Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ suus oh wat fijn! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Nu lekker genieten!

Kom straks terug om op de rest te reageren krijg de schilder hier ( paps )

2. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :) :) Hadden jij en MLJ dit afgesproken? Zij 1 juli en jij 7 juli haha

Uitgerekend:

Suus09 30 jaar, 3e kindje 01 JULI 2014
    MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014
    Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014

Bevallen:

MamalovesJ, 1 juli bevallen van Liam
    Suus, 7 juli bevallen van Luke

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @soto ik zie dat jij over drie dagen bent uitgerekend. Gebeurt er al iets?
    En bij de rest? Ik zie dat we nog maar 1 dame verwachten.. Of twee want voor INGE86 is nog een verrassing.... ;)

Mag ik jullie iets vragen???
    Ik had gisteren weer dat zeurende gevoel in me rug. Wil het geen pijn noemen meer vervelend. Nu zegt mijn nicht (die is 20 jaar ouder, 2 kids) Dat het van voorweeen kunnen zijn?? Het is nu nog niet weg, wel minder, maar het zit niet laag in me rug maar iets hoger en maar aan 1 kant. Ben gisteren niet druk geweest of iets dergelijks dus daar kan het niet van komen.
    Volgens mij is de baby ook wat ingedaald want als ik me hand onder me borsten op me buik leg dan heb ik best weer veel ruimte.
    Hij is helaas nog steeds druk :( :( Prettig is anders!!

Slapen is een ramp! Krijg af en toe 's nachts enorme pijn in me buik(net onder me ribben volgens mij), draai ook om de tien min om echt verschrikkelijk.

4. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi dames,

Alles gaat goed met de kleine Luke! Het is een erg tevreden mannetje. Hij drinkt elke 3 uur goed aan de borst. Vannacht ook van 01.00-07.00 geslapen, dus we mogen niet klagen.

Maandagochtend werd ik om 4.15 wakker van de weeën. Om half 5 had ik 3 weeen gehad en ik wist meteen van o ja dit is het. Man wakker gemaakt en naar beneden gegaan. Omdat mijn vorige bevalling ook heel snel ging moesten we meteen de verloskundige bellen als ik om de 4 a 5 minuten weeen had. De verloskundige had op dat moment een andere bevalling in het zkh, dus of wij ook meteen daarheen wilde komen. De oppas moest nog komen, dus om 6.00 waren wij in het zkh. De weeen waren nog goed op te vangen maar wel heel pijnlijk. Ik heb uiteindelijk ook om pijnstilling gevraagd. Ik kreeg een prik met morfine in mijn been die de scherpe kantjes ervan af haalde. Ik moet zeggen dat dat wel heel fijn was. Tussen de weeen door kon ik mij ontzettend goed ontspannen. Om half 10 had ik 5-6 cm en hebben ze mijn vliezen gebroken en om 11.12 volledige onsluiting en 8 minuten later is Luke geboren. Dat laatste ging ontzettend snel. De arts heeft het hoofdje ook tegen gehouden omdat het anders te snel ging en hij bang was dat ik te erg ging scheuren. Nu alleen een klein schaafje en voor de zekerheid een hechting. Heel erg blij mee. De oudste 2 vinden het helemaal geweldig. Ze willen hem continue vasthouden en kusjes geven. Echt een trotse grote broer en zus. Nou ik ga weer even genieten van de kleine man. Ik kom vanavond nog even reageren op de rest!!

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Suus wat heerlijk dat je kleine man er nu eindelijk is!
    Hoe zwaar weegt hij?

Een snelle bevalling kan ook heel prettig zijn, maar het kan je ook overdonderen(vond ik) Gelukkig is alles goed gegaan. En zijn broer en zus ook aan het genieten! Leuk is dat he als ze kusjes blijven geven.
    Geniet lekker! Hopelijk heb je een leuke kraamhulp ;)

Hier zijn de nachten erg onrustig, krampjes blijven komen en ook komt Liam wat sneller voor zijn voeding. Nu even relaxen op de bank met de kleine op schoot :)

@Prissie, voorweeén kunnen het idd zijn,
    Ik heb dit deze zwangerschap niet gehad maar bij mijn dochter wel,
    het trok dan ook door naar me rug. Ik denk dat het gewoon voorwerk is voor strakjes.

