Heej dames, De bevalling heeft nog niet doorgezet helaas. Wel de hele dag een onrustige buik en vanmiddag nog ca 2 uur weeën gehad (wel goed te doen). Gelukkig heb ik 1,5 vast geslapen toen m`n ouders net vertrokken waren met m`n dochtertje, daarna voelde ik me wat beter. Vandaag maar op tijd naar bed, hopelijk laat kleine vent niet lang meer op zich wachten, want zoals ik me nu voel vind ik `t ook niet zo leuk meer. Heb het gevoel alsof ik gigantisch ongesteld ben, erg moe en bij vlagen ook erg misselijk. Maar goed, wat een geklaag! Het zijn tenslotte de laatste loodjes en het is voor een goed doel. Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft en morgen wordt het inderdaad wat minder benauwd gelukkig. Oja, Suus09: bij twijfel zou ik gewoon even bellen, heb ik vanmorgen ook gedaan. Dat vinden ze echt niet erg hoor
Voelt best wel grappig vond ik als de kleine de hik had hihi. Nuchter erin staan is toch ook niet erg? En al zou je wel daarom naar het ziekenhuis moeten dan is dat toch Ook niet erg? Het is maar net of je het volhoud/trekt etc de weeën.
@ soto hoop ook dat het snel doorzet voor je! Xprissiex ik sta er ook nuchter in, als mensen vragen of ik er tegenop zie denk ik ach, als het echt zooo erg is dan zou toch niemand voor een 2e of 3e gaan? Daarbij vind ik juist dat je heel veel goede bevallingsverhalen hier op het forum kunt vinden hoor! @ mamalovesj fijn dat het zo goed gast bij jullie zeg, en ook met je ex enz. Wel balen van de kraamverzorgster maar als jullie je prima redden samen is het goed toch. Nog wat van je moeder gehoord? Hoe is het nu met je dochtertje? Begint ze er al aan te wennen? @ suus hoe is het oo dit moment bij jou? En Inge bij jou?? Hier een erg druk kind + veel gerommel vanavond. Is de laatste 3 weken niet zo geweest. Zal gister voetreflex toch wat hebben gedaan. Al verwacht ik nog niet echt wat de komende dagen maar we gaan het meemaken.
Hallo allemaal, Ik ben zondag uitgerekend, maar nog niet echt het gevoel dat het snel gaat komen! Hoop het wel. Wel steeds buikpijn, maar dat zegt ook niet zoveel denk ik?! Leuk zo n forum, heb me net even aangemeld.
@madamv hier alles redelijk rustig. Wel wat gerommel in me buik maar heb nog niet echt het idee dat het gaat beginnen. Wat was jet benauwd vandaag zeg. Heb superdikke voeten. Kon mijn slippers niet eens meer aan. En dat terwijl ik bijna de hele dag met mijn benen omhoog zit. Dus vanavond eerst maar eens in een koud waterbadje en ze daarna laten masseren door mijn man.
Hier weer erg misselijk en een hoop gerommel. Heb ook weer erg veel harde buiken. Van mij mag het nu wel eens doorzetten.
Goedemorgen, Hier weer een nachtje heerlijk geslapen. Ondanks de warmte bij ons op zolder. De kleine man heeft er weinig zin in om eruit te komen. Ik ga er maar vanuit dat het na het weekend gaat worden, dan kan het alleen maar meevallen. @Prissie: Je zal er toch doorheen moeten idd, lekker nuchter erin staan is het beste toch! Meer kan je ook niet doen. Ik ben gelukkig ook erg nuchter. Gewoon goed aangeven wat je wil tijdens je bevalling. @Inge: Niet leuk het dat het zo benauwd was, vandaag en morgen gelukkig een stuk minder. De komende tijd blijft het gelukkig zo'n beetje rond de 20 graden. Dat is wel erg fijn. @MadameV en Soto: Jullie ook de nacht goed doorgekomen? Jullie vandaag nog plannen? Ik wil wel even wat leuks doen met de kinderen. Misschien even naar een leuke speeltuin ofzo. Kan niet de hele dag thuis zitten.
@ mem welkom! @ Inge erg he dat vocht. Hier al net zo. Je kunt gewoon nu nog aan de voeten zien dat het gister zo warm was. Dan zijn ze nóg meer opgezwollen dan ze normaal nog zijn na een nachtje slapen. @ suus kan me voorstellen dat het frustrerend is zeg. Wel niet doorzetten elke keer. Veel plezier vandaag. Geniet er lekker van. Deze temp is inderdaad voor ons een stuk prettiger zo. Al heb ik er gister wel van genoten. Had een badje op staan buiten samen met mijn nichtje van 3 bijna de hele middag ingezeten. Vond het vooral savonds erg dat ik dacht ohnee he straks moet ik nog na bed, en had de nacht ervoor heel erg gezweet en toen was het lang zo warm niet. Maar ging wonderbaarlijk goed! Sliep heel snel en als ik na toilet moest kon ik daarna ook snel weer slapen.
