Mooie bescheide buik heb je! Dat stukje van zwanger zijn is niets voor mij, dat herken ik wel! Ik kan ook niet wachten tot het zover is!
Hier mijn 32 weken foto Vanmiddag komt me moeder en dan gaan we lekker rommelen in de babykamer Ben al begonnen met kleertjes wassen enzo. IK weet dat ik nog acht weken heb hoor maar ben niet zo van het laatste moment en nu kan ik rustig alles nog even strijken, opschrijven wat ik nog moet hebben en ik wordt eigenlijk een beetje gek van alle troep overal..... IK merk wel goed dat de kleine steeds groter wordt hoor..... Jeetje hee wat heb ik af en toe last van hem. Stilliggen doet hij niet en voel echt elke beweging... Buik begint ook aardig onder spanning te staan nu Hoop niet dat ik alsnog striemen ga krijgen....
Hoop het ook niet voor je Prissie! Ik kreeg ze wel op het laatste moment er nog bij, vanaf 35weken ongeveer Smeer je wel iets? Ik heb deze zwangerschap niks gesmeerd, en eigenlijk is er ook niks bijgekomen....Ik zit al best onder van de eerste zwangerschap Leuk he lekker bezig zijn in de babykamer? Ik heb vandaag de wieg opgehaald, die nu alvast naast mijn bed staat
Daar hebben wij geen plaats voor dus alleen een ledikant in de babykamer. Maar de kamers zitten naast elkaar dus het is geen wereld ramp.... Ik smeer wel maar eigenlijk werkt dat allemaal niet. Vind het gewoon lekker om me buik in te smeren. Bijna met verlof dus hoef ik niet meer elke dag te staan dus dan staat er ook geen spanning op me buik. Ben van plan veel te gaan slapen. Ben zo moe!
Lekker hè, dat gepruts in de babykamer? Vandaag heb ik de kast in elkaar gezet en wat gaatjes gefixt in de muur. Ik had eigenlijk meer willen doen, maar was heeeeeeel erg moe. Ach ja, morgen weer een dag Mooie buikfoto weer, xprissiex! @ madameV: fijn dat ze de groei in de gaten houden
Dat geklooi is zeker lekker.... Ik Ben straks al klaar voordat me verlof begint. Heerlijk. Dan kan ik gewoon echt lekker niks doen..... Ben daar echt aan toe dank je wel soto Alleen jammer dat me buik nu zo hard gaat. Prettig is anders....
@Prissie,een ledikantje is ook niet erg in de andere kamer @Soto, ben je veel moe? Ik moet zeggen nu weer echt mijn energie terug te krijgen... Toch zit ik weer in de lappenmand, sinds 2 dagen is me linker kuit dik, en voelt het pijnlijk, ik werd wakker van kuitkrampen en sindsdien niet meer weggegaan, ik moet nu vanmiddag voor een echo van me been om te kijken of het geen trombose is Het zit hier niet mee! Wat gaan jullie doen met het warme weer wat op komst is? Ik blijf lekker thuis, zet de parasollen neer en dochter lekker in het zwembadje!
Hier is alles ook al zo goed als klaar. Kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast. Straks mijn tas voor het ziekenhuis nog even inpakken. Vanmorgen weer controle gehad bij de verloskundige. Alles was weer goed. Ze had alleen het vermoeden dat de kleine man in een stuit was gedraaid. Ik kon meteen terecht voor een echo. Gelukkig ligt hij nog steeds met zijn hoofd naar beneden. Verder voel ik mij echt nog super goed. Doe het wel lekker rustig aan.....In hoeverre dat natuurlijk mogelijk is met 2 banjers in huis. @mamalovesj: succes met de echo vandaag, hopelijk is het geen trombose. @Prissie: Lekker dat alles al lekker klaar is. Kan je lekker relaxen in je verlof!
Gisteren controle gehad. Ijzer was wat laag maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik al sinds vorige week heel slecht eet omdat ik een beetje grieperig was of nog steeds ben want eet nog steeds niet goed. Baby was een beetje ingedaald en dat had ik al gemerkt want kon weer wat makkelijker ademhalen VK zei wel dat hij net zo hard weer kon draaien dus ik zei van dat maakt me niet uit ik geniet gewoon even van het ademhalen haha Nu over twee weken terugkomen voor een echo en controle, kon helaas niet tegelijk Meiden het wordt bloedheet de komende dagen. Geniet ervan Fijn weekend
Mamalovesj hoe is het nu met je? Sotto fijn dat je je nog so goed voelt! Hier is gistermiddag mijn verlof in gegaan heerlijk! Mijn lichaam gaf het deze week ook helemaal aan zo van nu is het genoeg, hou echt mega vocht vast in mijn voeten sinds een week Iedereen fijn weekend!
@madameV: Lekker genieten van je verlof nu. Balen dat je zoveel vocht vasthoudt. Hier gaat alles goed, moet wel zeggen dat ik het heel erg heet vond de afgelopen dagen. Volgens manlief zag ik vanmiddag erg oververhit uit. Een lauwe douche deed mij gelukkig erg goed! Morgen ook de 37 weken bereikt!! Hij mag officieel komen. Zal mij benieuwen wanneer hij besluit te komen. Mijn oudste 2 zijn beide pas met 41,1 geboren, dus als hij een beetje op zijn broer en zus lijkt duurt het nog een weekje of 4 . We wachten het maar geduldig af!
Geniet lekker van je verlof MadameV vermaak je wel een beetje thuis? Hier alles gelukkig goed. Echo gehad in het ziekenhuis en geen trombose
@Suus, jij bent de eerste van ons mag bevallen he? Misschien is hij wel eigenwijs en blijft hij inderdaad lekker zitten! Ik was gisteren precies 36weken, vind het nu wel snel gaan hoor. Ik ben zaterdag met dochter lekker naar het strand geweest, ze heb echt genoten van het zeewater en het zand.
