Wie maakt het lijstje? MadameV kreeg je nog een echo of was de vorige de laatste? Teun, hoe voel je? Nog goed? Leuk om het lijstje nog een keer te maken Aangezien het nu allemaal heel dichtbij bij komt voor ons.. MamalovesJ 23jaar 2de kindje, uitgerekend 07 juli Ik plof net op de bank, heb de hele bovenverdieping schoongemaakt Met hulp van dochter haha. Zo wat eten opwarmen en dan voetbal aan! Fijne avond meiden.
Suus09 30 jaar, 3e kindje01 JULI 2014 MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014 Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014 Teun wil jij je gegevens even posten dan zal ik het lijstje nog even aanpassen. Hier net terug van de 2e verjaardag dit weekend. De kids net lekker op bed gelegd en manlief is nog even voetbal kijken. Het is 5 minuten van ons huis vandaan mocht er iets gaan gebeuren. Heerlijk even een momentje voor mezelf, heerlijk! Alles gaat nog goed, merk wel dat ik slechter begin te slapen, ben veel wakker 's nachts. Nou ja, alvast maar weer wennen voor de gebroken nachten .
Mamalovesj heb geen extra echo's meer. Eerste afspraak is donderdag weer bij de vk. Dan word er ook inwendig gekeken of er überhaupt al iets aan de gang is ivm het extreem vocht vast houden willen ze kijken of ze het misschien iets kunnen helpen. Vind het nu al spannend heb al een paar dagen zo'n last van gerommel dat ik teleurgesteld zal zijn als er helemaal niks gaan de is. Al probeer ik me daar natuurlijk op in te stellen want het kan zo nog een paar weken duren. Tis zo ~£]£}~¥{]¥#> met dat vocht. Nou ook super erg in mijn voeten. Dus leg ik zo hoog maar kan eig ook niet meer goed zitten ( zit al vanaf de wedstrijd ) dus er is altijd wel iets te klagen hier zucht. Erg he Suus viel de verjaardag mee? Kan me voorstellen dat je blij bent nu f tijd voor jezelf te hebben. Slapen gaat hier ook echt op en af
Kan me het helemaal voorstellen hoor madamev. Ik wordt hier ook helemaal gek van t vocht vasthouden. Donderdag mag ik ook weer naar de vk voor controle en echo ivm tekort vruchtwater. Ik ga dan ook vragen of ze me eerder gaan helpen en niet over laten lopen. Ben wel benieuwd hoor
Suus09 30 jaar, 3e kindje01 JULI 2014 MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014 Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014 Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014
Gisteren ging het eigenlijk nog wel. Vannacht goed geslapen, maar ben nu wel ontzettend moe....Ik was om 21.30 al vertrokken gisteravond. Vandaag maar een rustig dagje . @MadameV: Balen dat je zoveel last heb van vocht. Ik merk het ietsje aan mijn handen dat mijn ringen strakker zitten. Hopelijk kunnen ze je helpen donderdag bij de verloskundige. Altijd afwachten of de boel niet meer potdicht zit. Hier morgen weer controle. Ik merk dat de kleine wel rustiger in mijn buik wordt, hebben jullie dat ook. Als ik op mijn zij ga liggen dan voel ik hem wel meteen weer. Maar heel soms maak ik mij toch wel een beetje zorgen.
@Suus hier lijkt de kleine juist drukker te worden.. Mijn nachten worden ook steeds korter. Kan moeilijk in Slaap komen en ben dan sochtends niet vooruit te branden. Begin er nu echt klaar mee te zijn! En moet nog wel een week of langer. Rommelt het nog bij je? Kan ook zijn dat je kleine wat meer slaapt op Het moment. Hij heeft nu zoiezo minder ruimte om te bewegen... Anders even aangeven bij de vk morgen. Hier wel steeds krampjes maar twijfel ergens nog of het niet me Darmen zijn... @MadameV vervelend he van dat vocht. Laten we hopen dat de vk iets Kan doen. En dat je er niet al te lang meer mee rondloopt. @Inge succes donderdag. Ben benieuwd wat eruit je echo komt. Hopelijk zit de kleine nog goed!
@ Inge oh jij ook donderdag vk, voor ons beide dus een spannende dag ( tenminste vind ik wel ) @ suus hier kindje ook steeds rustiger. Maar heb gelezen dat dat een goed teken is. Omdat ze dan energie sparen voor de bevalling.
Even vlug reageren. Ik heb ook donderdag controle. Mijn kleintje is nog steeds super druk!! Wordt er gek van. Hoop dat hij snel gaat indalen en daar ook blijft liggen want dit is ook niks. Mijn nachten zijn ook niet geweldig hoor. Kleine is super druk dus kan niet lekker liggen. Heb nu ook veel last van urine verlies. Echt zo niet prettig.
@Prissie, Het zit je ook niet echt mee he! Vervelend van die urine verlies. Ik heb er soms ook last van grr.. Mijn dochter was voor dat ik moest bevallen heel rustig. deze kleine is toch nog wat drukker, ook omdat hij nog niet volledig vast ligt in me bekken... Ik zou wel graag willen bevallen deze week haha, ben er echt klaar mee! Succes alvast voor donderdag meiden! Ik heb pas volgende week di een afspraak bij de vk.
Ik moet echt inlegkruisjes dragen anders heb ik af en toe gewoon een natte onderbroek... Hebben jullie toevallig ook (veel) last van witte vloed?? Die van mij ligt altijd hetzelfde. Elke controle weer. Hoofdje naar beneden. Rug rechts. Beentjes naar links.
Hier ook veel witte vloed helaas........ Mijn kleine ligt ook altijd hetzelfde, rug rechts en armpjes en beentjes links. Hij ligt wel al ingedaald maar nog niet vast. Misschien horen we morgen dat hij nu wel vast ligt. @MadameV: Laten we hopen dat hij zijn energie aan het sparen is en dat ze snel gaan komen .
Ik wou het net aan jullie vragen Of jullie last hebben vam afscheiding? Ik normaal wel maar niet super veel. Voel het dan een beetje in me onderbroek... Nu net ging ik naar de wc en na 5min kwam er een warme stroom uit. Ik heb weer iets kunnen opvangen en het is wit... Ik lek steeds stralen het stopt ook niet....twijfel nu of t geen afscheiding is.HHet loopt langs me benen zo erg.
Dat vraag ik mij dus af in hoeverre jullie afscheiding verliezen? Ook dat het langs je benen loopt? Net even gedouched maar het stopt niet Heb nu al me derde maandverbandje in om het op te vangen...
Heb eig weinig tot nooit last van afscheiding Had voor mijn zwangerschap ook geen doorzichtig slijm enz dus kan er niet over mee praten. Zou ook f bellen helemaal omdat het zoooo veel is nog nooit van gehoord