Om jullie op De hoogte te houden. Dit heb ik gister op Facebook in een privé groep gezet: dHier ook rustig maar wel in t ziekenhuis helaas. Gister bij de vk controle veel te hoge bloeddruk. Blaadje meegekregen met symptomen ivm zwangerschapsvergiftiging maar had daar geen klachten van. Tot vanacht half 4 extreme hoofdpijn misselijk sterretjes zien. Dacht eerst nog dat ik het mezelf inbeelde ivm dat lijstje van gister maar nee. Kwart over 8 vk geweest weer veel te hoog doorgestuurd na zkh. Ctg gehad urine gecheckt ( zaten helaas eiwitten in ) en bloed gaf ook op punten aan dat het beginnende pre eclampsie is ( ze gebruiken de term zwangerschapsvergiftiging niet meer ) beste remedie is bevallen maar aangezien er gister nog te weinig ontsluiting was is het met weeën opwekkend op een deur rammen die nog dicht Zit volgens de gynaecoloog. Hij heeft nog wel gekeken inwendig en het was alweer iets verder verstreken en iets soepeler. Evt een ballon is dus wel mogelijk. Moet nu een nachtje blijven en morgenvroeg krijg ik hetzelfde onderzoek Ctg bloed en urine en wie weet mag ik dan wel gewoon na huis maar wie weet beslissen ze anders. Heb nu medicijnen tegen de hoge bloeddruk en die is alweer op normale hoogte gelukkig. Wel voel ik me zelf nog net zo beroerd als vanacht maar goed. We zullen het zien. Was wel f slikken ging er niet vanuit te moeten blijven. Lees al veel gerommel etc hier bij verschillende echt zooo spannend! Om er even verder op in te gaan voel me vandaag alweer een stuk beter maar moet sowieso tot maandag blijven ze gaan morgen opnieuw bekijken even een dag extra rust. Baal d'r wel van ma is niet anders Hoe is het hier? Iemand nog nieuws?
Jeetje MadameV, dat is best wel plotseling. Kan mij voorstellen dat je even moest slikken. Wel een fijne gedachte dat ze jou en de kleine nu zo goed in de gaten houden. Heel veel sterkte en ik hoop dat je kleine meisje besluit snel te gaan komen. Hier gaat alles goed, het is lekker druk met 3 kids in huis. Als ik niet met Luke bezig ben dan willen de andere 2 ook graag wat van mijn aandacht. Maar het is wel heel erg gezellig. De 2 oudste zijn ook zo gek op hun broertje, ze willen bij alles helpen. Echt heel lief!
Hier wordt weer heerlijk geslapen en weinig bijzonderheden te merken😉 Sterkte in het zh. Balen als je daar naar toe moet, maar wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden. Beter zo dan anders. Rust maar lekker uit!
@madameV Dat is even schrikken maar fijn dat je nu in de gaten gehouden wordt. Wanneer krijg je te horen of ze een ballonnetje gaan plaatsen? @suus wil best geloven dat het lekker druk is met drie kids @teun Alles dus weer rustig? Wij zijn allebei op 29 juli uitgerekend he haha Maar zo te horen gebeurt er bij jou meer als bij mij dus denk dat ik echt de laatste ga zijn..... Hier vaak 's avonds last van me rug. Kan beter bezig blijven want zodra ik niks ga doen verga ik van de pijn. Verder hier ook alles rustig Zelfs de Baby is een stuk rustiger. Gisteren amper beweging en dat ben ik helemaal niet gewend. Wordt gek van de afscheiding die ik verlies. Voelt zo vies!