Ja ik ben de eerste die mag....maar denk dat het nog wel even duurt! Misschien wel leuk om weer even een lijstje te maken! Kunnen we het goed bijhouden. Donderdag weer controle bij de verloskundige. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij nu ligt, het is weer zo aan het rommelen in mijn buik. Hopelijk is hij lekker ingedaald. Ik vind het ook wel snel gaan, maar als ik dan denk dat het ook nog vijf weken kan duren vind ik dat ook nog wel lang.... Wij zijn zaterdag ook met de kids naar een strandje geweest, heerlijk! Fijn dat je echo ook goed was!! Suus09 30 Jaar, 3e kindje, 01 JULI 2014
Ik ben de laatste.. 29 juli.. Moet nog 7 weken en heb het wel gehad. Ga echt duimen dat hij eerder komt. Ik heb volgende week de laatste echo. Ben erg benieuwd naar onze kleine man Wij gaan morgen naar het zwembad. Heerlijk even relaxen. Even in het bubbelbad zitten. Heerlijk. Ben ik echt even aan toe.
Hee dames, ben even een paar dagen afwezig geweest want ik was ziek. Ineens heel erg verkouden en een paar dagen achter elkaar moeten spugen. Nu gaat het gelukkig weer beter, ben wel erg moe, maar vandaag heb ik een relaxed dagje want dochtertjelief is naar de opvang. Vanmiddag ga ik op m`n gemak de laatste dingetjes aan de babykamer doen, die is bijna klaar nu (gelukkig). Gisternacht heb ik flinke voorweeën gehad, was heel even bang dat het al ging beginnen, maar na 1,5 uur werd `t weer rustig, dus misschien is de kleine ingedaald Maandag controle bij de verloskundige, ben benieuwd! @ MamalovesJ: Jeetje, dat zal wel even schrikken geweest zijn, gelukkig was het geen trombose! Ik vind het ook snel gaan nu, ben zo benieuwd wanneer iedereen gaat bevallen @ Suus09: Fijn dat je je zo goed voelt! En gelukkig lag de kleine niet in stuit bij de echo, hopelijk ligt hij nog goed tijdens de controle morgen. Ben benieuwd wanneer hij zich aandient. Een lauwe douche vond ik ook heerlijk, want pff wat was het warm hè?! Beetje te. Vandaag gelukkig iets minder heet.. @ xprissiex: vervelend dat je je grieperig voelde, hoe gaat het nu? Lekker vanmiddag naar het zwembad, geniet ervan! @madameV; heerlijk dat je nu ook verlof hebt, al helemaal gewend?
Was je kleine nog niet ingedaald? Hier ook nog niet, al is hij wel wat rustiger vind ik de laatste dagen, en heb ik pijnlijke steken daaronder... als je idd bedenkt dat het nog 5 weken kan duren dan is dat ook lang, laten we hopen dat we niet overtijd gaan... Zelf zit ik daar ook niet echt op te wachten...Al voel lk me redelijk goed en heb ik echt energie voor 10 Heerlijk was het op het strand he? Ik had een parasolletje mee en genoeg eten en drinken. Alleen me dochter had meer oog voor het water dan even lekker rustig zitten hihi Hoe verloopt het bij de andere dames?
@Soto, vervelend dat je zo beroerd was! Gaat het nu wel een beetje met je? Even lekker zeker een dagje even relaxen? Ik werd maandag ochtend ook wakker met krampen, schrok er zelf ook van, trok het bij jou weer snel weg? Beterschap! Wie maakt het lijstje? MamaLovesJ 2e kindje uitgerekend op 07 juli 2014
Hoi meiden vandaag het wiegje weer bekleed dan ziet het er toch echt wel weer af uit. Ook heb ik alle kleertjes weer gewassen en gestreken. Wel fijn hoor dat ik nu verlof heb kan ik lekker met me beentjes omhoog zitten. Voor zover dat natuurlijk gaat met een kleuter van bijna 4.
@ mamalovesj en sotto ik vermaak me prima thuis! Maar goed heb ook zaterdag voor t laatst gewerkt dus is ook net. Heb deze week best veel gepland dus de tijd vliegt! Ga morgen nog een nachtje weg met een vriendin en dan ga ik vanaf volgende week echt rustiger aan doen haha. Met jou ook alles goed? Mamalovesj die steken heb ik ook best vaak onderin mijn buik! Vraag me af of dat niet raar is nu al? Voor het lijstje madameV 24 jaar 1e kindje 16 juli. ( meisje ) Suus ik vind het ook elke keer spannend hoe ze ligt. Heb nu het idee dat ze gisternacht is gedraaid. Niet zozeer op kop maar ze heeft heel lang met de rug links gelegen en ik denk nu rechts haha. Verder alles helemaal klaar? Of over de breedte. Heb het idee dat er onderin niks meer zit af en toe heel raar. Heb maandag weer echo dus ben ook benieuwd. Sotto oeh die voorweeen heb ik vorige week zondag nacht gehad. Heeft echt van half 1 tot 8 ong geduurd, maar had gelukkig ook met indalen te maken. Al is het niet fijn. Laatste dingetjes afgekregen vanmiddag? Inge lekker he dat je weer dingetjes af kunt strepen. Hier al net zo. Lekker bezig bijna alles gewassen. Wat klaar is is klaar. Vind ik wel een fijn gevoel. Kennen jullie de colorcaps van sibble? Voor over de maxicosi? Ik heb er een van iemand over gekocht via marktplaats. De ene kant roze met stippen en de andere kant helemaal bont met bloemen in allerlei kleuren. Zo gaaf!