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ soto jeetje meid het zit je ook niet mee he. Zo'n nacht weeën is idd heel vermoeiend, heb het 2 nachten gehad met voorweeen al weer wat weken geleden. Ben je sochtends helemaal gesloopt en of het wat oplevert?

@ Teun erg he dat brandend maagzuur. Ik heb de rennies standaard op het nachtkastje. Als ik er dan last van heb neem ik een halve. Maar is echt irritant.

@ mamalovesj wat fijn dat het contact goed is met je moeder. En jij lekker een dagje met je mannetje heerlijk.

@ suus Wow jij hebt dé mooie datum te pakken haha. Grappig dat jij en mamalovesj van datum hebben geruild haha. Was jij dat idd van de mooie datums of was dat soto? Anders heb je het gewoon weer voor mekaar haha!

@ xprissiex wat je beschrijft kan idd voorwerk zijn. Weet je ook zeker dat je geen blaasontsteking hebt? Mijn vk vertelde namelijk dat als het steekt onderin en na de rug trekt het ook dat nog wel eens zou kunnen zijn.

@ suus wat fijn dat je bevalling zo goed is gegaan zeg. Ik was al nieuwsgierig. Nu lekker genieten. En je kinderen hun reactie! Oh zo leuk!

Hier gaat t. Sliep al bijna een week super maar vanacht was weer helemaal shit. Komt ook omdat het gister avond begon te rommelen en niet zo'n klein beetje ook. Kindje hartstikke druk maar ook veel steken en krampen enz. Dus ik was telkens aan t denken en dan maak ik mezelf gek. Ga dan meteen weer doordenken over mijn vader afbellen voor vandaag die kwam schilderen enz enz. Jullie kennen het wel. Vanochtend werd ik ook echt een beetje teleurgesteld wakker zo van shit het heeft niet doorgezet. Vandaag de hele dag nog wel aardig wat gerommel gehad Marja hoe vaak hoor je niet dat dat wekenlang zo kan zijn. Pff word er gek van. Gelukkig wel donderdag na de vk. Hopelijk wil ze weer kijken of ik ontsluiting heb.

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2307 xprissiex, 8 jul 2014
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
    Een blaasontsteking?? Nou heb toch wel vaker blaasontstekingen gehad en die voelen niet zo.... Maar moet donderdag naar de VK dus zal het eens vragen.. Ik plas tig keer op een dag en drink toch voldoende...
    Het steekt trouwens niet onderin. Mensen om mij heen denken dat het voorwerk is..

8. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Hier weer een erg onrustige buik. Hoop harde buiken en krampen Misschien dat het nu dan toch doorzet. Vannacht ook veel last gehad en vaak wakker geweest.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Xprissiex ja dat kan want mijn vk zei dat door je zwangerschap een blaasontsteking anders kan aanvoelen dan normaal. Het is ook maar een id hoor zo opperde ze het ook bij mij. Heb het laten testen ma was t niet. Dan weet je iig zeker dat het voorwerk is

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het al gegoogled ook maar daardoor denk niet dat het een blaasontsteking is. Hoef niet vaker te plassen als normaal. Heb geen pijn maar dat kan als je zwanger bent. Heb geen pijn in me onderbuik.
    Zal wel fijn zijn als er een keer iets gebeurt.. Hoor jullie allemaal over voorwerk en ik heb nog steeds nergens last van...
    Ja ik zal morgen even bellen. Kan geen kwaad..

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik was ook blij dat ik het niet had. Maar het zou natuurlijk kunnen dus heb het wel laten testen maar was meer omdat de vk erover begon

Zou je ook niet zo druk maak hoor over het voorwerk heb met 34 en 36 weken 2 nachten heel erge voorweeen gehad en nog zegt het niks want meisje zit er nu nog haha

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat weet ik maar soms denk ik daardoor dat er gewoon niks gebeurt.. Heb soms wel een pijntje of krampje gehad maar dat was me aandacht geen eens waard. Dat zeurende gevoel in je rug is het eerste waarvan ik zoiets heb heeft het daarmee te maken....
    Ik woon vier hoog en dat ik daarstraks naar boven liep voelde ik dat goed onder in me buik. Heb dat normaal nooit.

