Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi2

Naomi2 Lid

15 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw wat spannend! Zal vast vruchtwater zijn!!

2. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Spannend hoor

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh spannend mamalovesj! Kan bijna niet anders al vruchtwater zijn toch? En dan moet je binnen 24 uur weeën krijgen dus dan komt het wel heel dichtbij! Ben benieuwd!

4. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Bedankt meiden
    Ik wacht nu op de vk die komt na 1uur en wil dan naar
    Het ziekenhuis om extra te cheken.. hoe weet ik ook niet..
    Maar het blijft gek. Teststaafje in het oogevangen bakje gaf aan wel vrucht water te zijn....
    Vind het wel spannend allemaal....heb ook onwijs pijn met lopen daar beneden....

Hoe gaat het met jullie?
    @Naomi ik kan me niet herrineren dat jij hier ook mee kletste sorry!! Haha.

5. Naomi2

Naomi2 Lid

15 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees alles en zo af en toe reageer ik;)

6. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi dames,

Hier alles nog rustig, wel regelmatig krampjes en pijn in mijn rug.....we wachten rustig af!

Mamalovesj: Jeetje wat spannend! Ben benieuwd....hou je ons op de hoogte?

7. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat spannend MamalovesJ!!
    Wel een vervelende situatie met je moeder, hopelijk verbetert dit snel!
    Succes in elk geval in het ziekenhuis, ben benieuwd!!

@ Suus09: bij jou is het ook spannend zo te lezen, hou ons maar op de hoogte;)!

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hi meiden

Me tweede vlies schijnt een beetje gescheurd te zijn?
    Daarom dus al iets vruchtwater. Ze kunnen alleen niks doen
    Dus word het echt afwachten...

@Suus zijn de krampen nog wel te doen?
    @Soto bedankt voor je berichtje. Lief!

9. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Spannend hoor. Dan laat de kleine niet meer lang op zich wachten zeker. Mocht je wel weer naar huis?

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh spannend zeg voel je verder nog niks?

Hier ook de hele dag weer van alles maar het komt en gaat met vlagen heb niet het idee dat het echt wat is maar het zit ook niet lekker dat ik denk van ik ga ver van huis

11. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Het is hier niet pijnlijk! Vanmiddag een verjaardag gehad, dus ben nu redelijk gesloopt. Vanavond op tijd naar bed en morgenmiddag weer een verjaardag. Verjaardag morgen is vanaf half 4 en dan incl. voetbal kijken. Ik denk dat ik met de kinderen wel eerder naar huis ga, want de oudste moet maandag weer naar school.

@mamalovesJ: Hoe lang mag je doorlopen met een scheur in je 2e vlies? Is het niet zo dat je dan binnen 72 uur moet bevallen ivm infectie gevaar? Hier zijn de vliezen door de verloskundige doorgeprikt tijdens de bevalling. Nog nooit spontaan.

@MadameV: Moeilijk he om de keuze te maken of je nog ver van huis weg gaat. Wij hebben voor donderdag nog een afspraak staan, maar dat is 1 uur en 20 minuten rijden van ons huis af......ik twijfel ook of we daar heen zullen gaan. Als ik verder weg ga neem ik wel mijn ziekenhuistas, maxi-cosi en verloskundige map mee. Mocht het dan beginnen dan ben je in ieder geval voorbereid. Mijn verloskundige gaf ook aan dat je meteen naar huis kunt gaan als je vliezen breken of weeen krijgt. Maar je moet je natuurlijk wel goed voelen en zin hebben om weg te gaan ;)

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @MadameV het is wel aan het rommelen al met de voorweeen?
    Spannend. Je weet maar nooit wat het doet.

Hier beginnen de krampjes ook meer te komen
    En het menstruatie achtinge gevoel....
    Maandag 39weken!

@Suus ik denk dat het ook niet prettig is om nog zover te rijden
    Als je op je eindje loopt. Ik zou het lekker bij huis houden.
    Hoop dat je een fijne nacht rust hebt vannacht en morgen uitgerust naar de
    Verjaardag kan gaan!

Het is het 2de vliesje ofzo precies begreep ik het ook niet,
    Maar dat er een kleun scheurtje inzit is niet erg. Want het is niet de vlies
    Die er voor zorgt dat je weeën etc krijgt. Ze hadden ook een echo gemaakt
    En alles zag er nog goed uit!

Het gaat er nog om spannen wie eerder bevalt haha.
    Ik heb trouwens op mijn uitgerekende datum pas weer controle.
    Gisteren al en vandaag controle gehad dus nu een weekje later.

13. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Ja het gaat er zeker om spannen, leuk hoor! Merk ook dat iedereen meer actief is in ons clubje. Leuk!

