Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ inge86: en hoe was je nacht, beter kunnen slapen? Hopelijk wel!

@ teun026: ik kijk ook wat vaker, spannend nu het grote moment er voor iedereen aan komt!

@ MamalovesJ: Gelukkig dat je dochtertje niet wakker wordt s`nachts van Liam.. Want dat lijkt me wel lastig als je met 2 wakkere kids zit s`nachts!

@ Suus09: Fijn dat je borstvoeding goed op gang is, ik wil ook weer borstvoeding gaan geven:) Hopelijk worden de krampjes snel minder!
    Fijn dat de oudste 2 doorslapen als Luke wakker wordt.

Hier weer een mindere nacht, alweer pijnlijke weeën en daardoor weinig slaap helaas. Maar.....vanmorgen slijmprop verloren, dus hopelijk gaat het nu echt beginnen!
    Ik ging boodschappen doen en in de Action had ik flinke weeën, kreeg het er helemaal benauwd van. Ben daarna naar m`n ouders gegaan, waar ik op de wc flink wat bloederig slijm had (sorry voor de details). Ik moest nog naar de supermarkt en hierbij is m`n moeder even mee gegaan, ik durfde niet alleen:D. Daarna naar huis, gedoucht en de rest van de middag wat rond gehangen en op de bank gelegen (dochtertje is naar opvang vandaag). M`n buik is een beetje onrustig, maar geen weeën op het moment. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, bij m`n dochtertje begon de bevalling echt op gang te komen niet lang na het verliezen van m`n slijmprop. Ik hou jullie op de hoogte!:)

2. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Ik heb wel een redelijke nacht gehad gelukkig. Heb nu wat uurtjes kunnen doorslapen.

Spannend soto of je bevalling nu echt begint. Succes in ieder geval!

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Goedemorgen iedereen, alles nog rustig?? Ik word er helemaal gek van eerlijk gezegd. Elke keer denk ik dit moet wel wat betekenen kan niet anders. En dan word ik sochtends wakker en nee...

Zo meteen na de vk ben benieuwd.

Soto heeft het nog doorgezet nadat je de slijmprop bent verloren? Ik was hem zaterdag al verloren maar helaas heeft dat niks betekend.

Vandaag is mijn broertje jarig dus niet ideaal qua datum maar kan me niks meer schelen haha.

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    net na de vk geweest. Iets ontsluiting. En baarmoedermond weer iets korter. Ze heeft het weer " geprikkeld " echt strippen kon je het niet noemen zei ze want daar was het net te weinig ontsluiting voor. Mijn bloeddruk was ook alweer gestegen. Ze denkt nog steeds gewoon door het vocht maar wil het toch in de gaten houden dus nu maandag alweer terug komen en ook urine meenemen.

Nou belde ik net mijn vriend om verslag te doen verteld ie dat ie maandag cursus heeft onder Venlo ( hier anderhalf uur vandaan ) nou lekker dan. Ik reageerde meteen een beetje heftig kon namelijk wel janken. Dacht meteen wat nou als ze maandag zegt willen toch dat je na het ziekenhuis gaat of iets dergelijks. Moet ik dan eerst op eigen houtje omdat ik op meneer moet wachten? Of reageer ik nou gewoon overdreven hormonaal. Anyway hij heeft op t werk aangegeven dat ie de laatste weken niet meer zo ver weg wil en dan sturen ze hem naar een cursus meer als anderhalf uur hier vandaan. Maar goed. Het zal wel goed komen vooralsnog is er totaal niks aan de hand maar zit er f doorheen. Gewoon het idee dat ie dan daar zit.

5. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Gister bleef ik een beetje onrustig in mijn buik en malen over de knak/plop in mijn buik.
    Ik zou uiteten aan met vriendinnen, dit toch maar afgezegt.

En de verloskundige gebeld. Wilde toch even kijken en wist het niet zeker.
    Voetballen dus ik het ziekenhuis gekeken voor een test of het vruchtwater was.
    Want als het dit was liep ik al 24 uur met gebroken vliezen en hadden ze mij vanmorgen ingeleid.
    Blij dat dit niet het geval was.

Wel erg pijnlijke harde buiken gehad gisteravond en vannacht en nu en ik wel behoorlijk beroerd.
    Geen koorts, maar vooral moe en loom en beetje krampen in mijn buik.
    Manlief komt zo thuis zodat ik een kan gaan liggen.pfffff dit is de eerste echte zware dag en ook nogerg benauwd hier.

Genieten van et gevoel in mijn buik kan ik nog, maar van elke beweging van mijn dochter om mij heen krijg ik nu harde buiken... Hopelijk gaat het snel weg. Ook veel zuur..... Dus liggen kan alleen na een rennie haha. Klaa klaag.