Ik hoop dat jou meisje zich snel wilt laten zien.. Geld voor iedereen natuurlijk. Ik ben 1 van de laatste die moet bevallen.

13. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Nog steeds `n onrustige buik, maar `t is nog niet echt "aan de gang".
    Vannacht iets beter kunnen slapen gelukkig, wel nog 1 x wakker geworden van voor weeën maar na een half uur ben ik weer in slaap gevallen. Nog maar even afwachten...

M.b.t. dat zeurende gevoel: kan best iets van voor weeën zijn.. Proficiat trouwens met je 37-weken mijlpaal;)!

@ Suus09: fijn dat het allemaal zo goed gegaan is!! En wat leuk dat je andere kids zo trots zijn. Heerlijk genieten nu met je gezinnetje he;)?

@ MamalovesJ: vervelend dat Liam zo`n last van krampjes heeft, hopelijk wordt dat snel minder, want dat is zooo zielig:(
    Wordt je dochtertje wakker als Liam s`nachts wakker wordt of slaapt ze er doorheen?

@ MadameV: Wat rot dat je zo`n slechte nacht had, hopelijk slaap je vannacht weer beter. Ben benieuwd naar je afspraak donderdag, hopelijk kijken ze dan of er nog vorderingen zijn en hopelijk zijn deze er dan ook!

@ Inge86: Spannend! Hoe gaat het nu? Nog steeds erg onrustige buik?

14. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Nog wel onrustig maar heb nog niet het idee dat het door gaat zetten. De kleine is redelijk actief en heb nog wel vaak harde buiken.

Hopelijk kan ik vannacht lekker slapen want na afgelopen nacht (veel last van maagzuur en gerommel in mijn buik) kan ik dat wel gebruiken.

Hopelijk gaat het bij jou ook doorzetten Soto. We hebben nu wel lang genoeg moeten wachten.

15. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hier ben ik weer.. Weer met vragen. Sorry..

Heb al een paar minuten menstruatie-achtige pijn in me onderbuik.. Goh dat soort pijn heb ik nou niet gemist de afgelopen maanden!! Mijn menstruaties waren altijd zeer pijnlijk, lang en veel bloedverlies :( :(

Hoe zit het met harde buiken? Is je hele buik hard of een bepaald gedeelte? Vanmiddag kon ik bijna geen eens meer naar voren. Had net het gevoel dat er een harde bal in me buik zat zeg maar..

Baby is ook vrij rustig vandaag.. Zou me bijna zorgen maken ;) Ben ik niet gewend.

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ xprissiex harde buiken is idd je hele buik. Wat je beschrijft kunnen wel voorweeen zijn maar helemaal zeker zul je dat denk ik toch niet weten.

@ soto balen dat het nog niet doorzet. Baalt geloof ik iedereen van hier hihi. Morgen word er sowieso weer gekeken dus daar ben ik wel blij mee. Hoop ook dat er al iets is veranderd.

Hier vanacht idd gelukkig wel goed geslapen. Moest er helaas weer vroeg uit, had nog wel langer willen blijven liggen. Maar ach als ik daardoor vanacht weer goed slaap ben ik allang blij.

Vanacht ook zoiets raars. Ging na toilet. En ineens schoot door mijn gedachten dit is het! Het ruikt zoet. Ik dacht dus dat ik vruchtwater verloren was. Marja aangezien het dan al in de wc ligt. Is het niet te checken. Later dacht ik dit kan zeker helemaal niet want de vk zei het is niet zoals urine dat je het op kunt houden en het sijpelt zeg maar maar door en niet zo ineens. Dus ik zal wel half nog gedroomd hebben haha.

17. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Mijn urine ruikt ook sinds gister wat zoetig.... Ben ook aan het zoeken, maar houdt het nog een op vochtverlies.

Had straks ook een beetje vocht in mijn onderbroek.
    Kindje is drukker dan anders.
    Ook hoorde ik gister iets kraken boven in mijn buik.....
    Ben er nu wel een beetje op gefokust, maar ben net 37.1 dus het zal wel niks zijn.

Maar even een beetje rustigaan doen vandaag.