Ik ben trouwens vanochtend de slijmprop verloren. Was helemaal verbaasd. Er zat niet veel bloed bij ofzo maar het was wel overduidelijk dat dit hem was. Ik weet het het zegt nog niet zoveel. Maar ik hoop het wel haha. Vanmiddag heb ik weer zo'n voetreflexbehandeling staan. Wel apart. Want het is natuurlijk niet bewezen dat dat het zo in gang zet. Maar feit is dat ik ineens gisteravond meer activiteit had dan de afgelopen 3 weken. En nu ook de slijmprop. Dus ben heel benieuwd.
@MadameV, Misschien laat het nu niet heel lang meer op zich wachten...En is het een voorteken. Mijn moeder is langs geweest en dat ging heel goed! Ze wil er toch zoveel mogelijk bij betrokken zijn en ze mist haar kleinkinderen ook. Wat natuurlijk heel logische is. Hier gaat alles oke, Sinds vandaag wel last van me borsten die beginnen te lekken. (Ik geef FV) Kleine man slaapt s'nachts nog wat onrustig maar het is te doen. Ik ben zo verliefd op mijn twee kindjes! @Suus ik hoop echt dat er nu wat gaat gebeuren bij je, het duurt wel lang zo he? Je voorgevoel had toch gelijk, dat je overtijd zou lopen...
@madameV Ik heb acupunctuur gehad om me menstruatie op te wekken. Ook niet bewezen maar werd ongesteld kwam het daardoor of was het mijn tijd?? Ik hoop dat je binnen een paar dagen mag bevallen. Vandaag gaan we nog even het gangetje schilderen. Gisteren ook meteen een nieuwe lamp gehaald. Temperatuur is flink gezakt hier. Is gewoon koud buiten, regent, veel wind! VL kwam pas om vier uur thuis vanmorgen dus die is voorlopig nog niet wakker. Kan ik ook nog even met de voetjes omhoog. Ook ik heb nog last door het warme weer van gisteren. Hier sinds gisteren last me van me darmen. Erg irritant. Hoor het steeds rommelen in me buik. En ik ga toch echt nog niet bevallen haha Ben ook een beetje misselijk maar kan ook zijn dat ik wat moet eten. Dus ik duik maar even de koelkast in haha Buik voelt anders dan normaal, baby ligt vrij laag, helaas nog wel druk, zal hij nou eindelijk eens zijn positie gaan zoeken??? Meiden fijn weekend Ik hoop dat er na het weekend wat baby nieuws is. Ben echt zwaar jaloers op jullie Ik kan zelfs pas in augustus bevallen. Bah.
Goedemiddag allemaal! @ suus09: wat heerlijk dat je goed hebt geslapen! Gisteravond dus weer misselijk en gerommel? Het zal niet lang meer duren denk ik... @ Inge: hopelijk vandaag wat minder last van je voeten, het is in elk geval een stuk aangenamer nu.. @ mem s: welkom! Die buikpijn kan best een voorteken van `t begin zijn, heb je er nog last van? @ MadameV: Thanks, ik hoop bij jou ook . Goed dat je de slijmprop bent verloren, wil niet altijd wat zeggen, maar bij sommigen begint het hiermee (bij m`n moeder bijvoorbeeld) @ MamalovesJ: Wat fijn dat je moeder is langs geweest! En ook dat het zo goed gaat, geniet maar lekker van je 2 kindjes Hopelijk houdt het lekken snel op! @ xprissiex: Het zou ook zomaar in juli kunnen zijn, maar stel je maar in op augustus, dan kan het alleen maar meevallen! Hier vannacht weer weeën, soms best pijnlijk en dan trok het weer weg. Dan viel ik weer in slaap om vervolgens 1 a 2 uur later weer wakker te worden van weeën. Maar het zette niet door, nu behalve wat gerommel niet veel actie. Teleurstelling is wel minder groot, omdat ik nu er vanuit gaat dat het gewoon nog ff duurt. M`n dochtertje was er pas met 41,5 weken, dus misschien moet ik daar dit keer ook maar van uit gaan. Vanavond voetballen kijken en verder lekker rustig aan vandaag. Dochtertje-lief was een spook vanmorgen, die ligt nu in bed, dus ik ga ook even uitrusten. Fijne middag allemaal en ik kom straks weer even kijken!