Ik heb dinsdag weer controle op mijn uitgerekende datum. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik 8 dagen overtijd bevallen, dus daar ging ik nu eigenlijk weer een beetje vanuit. Maar bij de vorige 2 rommelde het helemaal niet van te voren en nu wel. Nou ja het blijft allemaal gissen.....

Ik ben ook heel benieuwd naar de namen die allemaal uitgekozen zijn voor de kleintjes.

14. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Oh, wat spannend allemaal:)!!!

@ madameV: ik ga ook niet ver van huis, tenminste, niet alleen. Vandaag even langs een vriendin geweest en die woont op ca 25 min. rijden. Dit vond m`n man al wat ver om in m`n uppie naartoe te gaan. Hij was bang dat ik in de auto weeën zou krijgen, de schat:D.
    Verder weg zou ik alleen aandurven met m`n man erbij en alle spulletjes mee. Maar ik weet niet of ik de zin nog zou hebben, ik merk dat ik me het ene moment best ok kan voelen en 10 min later ineens erg last van een onrustige buik kan hebben..

@ Suus09: ik kan me voorstellen dat je redelijk gesloopt bent! Wij hadden de 21ste verjaardag van m`n dochtertje bij ons thuis en was aan het eind ook echt kapot en toen was ik minder ver dan jij nu. Ach ja, gewoon lekker gaan als je het gehad hebt, daar zal niemand raar van opkijken;)!
    Fijn trouwens dat "het voorwerk" tot nu toe niet pijnlijk is!
    En ik ben ook heel benieuwd naar de namen:)!

@ MamalovesJ: Gelukkig is dat scheurtje niet erg en fijn dat je nog een goede echo hebt gehad! Helemaal gerust gesteld nu? Echt spannend hè, vooral nu met die krampjes en dat menstruatieachtige gevoel. Dat heb ik ook regelmatig en dan denk ik meteen.... zou `t zover zijn............?

@ inge86: hoe voel jij je?

Hier gaat `t ok, vandaag de laatste poetsklus afgerond (badkamer grondig geschrobt), dus nu kan hij echt komen:D. Oja en gister nog een gipsafdruk van m`n buik gemaakt met een set van Xenos (kostte maar 10 euro). Best een gedoe, maar ik vind de afdruk erg mooi geworden en een leuke herinnering!
    Verder heb ik een hele onrustige buik, veel steken in m`n liezen en een menstruatieachtig gevoel, dus ik ben erg benieuwd of de kleine aanstaande maandag (controle) misschien wel al helemaal is ingedaald. Het hoeft natuurlijk niet, m`n dochtertje lag bijvoorbeeld tot de bevalling nog niet helemaal vast in het bekken... We hebben nu wel alles klaar van poetswerk, babywas en kamertje etc en ik voel me ook lekker relaxed. Hopelijk heeft dat een positief effect op "het begin"...

Wat gaan jullie verder nog doen dit weekend? Wij gaan morgenochtend even koffiedrinken bij m`n schoonouders en s`middags trekken we ons lekker thuis terug. We gaan pannekoeken eten en de wedstrijd kijken, lekker relaxed:) (tenzij iemand besluit om zich te melden natuurlijk:D)

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Spannend idd de namen!! Word zelf ook best nieuwsgierig.

@Soto wat leuk een gips afdruk van je.buik!
    Zeker een leuke herrinering voor later.
    Vervelend he die krampen en menstruatie gevoel...als het niet doorzet.
    Hier ligt de kleine niet vast nog, voel hem wel vaak beneden met zn koppie
    En dan krijg ik een pijnlijke onderkant. Het gaat wel op bij ons de kwaaltjes hihi.
    Geniet lekker morgen van een luie middag.

@Suus, voor je zelf misschien lekker niet overtijd te gaan
    Helaas zet het allemaal zo weinig. Zo dacht ik altijd dat een tweede kindje
    Eerder kwam...geen idee waarom maar daar klopt niks van haha.
    Zelf ook hier het idee dat ik overtijd ga. Mijn dochter is precies met 40wk geboren.
    Rustig aan morgen op de verjaardag.

@MadameV ga jij nog wat leuks doen morgen?
    Hier een rustige dag denk ik op wat poetsen in huis na morgen.

16. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @soto hier is nog alles rustig.

Ik probeer ook rustig aan te doen. Vandaag was onze dochter bij mij ouders dus hebben we samen alles laatste klusjes gedaan. Het hele huis is van boven tot onder gepoetst en opgeruimd. De vluchttas met in ieder geval de kleertjes staat klaar. De rest pak ik eventueel dan wel in. Verder de laatste dingetjes opgehangen, maxi cosi gewassen, wandelwagen bak schoongemaakt. Aan het einde van de middag was ik echt gesloopt.