Vindt het wel spannend allemaal en kijk nu vaker, omdat ik benieuwd ben wanneer iedereen bevalt.

Harde buiken kan je niet missen. Je hele buik ( baarmoeder) is dan hard er trekt samen.
    Heel anders dan weeen, maar ke kan er best last van hebben.
    Ik heb ze soms een uur lang regelmatig. Zonder dat er wat aan de hand is. Maar dit had ik bij mijn dochters ook erg.

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Soto,Het zet nog niet lekker door he?
    Wanneer moet je weer naar de vk?

Mn dochter is vannacht niet wakker geworden van Liam,
    het lijkt dus ietsjes beter te gaan! Hij heeft nog wel krampjes, maar goet zn darmpjes moeten ook nog wennen natuurlijk.

@Teun, Spannend! Misschien wel een voorteken van de bevalling hoor! Op de dag dat ik ging bevallen voelde ik ook een plop''knak in me buik en verloor ik heel veel vocht steeds. Het leek ook op vruchtwater.

Al zijn me vliezen spontaan gebroken toen ik op de bank zat, nog kon ik er niet aan opmerken dat het me vruchtwater was, Ik had namelijk al de hele avond zulk verlies...

@MadameV, Misschien op je hand blazen? Blijft het dan lopen?
    Vruchtwater is ook moeilijk te herkennen, al zeg ik het zelf...
    Maar doe anders een klein maandverbandje in, alles wat je dan opvangt en niet gelig(urine) is kunnen ze natuurlijk na cheken...

Spannende dagen/weekjes nog voor jullie meiden.

@Suus hoe is het met je gezin?

19. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Hoi Dames,

Hier gaat alles goed! Luke heeft sinds vandaag wel last van krampjes. Erg sneu. Hij wil eigenlijk alleen maar bij mama drinken of getroost worden. De borstvoeding is goed op gang, nu hij zoveel last van krampjes heeft wil hij vaak drinken. Dus ben eigenlijk continue bezig. De dagen vliegen voorbij.

De 2 oudste slapen gelukkig 's nachts wel door als Luke wakker wordt. Het scheelt ook dat wij op zolder slapen dus dan kunnen ze hem ook niet zo goed horen.

Vandaag heeft de kraamhulp Luke ook weer gewogen, hij was wel wat afgevallen. Bij zijn geboorte woog hij 3370 gram en nu was hij 3200 gram, maar hij hoeft gelukkig nog niet bij gevoed te worden.

@MadameV: Hopelijk kan de vk morgen al wat voor je doen.

@Soto: Jij bent bijna uitgerekend. Alles nog rustig? Het is idd genieten. De oudste 2 zijn zo dol op hun kleine broertje. Echt zo mooi om te zien.

@Prissie: Tijdens een zwangerschap voelt een blaasontsteking niet zo pijnlijk. Ik heb laatste voor de zekerheid ook mijn urine laten checken. Maar het kan natuurlijk ook voorwerk zijn. Het zijn toch de laatste loodjes.

@Inge: Jij schiet ook al op. Bij mij werd de kleine man wel wat rustiger op het einde maar tijdens de bevalling was hij ineens weer heel druk.

@Teun: Misschien toch een scheurtje in je vliezen? Ik speurde ook continue naar van alles in mijn onderbroek.

@MLJ: Fijn dat je dochter vannacht heeft doorgeslapen. Hopelijk zijn Liam zijn darmpjes snel op gang. Gebruik jij iets voor de krampjes?

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mamalovesj ja dat op je hand blazen had ik gelezen dus dat doe ik nu ook telkens. Het zal ook wel gewoon niet. Verbandje heb ik overdag in maar wij slapen altijd naakt en dit was ook op de wc dus was toch al te laat geweest.

Wat fijn dat je dochtertje al heeft doorgeslapen. Je ventje nu net een week oud, logisch dat ze even moet wennen maar hartstikke netjes zo!

@ suus wat fijn dat alles zo goed met de kleine luke gaat. Met jou zelf ook? Al een beetje bijgekomen? De andere kindjes natuurlijk helemaal gek met hun broertje. Wat fijn dat ook zij snachts gewoon lekker doorslapen.

Deel Deze Pagina