@MadameV: Baat het niet dan schaad het niet toch. Zo'n behandeling lijkt mij toch ook wel erg lekker. En je slijmprop verloren, het zegt idd niets. Maar het is dus wel lekker bezig bij je. @Prissie: Gewoon maar uitgaan van augustus, dan valt het altijd mee. Dat ik zoveel last had van mijn darmen en gerommel was hij bij mij ingedaald. @mamalovesJ: Wat fijn dat je moeder toch is geweest. Hopelijk kan ze zich erover heen zetten en er zijn voor jou en je kindjes. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn moeder zou moeten. Vervelend dat je last hebt van je borsten. Iets kouds uit de vriezer erop vond ik erg lekker. Misschien kan je op een kraamverband water doen en die in plastic zakje invriezen. Als het dan bevroren is lekker op je borsten leggen. Ik gebruikte dat trouwens ook voor de zwelling aan de onderkant. Tip van de kraamhulp die ik had. @Soto: Jij dus ook flink overtijd bij je eerste.....heb je het idee dat je dat nu weer gaat of denk je toch echt eerder. Ik heb nu zelf zoiets van dat het wel na het weekend gaat worden. @Mem: Welkom op het forum. Mijn schoonouders hebben bedacht dat ik vanavond tijdens de voetbalwedstrijd ga bevallen.....Nou we zullen het zien. Ik merk wel dat als ik veel doe dat het dan ook meer rommelt, zodra ik ga relaxen/douchen zakt dan alles weer af.
@Soto, wat jammer dat het nu niet doorzet. Maar je weet maar nooit, het kan zomaar beginnen! Ik duim voor je! Ik geniet heel erg van beide kindjes. @Suus dat is een hele goede tip! Die ga ik gebruiken. Het voelt toch wel erg vervelend aan mijn borsten. Ben er ook niet helemaal lekker van, tenminste zo voel ik me. Het zou wel wat zijn als je vanavond mag bevallen tijdens de wedstrijd hihi. Spannend word het nu he? @Prissie, welke datum ben jij uitgerekend? Dochter ligt op bed, en ik hang nu even op de bank, kleine man ligt heerlijk te slapen in de box
Lekker dat je tussendoor nog wat tijd voor jezelf hebt mamalovesj. Tussen mijn oudste 2 zit ook 2 jaar. Ik vond die tijd dat ze tegelijk sliepen echt heerlijk . Hier vandaag een rustig dagje. Vanmiddag alleen even bij opa en oma op visite geweest. Onze oudste heeft nu lekker vakantie en die moet ook echt even bijkomen van school. Ik voel mij vanavond een beetje onrustig in mijn lijf....geen idee of er wat gaat komen. Ik hoop echt dat het nu snel gaat gebeuren. Ml moet maandag en dinsdag best wel ver op locatie werken, ongeveer een uur van ons huis af. Ben er niet echt blij mee. Moet dinsdag ook nog eens naar de vk. Nu kan mijn moeder gelukkig komen mocht ik nog niet bevallen zijn. Hopelijk is het allemaal niet nodig en is onze kleine man er al, want ik had er flink de P in.
Wat is het hier rustig. MadameV en Soto alles nog rustig of zijn jullie stiekem aan het bevallen? Hier alles nog rustig, wel erg veel last van mijn darmen. Misschien een voorbode voor de bevalling?!?! Ik hoop het zo. Dinsdag weer naar de vk, misschien ga ik mij toch wel laten strippen, ben er nu wel klaar mee......
Goedemorgen! Nee Suus, ik ben helaas niet stiekem aan `t bevallen. Vannacht weer wat weeën, maar minder dan in de 2 nachten ervoor. Het was wel een vrij kort nachtje, want we lagen er vrij laat in na die wedstrijd van gister (gewoon thuis gekeken, maar die strafschoppen waren zooooooooooo spannend). Qua gevoel is het nog hetzelfde, alsof ik ongesteld ben, wat krampjes en onrust in m`n buik, maar geen echte weeën. Wel net wat slijmverlies op de toilet. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen......... @ Suus09: ik hoop echt dat het snel gaat beginnen voor je, kan me voorstellen dat je er de p in hebt. Vervelend dat je man wat verder van huis zit ma & di, ik duim voor je dat het gewoon vandaag gaat gebeuren! @ MamalovesJ: thanks nog en heerlijk inderdaad dat je kids gelijktijdig sliepen, hopelijk gaat dat vaak gebeuren zodat je ook even je rustmoment kan pakken
Kan het me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent suus09. Hier nog eentje die er klaar mee is. Van mij mag de kleine wel komen. Heb gezegd dat t morgen wel komt vanwege de leuke datum 7-7-14 maar we wachten wel weer af. Na de zenuwslopende wedstrijd gisteren had ik heel veel harde buiken. Dacht even dat het zou beginnen maar helaas.
@ suus hier al net zo. Er gebeurd veel maar niet genoeg. Was gister helemaal blij toen ik de slijmprop verloor maar nu vind ik het alleen maar rot. Durf niet zo goed ergens heen te gaan ben bang dat ik lichte weeën heb maar dat weet ik niet zeker en dat ik straks ergens ben en mijn vliezen breken ofzo lijkt me echt verschrikkelijk Heb je goed dat je de vk dinsdag gaat vragen wie weet geeft het net dat zetje. Hier Vl. Morgen ook op een uur van hier maar komt vast goed. Soto bij jou nog niet weer opnieuw actie? Een troost nl is wel door haha
@ Inge hier al net zo die harde buiken. Het was gister ook zo onrustig dat ik echt dacht vanacht wakker te worden met weeën. Best wel een teleurstelling nu dus baal er echt van. Maar goed zit idd niks anders op dan wachten