledig en samen achter staan.
Juli heb je dat besteld of gratis gekregen? Ik ga straks naar babydump voor agenda en pakket heb er ook al enkele besteld maar eentje kan pas vanaf datum acht maanden ver is dus kan ik overmorgen maar bestellen!
Dank voor jullie reacties dames. @ tinebx ik heb zondag 2 digitale testen gedaan. 1 met indicator en 1 met zwanger niet zwanger. Beide waren positief hoor dus je zou zeggen dat het oké is haha. Wel heb ik vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad en dat helpt wel! Dan word het allemaal iets werkelijker. Zoals waar we het zondag al over hadden denken ze dat ik nu ong. 7 weken ben. Zelf denk ik ( weet ik bijna wel zeker, heb ovu testen gedaan, en getemperatuurd ) rond de 4 weken. Hier moet je een aparte afspraak maken voor de intake en voor de echo die zijn op verschillende locaties. Ze wou dus dat ik over 2 weken een echo laat maken maar dat lijkt me wel heel vroeg. Heb dus maar gezegd dat ik zelf denk rond de 5 te zijn ( wil ook wel weer graag voor Sinterklaas hihi ) toen zei ze nou het kan ook zijn dat je een lange cyclus hebt terwijl je eisprong wel allang geweest is. Ik ben er ook maar niet meer tegenin gegaan met mijn ovu testen en temperaturen haha. Ze raadde me nu aan een afspraak te maken daar tussen in. Dus heb nou een afspraak voor maandag 2 dec. En het intake gesprek is 10 dec. Dan kan heb ik iig de echo gehad voordat ik het familie vertel. Ben met de echo bijna 8 weken na mijn eigen idee, maar volgens hun dus 11 haha, dus dat heb ik d'r ook ma bij gezet. Nu word het wel echt werkelijkheid hè! Als iemand de lijst aanpast wil je dan mij misschien veranderen op de lijst na echo 2 dec? Ik doe op telefoon dus kan dat zo moeilijk aanpassen. Ze zei trouwens dat tussen 10 en 12 weken alle kindjes gelijk groeien dus dat ze met de 2 e echo rond de 12 weken wel helemaal vast stellen hoe je dan zit qua tijd. Ik heb nog helemaal niks besteld haha. Voel me bijna laat zo als ik dit lees haha. Eerst ma eens zorgen voor een setje zwangerschapskleding. Dacht dat de meesten nog wel tot 10 à 12 weken in eigen broeken konden, maar aks ik van sommige op dit forum lees, dan neem ik ma het zekere voor het onzekere haha. Ben ook niet van plan heel veel te kopen maar wil wel echt leuk voor de dag komen en niet altijd hetzelfde aan moeten. Ik dacht zelf een casual jurkje en een sjiek jurkje, paar shirtjes en 2 broeken en leggings ofzo. Zo'n meegroei bh heb je dat trouwens al snel nodig? Is natuurlijk bij iedereen anders ma gemiddeld? Ook ik voel me echt zo'n leek! Moet nog zoveel leren
Oh dat heb ik dus ookal sinds vorige week, pijnlijke tepels, en zijkant van me borsten Wel een goed teken denk ik, de kwaaltjes!
@MadameV. Gelukkig kom je er dan binnenkort achter hoelang je nu echt zwanger bent! Gelukkig heb je dan wel snel je echo Meegroei bh, die heb ik niet meteen gekocht, eigenlijki pas ronde de 30 weken toen begon het even flink te groeien haha. Hier heb ik 27 nov eerste gesprek. Volgens de vk ben ik nu iets meer dan 5 weken. Dus de eerste echo duurt nog wel even.
@ mamalovesj dus jij krijgt echo na het gesprek ? Of tegelijk. Ik moest juist voor het gesprek een echo laten maken. En hun willen dat voor de 10 e week. Wel blij mee natuurlijk
Ik heb op 8 weken een echo. Dan ook meteen mijn intake. En een meegroeibh heb je snel genoeg gekocht toch, je merkt vanzelf als de boel gaat groeien. Hier ook veel jurkjes en leggings. Ideaal. Kun je lang doordragen nl.
Ja je merkt het vanzelf waneer je zn bh nodig hebt. Ik heb er te lang mee gewacht Oh dat is al snel allemaal Hier is het eerst een intake, en paar weken erna pas de echo
Mijn borsten groeien al merk ik mij bhs geraken opgeevulder. Borsten groeien eerste maanden vooral en aan het einde nog eens! Ik had al recht na mijn eisprong pijnlijke tepels maar kwam de k ik ook deels nog door hetontpillen en wennen, maar nu dus nog steeds en sinds vrijdag ook zijkant borsten! Ik heb eerst echo en dan tss tien en twaalf intake en nog een echo denk ik. Enja ik heb. U zo een darmen uikje he staat echt hard haha. Maar alle kledij past no voorlopig! Heb net een pakket van babydump met keei leuke spulletjes in en gratis! Aanrader! Gewoon bon van internet uitprinten! Ik heb trouwens ook al twee keer met vk aan de telefoon gehangen, voelt inderdaad goed en geeft zekerheid! Hmmm begin wat te genieten heerlijk die babydump!!
Wat voor leuks zat er in het pakket? Anderen hier ervaringen met pakketten? Zijn die de moeite van het geworstel door reclame uitingen waard?
Baby dump is gewoon een bon uitprinten verder geen gegevens doorgeven, alleen als je ook de agenda wil. Er zit een tutje in, knuffel, bekertjes, potjes, washandje, rompertje, lepeltjes De blije doos is volgens mij ook wel goed!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik 5 maart 1e echo (6w6d) en 21 maart intake. 2e echo was 4 april en bleek dat ukje gestopt was met groeien en geen hartactie meer was .. Deze zwangerschap 20 november 1e echo. Daarna komt de intake. Dus ik "weet niet anders" dan eerst een echo en dan de intake, maar is natuurlijk bij elke verloskundigepraktijk anders.
Oké bedankt voor de reacties, het is dus idd overal anders. Nou ik ben iig heel blij dat ik nog voor Sinterklaas de echo heb want dan willen we het naaste familie vertellen. Vraagje hè hebben jullie ervaringen met op internet kleding bestellen? En wat voor sites zoal? Wil er ook niet al te veel aan uit geven. Heb net al een paar leuke dingen besteld op positie-outlet.nl tip! Erg leuke dingen tegen betaalbare prijs. Iemand nog leuke sites ( buiten de bekenden c&a v&d wehkamp etc ) ?
@MadameV uh ik shop eigenlijk alleen online bij de H&M voor mijn dochter... Of ik ga liever de stad even in. Maar als ik iets tegen kom plaats ik het hier
Ik kreeg net nog een e-mail van de vk, dat ze eerst weer een intake willen kwa vragen stellen, bloeddruk meten etc. En dan pas rond 12 weken krijg je een echo... dus ik moet er nog best lang op wachten :x Wel fijn dat jullie hem eerder krijgen. Volgens mij als je in het ziekenhuis loopt krijg je hem ook eerder. Ik ben wel met medische indicatie bevallen vorig jaar, moet je dan eigenlijk automatische weer naar het ziekenhuis?
Die outlet daar heb ik ook een gave tuniek van mamalicious en een van boob besteld. Super shopje! Baby-walz heeft ook een mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Oké bedankt! Zal het onthouden! Heb vandaag Eem begin gemaakt in mijn eigen kast, groot deel op mp gezet, want heb veel te veel kleding en sommige draag ik al nooit en de komende tijd al helemaal niet meer. Grote opruiming haha!