Wat fijn dat het met de mannetjes goed gaat en dat de bortscoeding op gang is. Ik heb besloten dit niet te gaan geven.
    Krampjes horen er helaas een beetje bij he....
    Ze moeten wennen aan de voeding.. Dit duurt vaak wel even. Ook niet zo gek als je eerder alleen naar vruchtwater hapte haha.
    Mijn oudste was ik erg onzeker en zijn we blijven switchen van voeding.... Maar hierdoor bleef ze krampjes houden uiteindelijk haha. Bij de jongste alleen op schoot gelegt en warmte tegen haar buik. Zelfde voeding gehouden en het was vrij snel over.

Ben benieuwd naar deze jleine man hoe die het gaat doen.

Vruchtwater was weini maar nog net normaal.
    En schatting ziekenhuis was nu met 37 weken al 3400 gram...
    Zijn buikomtrek zat op 40,5 weken😳
    Ben benieuwd haha

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Suus, Fijn dat alles goed gaat, en jullie lekker aan het genieten zijn!
    Mooi gewicht bij de geboorte. Liam is eigenlijk niks afgevallen zover ze weten...

Nee ik gebruik niks tegen de krampjes, Het enige wat ik doe is hem lekker op schoot houden en wrijven over zn buikje.

@MadameV, als je toch vochtverlies houd zou ik overdag gewoon een maandverbandje in doen, dan kan je het altijd opvangen.
    Maar wel spannend, want wie weet is dit het begin wel.

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Teun ,vervelend van al die kwaaltjes, maar die heb je vaak op het eind helaas. Misschien duurt het voor jou ook niet al te lang meer.
    Je vliezen kunnen zomaar breken hihi.
    Nette schatting van zn gewicht!

Hier idd ook flesvoeding en dat er krampjes bij komen is natuurlijk ook logische, alleen vervelend voor de kleine man. Gelukkig viel het vannacht/vanochtend mee.

@MadameV, Lees nu pas je laatste berichtje, Wat vervelend dat je vriend zo ver weg word gestuurd. Ik vind niet dat je overdreven reageert. Had precies zo gereageerd hoor.
    Je weet maar nooit wat ze maandag gaan zeggen, maar wel een goed teken dat er al ''iets'' ontsluiting is toch?
    Ik zou je vriend gewoon veel op de hoogte houden, mocht je door worden gestuurd dan zal hij natuurlijk wel meteen naar je toe komen vanuit werk....Al is het niet echt om de hoek nee :(

@Soto, Ik vind het zo spannend voor je! Ik hoop dat het nu echt gaat gebeuren!!!! En je straks lekker mag genieten.
    Ik blijf alles goed in de gaten houden hier hihi..

Ja vervelend is het wel als je snachts met 2 wakkere kindjes zit, maargoet, ik ga er vanuit dat het niet altijd zo blijft haha...
    Me dochter is een lichte slaper, en dat is nou eenmaal zo :)

@Inge, Fijn dat je goed hebt geslapen. Voel je verder nog goed?

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @soto Hoe gaat het nu met je?

@madameV Ik heb ook een hogere bloeddruk. nu was hij 120/60 Vorige week was hij ook zo.
    Fijn dat ze je een handje helpen... Is daar een reden voor of doet jou VK dat gewoon uit zichzelf?
    Als er een kans bestaat dat je naar het zkh moet of dat je zou kunnen bevallen dan kunnen ze hem toch niet verplichten om te gaan? En je reactie is denk ik niet geheel ongewoon toch? ;)

@teun026 Wow dat is een flinke jongen. Is er geen reden om hem eerder te laten komen gezien het feit dat hij zo groot is??

Vanmiddag naar de VK geweest. Ze zei dat het hoofdje tussen me bekken lag maar meneer is gewoon nog steeds superdruk. Hij kan niet meer van positie wisselen iig.
    Gevraagd of ik een blaasontsteking kon hebben maar van wat ik haar vertelde vond ze het niet als een blaasontsteking klinken. Het kon gewoon wat voorwerk zijn. Maar mocht natuurlijk altijd me urine laten nakijken.

Wat een warmte vandaag he! Op dit soort dagen ben ik er echt klaar mee! Normaal ga ik lekker fietsen en doen maar dat kan ik allemaal niet meer.... Ben het zo zat!! :( :(

9. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    @MadameV: heeft het prikkelen nog iets in gang gezet? Ik hoop het wel voor je. Mijn man moest eigenlijk ook 2 dagen nog ver weg werken, maar gelukkig ben ik daarvoor bevallen. Maar is was ook erg boos toen ik het hoorde. Ik denk dat je moet afspreken zodra je iets voelt dat hij meteen naar huis komt. Vooral bij een eerste heb je ws wel genoeg tijd.

@Teun: Dat klinkt als een flinke jongen! Hoe groot waren je meiden?

@Prissie: Mijn mannetje is tot en met de bevalling heel druk geweest in mijn buik. Daar is nu weinig meer van te merken. Ik denk dat het ook scheelde dat mijn placenta aan de achterkant lag. Daardoor voelde ik alles heel erg goed.