Het viel zo waar mee met het vocht in mijn handen en voeten. Ik was tussen de klusjes door ook regelmatig even gaan zitten.

Morgen ochtend maar even bij mijn schoonouders langs en dan s middags op verjaardag en voetbal kijken.

17. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik ben er ook nog :) Eerst weer een tijdje geen meldingen gehad en nu weer wel dus heb alles meegelezen. Sorry dat ik weinig reageer. Heb het een beetje gehad allemaal.
    VL was drie weken vrij en nog is alles niet af. Moeten nog wat kleine dingetjes doen en dat moet nu allemaal volgende week gedaan worden. Wel nadat ik bijna op me knieën moest gaan zitten! Me moeder komt van de week maar hierheen om ook wat dingen te doen want dit schiet niet op. Snappen mannen nou gewoon niet dat de tijd begint te dringen? Of is dat alleen die van mij?
    Ik kan steeds minder en baby is nog steeds ontzettend druk!
    Zelf dingen voor de thuisbevalling zijn nog niet geregeld. Moet echt alles zelf doen. Bah!

Lees dat er drie meiden misschien één dezer dagen kunnen gaan bevallen? Lichtelijk jaloers. Van mij mag die van mij ook wel komen ik het gehad! Zwanger zijn is niks voor mij, doe dit één keer en nooit meer. En als die bullsh*t van ben je straks allemaal vergeten dat boeit me niet. Heb geen slechte zwangerschap gehad ben het gewoon zat. Wil me lichaam terug! Wordt er een beetje chagrijnig van.... En ben pas eind juli uitgerekend.

Ben ook nieuwsgierig naar alle namen straks :)

wil iedereen veel succes wensen. Dat alle krampjes en dingetjes door mogen zetten :D En dat jullie een voorspoedige bevalling mogen hebben.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en mochten jullie voetbal kijken dan wens ik jullie een fijne wedstrijd vanavond! :)

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Prissie, helaas is het herkenbaar hoor
    Mijn ex was ook zo, die doet alleen iets als je er achter aan blijft
    Zitten en vragen. Snap dat de iritaties je even te veel worden.
    Zou het zelf ook hebben vooral als alles op het laatste moment nog gedaanp et worden. Gelukkig komt je moeder nog wel helpen dat scheelt en is toch fijn iemand die even iets kan doen en uit handen kan nemen.

Ik heb ook altijd gezegd zwanger zijn is niks voor mij en mn lichaam
    Dus daarin herken ik het wel. Het kan ook zwaar zijn en dat zorgt soms
    Voor de nodige iritaties. Maar nog even en voor je het weet is de kleine er!
    Ik ben er zelf nu ook klaar mee. Na de zwangerschap van me dochter kreeg ik galstenen. Nu loop ik al de hele zwangerschap met bekkenklachten grr.

Dikke knuffel voor jou!

Hier de hele nacht krampen uitstralend naar me rug toe
    Ben benieuwd wamneer het een keer doorzet!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Xprissiex hier al net zo hoor, ben er ook helemaal klaar mee. Komt vooral door die dikke voeten van me en een kont die lekker onder mijn ribben zit. Maar eens en nooit weer zo denk ik d'r nog niet over alleen voorlopig niet haha.

Mamalovesj ben ook heel benieuwd wanneer het doorzet bij jou!

Inge jij hebt veel gedaan gister! Ook wel lekker voldaan gevoel van zeker

Suus idd is lastig in te schatten of je ver weg gaat of niet, ik ben gister met Vl nog een middagje uitgeweest na een stad hier 40 min vandaan. Had verder niks bij me maar met mijn vriend erbij vind ik al een heel fijn idee. Dan durf ik dat nog wel aan haha alleen zou ik ook niet doen. Had namelijk in de parkeergarage zo'n erge pijn onderin mijn buik dat helemaal uitstraalde na mijn linker been dat ik amper meer kon lopen laat staan rijden. Kzei al tegen mijn vriend ze zeggen als je weeën hebt dan weet je het wel, maar dit kan er toch niet ver vanaf zitten. Nu alles weer wat rustiger.

Sotto leuk he die gipsafdruk! Heb ik vorige week gedaan. Kreeg ik als verassing van mijn zusje. Deze week gaan we hem ook nog oppimpen. Hartstikke leuk!

20. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Spannend allemaal dames!

Ben erg benieuwd?

Waar isdat lijstjemetwanneerwieis uitgerekend? Dat is nu wel erg leuk!

Succes allemaal met de bevalling!

Deel Deze Pagina