Spannend allemaal! Vandag weer even bij de vk geweest. Alles goed. Geen gekke dingen te melden. Oudste dochter alleen ziek en 39,5 koorts. Zielig net vakantie en dan ziek beginnen...... Maar daardoor wel even kunnen slapen vanmiddag omdat zij ook haar oogjes dicht deed. Ik vind het prima een facebookclub. Geen idee hoe dat werkt. Haha Ben wel benieuw naar hoe jullie eruit zien enz.😁 Nieuwsgierig aangelegd zullen we maar zeggen. Peuterpuberen is leuk haha maar soms...... Ik heb er ook zo een rondlopen haha. Wacht maar tot ze 4/5 zijn. Komt er weer zo'n fase met alles wat ze te horen krijgen op school😳 Haha
Ik mag donderdag weer naar de vk... Ben benieuwd.. Ik hoop elke dag dat er iets gaat gebeuren.... Ben er zo klaar mee! Ja ben opzich ook wel benieuwd naar iedereen maar vind die anonimiteit ook wel fijn. Gebruik hier ook niet mijn echte naam... Maar een gesloten clubje die alleen wij kunnen zien is wel leuk..
Vannacht in slaap gevallen toen het weer onregelmatig werd en vanmorgen geen wee meer te bekennen. Ik baal nu echt wel. Ben er gewoon chagerijnig van. Mijn lichaam houd me gewoon voor de gek.
Inge, oh wat jammer! Dan ga je er vanuit dat het doorzet he! Duim voor je! Teun, beterschap met je dochter. Ik zie veel andere clubjes op fb ik dacht misschien leuk als Wij dat ook doen als groepje. Al snap ik de gedachten van anoniem ook wel hoor. Dochter zit erg in een nee fase en is alles aan het uittesten. Soms best lastig. Maar daar is de leeftijd voor hihi
@inge Heeft het toch niet doorgezet? Jeetje wat balen zeg!! Ik heb nog wel zo zitten duimen voor je Jou baby wilt gewoon niet prijsgeven wat hij of zij is.. @MLJ Tegenwoordig moet je zo oppassen met wat je op FB plaatst... Maar als het een gesloten groep is dan kunnen anderen er niet op. Vandaag 38 weken Mag vanaf nu echt elke dag hopen dat er iets gaat gebeuren....
@prissie, klopt hoor. Ik heb die van mij ook wel helemaal afgeschermd Maar besloten groep dan kan Gelukkig niemand mee turen Hoe gaat ie nu met je? Mijn dochter is vandaag bij opa spelen. Liam ligt nu te dutten na een flesje. Helaas is het niet heel lekker weer vandaag.
Vandaag niet nee maar de komende dagen wordt het weer flink warm... Dus op dit moment is het lekker rustig bij jou thuis? Hoe gaat het met je ex? Hier weinig actie Er gebeurt echt helemaal niks.. Baby is nog steeds druk. Maar ja is me eerste he dus moet er echt rekening mee houden dat hij voorlopig niet komt.
Spannend he prixxie dat wachten. Mijn dochter kwam met 40,5 weken. Hopelijk deze niet want het wordt mij te warm van het weekend. Morgenmiddag weer een afspraak bij de vk. Ga ik gelijk even horen hoe nu verder. Ze heeft al eens gezegd dat ze me niet te lang wil laten overlopen.
Het lijkt me voor jou toch ook niet echt fijn als je steeds weeën hebt voor zo een lange tijd en achter elkaar en dat het toch niet doorzet.... Hoe frusterend?! Ik zei gisteren ook al tegen VL van gelieve niet vrijdag of zaterdag want het wordt dan echt behoorlijk warm en ik beval thuis dus niet prettig.