Wat een warmte he vandaag! Opzich vond ik het wel fijn, want nu konden de oudste 2 ook weer even lekker naar buiten. Vanmiddag zijn ze met papa even lekker naar de kinderboerderij geweest. Ik ging even lekker slapen boven.

Vandaag ook voor het eerst geen kraamhulp. Had de eerste 3 dgn een leuke hulp, maar vanaf vandaag zou er weer een andere komen. Ik zag het zelf helemaal niet zitten en ik wordt er eigenlijk ook alleen maar nerveus van iemand de hele tijd om mij heen. Ik merk gewoon dat ik veel rust nodig heb. Het scheelt ook dat ik mij lichamelijk al erg goed voel en dus al veel dingen zelf doe. En het is natuurlijk ook al de derde. Ik hoef dus geen uitleg meer over luiers en badjes e.d.

10. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    De eerste was 3370 gram en 51 cm.
    Die hadden ze klein geschat, vanwege een ader te weinig in de navelstreng. Geboren 38.5 weken

Tweede was 3790 gram en 51 cm geboren 39.4 weken

En dit waren meiden. Jongens worden begreep ik gister vaak groter....
    We gaan het zien.

Ben al minder beroerd dan vanmorgen, misschien ook weer even wennen aan de warmte. Was wel erg vlij dat mijn man thuis os gaan werken. Kon ik even bijtanken.

Kreeg gister met de harde buiken ook echt al druk naar beneden. Kreeg het bijna niet weg gezucht. Terwijl het bij de andere twee erg makkelijk ging, moest ik ook wel even nadenken in het begin. Maar krij nu toch een beetje spanning😁.

Sorry dat ik niet gericht terug schrijf, maar doe het op mijn telefoon en ka. Niet alles lezen en dan de goede naam erbij zetten haha. Zwanger.... Maar dacht zet et er toch even neer. Geen onwil dus, maar weet dan gewoon even niet keer wie wat heeft geschreven😁😊

11. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Heej allemaal, even een kort berichtje: onze zoon Robin is vanmorgen om 6:00 uur geboren:). De bevalling was pittig en op het laatst spannend, want de navelstreng zat om zijn nek. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en we mochten 3 uur na de bevalling alweer naar huis. Morgen schrijf ik een uitgebreider bericht en reageer ik op de rest;)!!!

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2332 xprissiex, 10 jul 2014
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
    Hier meteen een aangepast lijstje....

Uitgerekend:

Suus09 30 jaar, 3e kindje 01 JULI 2014
    MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014
    Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014

Bevallen:

MamalovesJ, 1 juli bevallen van Liam
    Suus, 7 juli bevallen van Luke
    Soto, 10 juli bevallen van Robin

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :) :)

14. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Robin!!

Lekker uitrusten en genieten nu!!

15. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    @ soto. Gefeliciteerd met jullie zoon. Lekker genieten nu.

16. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het iets minder. Ben misselijk. Ontzettende pijn in me onderrug!! Kan amper bewegen. Gisteren zelfde probleem gehad, kruik tegen me rug gehad maar tevergeefs.. Dit is niet dezelfde pijn waarvoor ik bij de Fysio liep. Dit lijkt wel erger, pijn zit ook op een andere plaats.. Auw! Ben ook doodmoe...

17. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Hier vandaag een redelijke dag. Vannacht aardig kunnen slapen.
    Vandaag veel last van de warmte het was ook wel benauwd.
    Vanmiddag werd ik erg misselijk en had het dan weer warm en dan weer koud en erg zweten. Ook steeds krampen maar helaas die trokken weer weg. Morgen is mijn man toevallig een dagje vrij en gaat mijn dochter op stap met mijn zusje. Dus ik zei al betere dag om te gaan bevallen is er niet haha.

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Soto van harte gefeliciteerd ! Ben benieuwd na je verhaal!

Reageer later uitgebreider!

19. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @teun dat zijn mooie gewichten van je kids.
    Het is dus wel aan het rommelen bij je? Spannend zeg!

Vervelend is dat he suus? Als je weer een andere kraamzorg moet
    Krijgen. Ik vond dat zelf ook heel vervelend. Hogelijk heb je nog wel genoeg Hulp?
    Lukt het allemaal 3kids nu?

Prissie, is een bloeddruk van 120/60 dan hoog?
    Gelukkig heb je geen blaasontsteking!
    Met dit weer is het extra zwaar he zwanger zijn?
    Gelukkig nog even...

20. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Soto, jaaaa gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Wat fijn dat hij er is. Lekker uitrusten nu en genieten!
    Ben benieuwd naar je verhaal!

@inge, hou je het nog vol? Zou wel lekker zijn
    Om dan te bevallen hihi.

Deel Deze Pagina