#breekt even in# @madameV: spannend allemaal zeg! Gelukkig wel in goede handen dn extra controles, fijn idee. Hoop dat alles ( naar omstandigheden) goed gaat verlopen, en wil je succes wensen! Zet m op, u can do it!! #breekt weer uit#
Bij deze een foto van mij met 37 weken😳☺️ Ik had het nog niet gestuurd hihi. Nu zijn we echt bijna klaar in huis. Ook in de woonkamer een nieuwe kast geplaatst. Morgen alleen alle kratten en dozen weer een plekje geven die door het hele huis verdeeld staan. Klopt dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Ben benieuwd! Maar het zelgt niks hoor. Zolang er geen weeen zijn gebeurd er niks he haha. 👍
Hee allemaal, Bedankt voor de felicitaties! Sorry voor m`n late reactie, het is best druk en de borstvoeding loopt nog niet helemaal goed en vraagt wat extra aandacht. Maar ondertussen zijn we helemaal in de wolken met ons mooie mannetje. Nog even over de bevalling: ik verloor dus woensdag mijn slijmprop en had, net als in de dagen daarvoor, veel last van onregelmatige weeën. Deze hielden de hele dag aan. Voor de zekerheid bleef onze dochter bij m`n ouders slapen en de hond bij de buren. s`Avonds hebben we de voetbalwedstrijd gekeken en gedurende de wedstrijd werden de weeën steeds heftiger, maar er was nog geen echte regelmaat. Tijdens de strafschoppen heeft m`n man toch maar de verloskundige gebeld en toen ze kwam bleek dat ik 4 cm ontsluiting had. Wij helemaal blij dat het doorzette en op naar `t ziekenhuis. Daar ben ik eerst in bad gegaan en het lukte goed om de weeën op te vangen. Tot 7 cm ontsluiting verliep het soepel, maar vervolgens bleef de ontsluiting hangen op 7 cm. De verloskundige ging m`n vliezen doorprikken, om de zaak te bespoedigen. Hierna werden de weeën heftiger en kwamen vlak na elkaar. Al snel kreeg ik persdrang, maar ik mocht nog niet persen. Pff, wat was dit zwaar zeg! De ontsluiting verliep nog steeds langzaam, maar uiteindelijk toch 10 cm, waarop ik mocht persen. Toen het hoofdje stond, moest ik acuut stoppen met persen. De navelstreng zat heel strak om de nek en moest direct afgebonden en geknipt worden. Ik mocht dus niet persen terwijl het hoofdje stond, erg pijnlijk. Daarna nog even een schoudertje klem en toen kwam ons jochie ter wereld. Hij ademde niet en was helemaal blauw en slap, gelukkig wel hartslag. Vervolgens werd hij meegenomen naar de reanimatieruimte en al snel hoorde we `m huilen. Jeetje, wat leken die minuten lang te duren!! Gelukkig herstelde Robin heel snel, hij zal binnen no-time mooi op kleur en alles was ok. We mochten dan ook al 3 uurtjes na de bevalling naar huis. Hier gaat het goed, alleen de borstvoeding is nog niet helemaal op gang, dus hij heeft vandaag wat bijvoeding gekregen. Vandaag na de voedingen gekolfd om de zaak op gang te helpen. Ik merk nu al verschil, dus dat komt wel goed. De kraamhulp die ik heb is overigens super. Het is een andere vrouw dan die we hadden aangevraagd, maar deze is ook ontzettend fijn & leuk. Ons dochtertje vind haar kleine broertje wel interessant en slaapt gelukkig goed door het gehuil heen... Maar ik moet weer gaan, voeden & kolven en dan hopelijk wat uurtjes slaap madameV: heel veel sterkte in het ziekenhuis en de rest ook veel sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk heb ik morgen even de tijd om jullie verhalen goed te lezen en te reageren, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
@MadameV, oh wat naar om te horen zeg! Hoe voel je nu? En gaan ze je misschien inleiden? Hopelijk mag je snel naar huis of heb je straks je kindje! @Suus, goed om te horen! Heerlijk he nu 3 kindjes? @Prissie, die afscheiding is ook niet lekker! Hopelijk nemen je kwaaltjes wat af. @Teun, mooie grote buik heb je! @Soto, wat een mooie naam! En jeetje dat is wel even flink schrikken als hij net geboren is! Gelukkig is alles goed gekomen. Ik herken het wel, als het hoofdje al staat en je niet mag persen, doet flink zeer he? Gelukkig ben je het snel vergeten als je mannetje er is. Hoe gaat het nu? Drinkt hij goed? Ik moest tijdens mijn bevalling ook stoppen met persen, Liam was zo eigenwijs dat hij de hele tijd zijn hoofdje draaide, dus de vk had even moeite om hem er goed uit te krijgen zeg maar.. Hier gaat alles goed! Dochter slaapt ook steeds beter door als Liam huilt, en de krampjes heb hij de afgelopen 2 dagen niet meer gehad
Dank je!! Deed inderdaad veel pijn, maar zoals je zegt: zodra je je baby in je armen hebt vergeet je dit alles. Het gaat sinds vandaag heel goed, de borstvoeding is goed op gang nu en we hoeven niet meer bij te voeden. Ook slaapt hij wat meer nu, lekker tevreden. Fijn dat het goed gaat bij jou en dat je dochter beter doorslaapt. En gelukkig heeft hij de afgelopen dagen geen last gehad van die vreselijke krampjes! @ MadameV: hoe gaat het met je? @ Teun: prachtige foto!! @ Suus09: kan me voorstellen dat het druk is met 3 kinders! Superlief dat je oudste 2 zo gek zijn op de jongste @ xprissiex: vervelend die kwaaltjes, hopelijk meldt de kleine zich snel!