Zo dames ik meld mij weer even! Merk gewoon dat ik tussendoor overdag eigenlijk nergens tijd voor heb met zo'n kleintje en nog 2 groters erbij. Ik was (na 4 jaar) toch wel even vergeten hoeveel aandacht zo'n klein mannetje vraagt. Luke doet het erg goed! Het is een tevreden mannetje tot nu toe. Hij slaapt veel overdag. Het enige nadeel is dat ik hem overdag amper wakker krijg voor zijn voeding. Na een paar slokken aan de borst valt hij regelmatig in slaap. Dus dan komt hij al snel weer voor een volgende voeding en 's avonds wil hij vaker aan de borst omdat hij dan nog honger heeft. Ik vind borstvoeding geven heel erg leuk, maar ook weer erg onzeker! @Prissie: Ik hoop dat je kleine mannetje snel komt, al lijkt het mij geen pretje om met die hitte te bevallen. @Inge: Hopelijk zet het snel door! Misschien kan de vk je morgen misschien strippen (als je dat zou willen)? @MLJ: lekker dat je dochtertje een dagje bij opa spelen is. Onze dochter kunnen we ook af en toe achter het behang plakken. Het wordt echt tijd dat ze in september naar school gaat . @Teun: Beterschap voor je dochter, hopelijk voelt ze zich snel beter. Vaak als kinderen tot rust komen, komt het eruit.
Hoi dames ik weet dat bijna niemand online is maar maar vraag het toch even. Heb sinds vandaag witte vlokjes in me urine.. Hadden jullie dat ook?? Afscheiding lijkt ook erger te worden.. Bleh. Veeg juist eerst even af voordat ik ga plassen zodat ik zeker weet dat het geen afscheiding is.
Misschien even een potje naar huisarts brengen om te checken op blaasontsteking? Heb ik ook maandag gedaan, check deden ze terplekke.
Witteokjeskan blaasontstekingzijn, maar misschien ook wel vruchtwater. Zou het even laten checken. Ik wil vandaag ook een urinelaten checken toevallig.... Ik heb al een paar nachten echt voorweeen, maar heb het idee dat het met mijn blaas te maken heeft. Dat de blas de baarmoeder prikkelt en ook de ontlasting... Pffffff dan heb ik me toch een harde buiken. Vannacht dacht ik echt dat het door ging zetten, maar na 1,5 uur was het gelukkig weer weg en werd vanmorgen uit en vaste slaap wakker. Mijn Dochter is weer beter. Beetje aan het hoesten nog, maar de koorts is we gelukkig. Moet zeggen dat ze het tot nu toe samen, mijn dochters dan, heel goed doen in de eerste week vakantie. Mag er niks van zeggen. Heerlijk aan het spelen met af en toe een kleine correctie. Vandaag weer bezoek met twee kids. Kan mij voorstellen dat borstvoeding erg onzeker is. Bij mij is het bij de dames nooit gelukt. Dus bij deze jongeman ga ik er niet aan beginnen. ( eerste 6 weken gekolft en bij de tweede kwam het niet op gang). Hoe willen jullie het doen op facebook? Wil je de echte namen in een pb? @Inge balen he die voorweeen. Maar zou wel een nadenken over inleiden.... Volgens mij os dat echt geen pretje. Hoever ben je?
Hier vanacht heel onrustig geslapen. Was ieder uur wakker. Helaas hebben alle voorweëen nog geen effect gehad. Vandaag de uitgerekende datum dus hoop eigenlijk dat er wat gebeurd. Vanmiddag naar de vk. Ga horen of ze wat kunnen doen strippen of ieiden. Ben echt kapot nu. Begin ook steeds meer vocht vast te houden en slecht slapen baal er echt van.
Inge86: we lopen gelijk op (ik ook vandaag uitgerekend) en hebben dezelfde klachten. Super irritant he! Ik vannacht van 3-6.30 weer voorweeen gehad maar zet ook niet door. Het vraagt wel geduld van ons.ik moet morgen weer naar VK.
Zou raar zijn als ik toch een blaasontsteking zou hebben... Heb verder echt helemaal geen klachten en de VK dacht vorige ook niet dat ik een blaasontsteking had. zij vroeg natuurlijk ook van voel je dit, voel je dat, heb je daar last van of niet. Had het toch even gegoogled en kan afscheiding zijn of vruchtwater maar dat laatste lijkt me stug want dan had ik toch wel iets moeten merken... Er gebeurt echt helemaal niks. Morgen toch weer naar de VK dus zal het nog een keer vragen.
Hallo dames, hier was ik ook weer. Heb telkens alles meegelezen ma niet de puf om te reageren. Door de medicijnen word je helemaal duf. Tis net of alles in een roes aan me voorbijgaat. En mijn ziekenhuis opname lijkt nu meer op een droom. Xprissiex die vlokjes zijn normaal, heb er in t ziekenhuis na gevraagd. Omdat ik ook een paar x urine in moest leveren viel het me ook op. Gewoon een soort van afscheiding bij hoogzwangeren. Inge je was toch gister uitgerekend aan je banner te zien? Hier ook vandaag de uitgerekende datum. Zelf vind ik het heel lastig. Moet nu sowieso in het zkh bevallen ivm de pre eclampsie ( zwangerschapsvergiftiging ) en de medicijnen die ik daarvoor heb. Maar wanneer bel je? Hun zeggen niet te schromen want bij hun is er geen dag en nacht zoals een vk. Er is altijd iemand aan her werk. Maar ik heb bv al sinds gister avond erg last van mijn rug dat in golven komt en last van mijn buik. Maar ik kan niet zeggen dat het echt heel erg zeer doet en mijn buik beschrijf ik meer als een honger gevoel zeg maar. Ook veel harde buiken. Maar echt pijnlijk kan ik het niet noemen meer vervelend. Heb echt een superslechte nacht gehad. Maar dat komt ook omdat je erg gaat liggen denken volgens mij. doordat ik het heel goed kan hebben weet ik ook niet zo goed of ik moet bellen. Zodadelijk moet ik komen en dan is er niks denk ik dan. Of moet ik weer blijven terwijl ze net als in het weekend het in de gaten houden maar verder geen actie ondernemen. Dan zit ik liever thuis. Wanneer herken je dat het echt weeen zijn. Het zal wel voorwerk zijn anders dan weet je het toch wel?
Prissie anders je vk even bellen? Ik had dit zelf ook heel veel verlies steeds en ook Met witte vlokken. Uiteindelijk bleek het tog veel afscheiding Te zijn maar was het ook het begin van me bevalling. Toch even vk bellen denk ik. Teun bij jou schiet het nu ook op toch? Ik weet zelf alleen niet hoe Je een besloten fb groep maakt? Iemand hier wel haha ... Suus lijkt me soms ook nog wel onzeker hoor borstvoeding maar zolang Je het op eigen gevoel doet gaat het wel goed toch? Hoe gaan de machten nu? Gisteren heeft liam hier voor het eerst een beetje doorgeslapen. Laatste flesje om 23:00 en hij kwam rond half 7 pas!!!
@inge en madamev Ik had toch wel op wat babynieuws gehoopt. @inge ik hoop dat de vk iets voor je wilt doen. @madamev Toch niet ingeleid dus? Ik dacht dat ze bij zwangerschapsvergiftiging de kleine gingen halen... @MLJ Ik moet morgen toch naar de vk dus zal het even vragen. Bel niet zo snel. Er gebeurt echt helemaal niks hier dus zal wel gewoon afscheiding zijn. Vandaag toevallig inene amper afscheiding maar de dagen hiervoor was het niet grappig meer. Vannacht pas na half twee naar bed gegaan was totaal niet moe en toen ik eenmaal lag heeft het nog een eeuwigheid geduurd voordat ik in slaap viel. Vanmorgen al weer vroeg wakker omdat VL thuis kwam van zn werk en toen hij naar bed kwam lag hij heerlijk te snurken dus kortom kort nachtje gehad haha. Vind de dag nu al lang duren..... Mijn kleine jongen heeft een cursus indalen gehad of hij ligt gewoon erg laag. Voel veel druk nu. Af en toe een krampje daardoor. Plus hij rolt weer eens over me blaas heen soms drukt hij gewoon me plasje eruit. Hij draait zich vanzelf weer om straks.. Zn moeder kan toch niet stil zitten.... Wordt weer mooi weer de komende dagen Gaan jullie nog iets doen? Vl heeft nachtdienst dus wij kunnen het weekend pas van het weer genieten..
Xprissiex dat wilden ze ook het kindje halen. Maar aangezien ik nog zo potdicht zit en het zelfs niet mogelijk was een ballon te olaatsen om de baarmoedermond te laten rijpen. Zou ik waarschijnlijk veel weeen krijgen als ik word ingeleid maar eind van de dag nog geen resultaat. Daarom willen ze het in de gaten houden en zolang de bloeddruk goed is heb ik er alleen zelf last van en mijn kindje helemaal niet. Jij dus ook al zo'n slechte nacht gehad, hier net zo. Ben blij dat het weer ochtend is haha. Wat fijn dat het zo goed gaat met Liam mamalovesj