Ik wilde net een berichtje plaatsen dat het zo stil is hier... Ik verwacht toch wel wat baby nieuws hoor Soto fijn dat bv goed gaat nu. En al lekker doorslapen? Ps wel even je handtekening aanpassen hè Qua kwaaltjes even geen last meer. Al blijft me rug een probleem nu! Zodra ik niks doe dan verga ik van de pijn. Dinsdag alweer 38 weken dus mag officieel hopen dat hij komt.. Vind hem heel lief maar hij mag er van mij toch echt wel uit hoor. Merk dat ik steeds chagrijniger wordt tegen iedereen.. Doe het niet expres natuurlijk maar goed..
@Soto, goed om te horen dat alles goed gaat! Heerlijk genieten nu? @Prissie, Dat je wat meer geïrriteerder bent is echt niet erg hoor, ik had dit ook op het laatste, was dan echt even mezelf niet, maar kwam omdat ik er ook wel klaar mee was. Je kan nu elk moment bevallen moet je maar denken Ik ben heel benieuwd wanneer je kleintje komt Hier alles ok, dochter was alleen erg opstandig, niet luisteren en alles uittesten wat maar kon...best een vermoeiende dag dus..daarnaast wou liam ook maar niet slapen, veel huilen etc. Nu sinds een uurtje is hij rustig en ligt hij in me armen te dutten....Ik kan ook wel slapen haha! Misschien leuk om een facebookclubje op te richten met alle meiden onder elkaar? Hoeft natuurlijk niet, maar schoot me te binnen
Is ze aan het zogenaamde peuter puberen?? Lijkt me echt heerlijk om straks ook met me kleintje in me armen in te zitten.. Weinig actie hier, morgen 38 weken dus gaat wel spannend worden nu.. Maar het houd me niet tegen om rustiger aan te gaan doen. Fijn te weten dat het mag dat geïrriteerde haha Wat voor clubje had je in gedachten? @Inge jij bent al dagen stil? Inmiddels bevallen? @Madamev hoe is het gegaan vandaag? Nog ingeleid? @Teun hoe gaat het met jou? Mooie foto trouwens. Grote buik
Nee hoor ben nog niet bevallen. Het rommelt al wel een paar dagen maar heeft nog niet doorgezet. nu weer sinds twee uur om de 7minuten een wee. Het moet nu of snel doorzetten zodat ik voor twaalf uur beval. Morgen is namelijk mijn zwager jarig. Het zal mij benieuwen of het nu doorzet.
Om de 7 min? Is de vk al geweest om te kijken of je ontsluiting hebt?? Ik hoop dat het doorzet! Ga voor je duimen
Nee de verloskundige is nog niet geweest. Ik hoef pas te bellen als ik een uur lang weeen om de 5 minuten heb en dat heb ik dus nog niet. Gisteren kwamen ze op een gegeven moment ook om de 7 a 8 minuten en dat is later ook weg gezakt dus ik wacht het wel af.
Oh dat is balen zeg! Nou ik blijf toch duimen dat het door gaat zetten. Mooie datum vandaag (Ben vandaag 9 jaar samen) hihi
ja vind het ook wel een mooie datum vandaag 14-07-14 mooier gaat niet meer lukken deze maand. Vooralsnog blijft het aanhouden. Een minuut nog niet maar het volgt elkaar langzaam was sneller op dus ik blijf hoop houden