Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is balen zeg. dus eigenlijk moet je nu wachten tot de kleine zichzelf aandient? Wel fijn natuurlijk dat je onder controle staat en dat je niet in het zkh hoefde te blijven. thuis ben je toch meer ontspannen... Voel je jezelf verder wel goed ondanks deze kleine tegenslag?

Ik ga onverwachts even de deur uit. Goed excuus om even langs de primark te gaan hihi. Eerst even plan de campagne benen scheren ;) Maar niks is erger dan je van onderen moeten scheren! hihi Of ben ik nou weer de enigste die daar moeite mee heeft?

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja zichzelf aan dient en vrijdag weer een controle afspraak in het zkh. Niet gezegd dat ze dan wat gaan doen maar dan word er gewoon opnieuw bekeken. Wie weet zeggen ze dan wel van maandag inleiden misschien ook wel vrijdag meteen of wie weet gewoon weer thuis afwachten omdat bloeddruk prima blijft. Hun zeggen gewoon met dit " ziektebeeld " verloopt het bij iedereen anders. Je moet nergens vanuit gaan en er word gewoon per x gekeken van hoe staat het ervoor met jou en je kindje en aan de hand daarvan hoor je wat het plan is. En dat kan dus gewoon weer na huis gaan zijn. Mooiste is gewoon dat ze voor vrijdag uit zichzelf komt haha! Ik voel me wel oke. Kan nou merken dat ik begin te wennen aan de medicijnen al maken ze je wel erg duf en moe en doordat je niet mag rijden ( woon zelf in een gat ) ben je toch wel afhankelijk zo zeg. Maar verder alles onder controle

Oh wat heerlijk heb je een primark dichtbij? Heerlijke winkel! Hier moesten we altijd na de andere kant van t land voor de primark maar in t najaar komt ie op een half uurtje rijden hiervandaan kan niet wachten! En ze hebben ook zulke leuke kinder kleding

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en scheren gaat nog wel goed moet ik zeggen maar ik gebruik altijd zo'n apparaat waar zo'n zeepblok omheen zit dus dan snij je je al niet zo snel. Tis natuurlijk wel op de tast ma lukt me aardig en als ik klaar ben kijkt Vl het nog even na haha maar meestal hoeft ie er dan nog amper wat aan te doen

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende week dus voor je.
    Dat soort bijwerkingen zijn idd vervelend. Dat afhankelijk zijn komt me wel bekend voor hoor. Afgelopen maanden nog gereden maar heb gezegd dat ik er nu mee op hou. Kan begrijpen dat als je in een ''gat'' woont het helemaal vervelend is als je niet meer kan rijden.

Nee helaas niet dichtbij maar ook niet super ver weg. Moeder moet naar hoofddorp en dat was een goed excuus voor mij om mee te gaan ;) Wij krijgen straks een hele grote in amsterdam centrum :D Maar wanneer is niet helemaal bekend.

Mijn vriend en ik zijn al maanden niet intiem. dus hem laten kijken vind ik op het moment een beetje raar... Hebben een tijdje geleden flinke ruzie gehad en sinds die tijd heb ik me afstand bewaard. Had toen zoiets van weet je een gezonde baby is belangrijker. Zoek jij het lekker uit! Misschien dat we zonder baby ook niet meer samen waren geweest.... Hopen dat als de kleine er straks is dat onze relatie misschien weer nieuw leven in wordt geblazen...

5. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Ok heftig

Ook om zo een kleintje te krijgen........
    Ik hoop het voor jullie, maar bij ons gaf het de eerste tijd juist een beetje stress.
    Maar ik wens jullie het beste natuurlijk en bij iedereen is het gelukkig anders.

Ik heb geen idee hoe je zo'n pagina aanmaakt.
    Denk met de namen en dan uitnodigen en dan verder blokken??

Ben nog nooit bij de primark geweest. Hoj zit nu in nijmegen sinds kort. En hij komt ook in arnhem.
    Maar heb nog geen puf gehad om met buik en twee kids te gaan😉 straks als de baby er is ga ik er zeker een keer heen.

Ik heb nog niks gepland met het mooie weer. Zou wel iets van bbq worden en de sproeier aan in de tuin.

Heb weinig energie om echt iets met de dames te ondernemen met die hitte. Weekend is manlief thuis en dan gaat hij er meestal even op uit met ze. Fietsen of zwemmen ijsje halen enz.

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Poeh xprissiex dat vind ik ook best heftig. Maanden zeg je zelfs? Kunnen jullie na die ruzie wel weer gewoon goed met elkaar overweg zonder intimiteit?

Waarom ga je nu niet meer rijden dan? Voel je je daar minder prettig bij of mag je het ook niet meer? Anyway als je het niet prettig vind gewoon niet doen idd.

Teun wanneer is jou uitgerekende datum? Je woont dus in gl? Ik ook in de Achterhoek. In enschede komt er int najaar 1 is voor mij dezelfde afstand als arnhem..

7. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    #2387 teun026, 16 jul 2014
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
    Ja ik woon in arnhem.

Ik ben 29 juli uitgerekend, maar bij beide heb ik dat niet gered.
    Ik hoop nu ook niet.
    Zei net tegen mijn man laat vannacht of morgen maar gebeuren, dan ben ik met de hitte bevallen haha.
    Maar ach een kindje in je buik voelen. Blijft ook bijzonder

Bij de oudste had ik vier hitte golven en heb ik ook overleefd haha.

Nu mag ik niet klagen qua weer.

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    We doen normaal tegen elkaar en gaan gewoon weg. Ik zie het allemaal wel.. Baby is nu veel belangrijker.
    IK mis het intiem zijn ook geen eens... Heb totaal geen zin, mis het ook niet echt.. Is net of ik zoiets heb van we zijn nu zwanger dus we hoeven ook even niet meer.... Maar ja ze zeggen wel eens dat seks kan helpen toch? Dus misschien moeten we toch maar eens de slaapkamer in hahahaha

9. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Net bij de verloskundige geweest. Alles was weer goed. Ze zag ook wel dat ik er klaar mee was. Strippen wilde ze niet omdat het nu toch geen effect zou hebben doen ze pas met 41 weken. Wel kon ze als ik wilde kijken hoe het er voor stond. Als het nog dicht zat kon ze niets en wist ik dat ook gelijk. Dus ging ze toch even voelen. Baarmoedermond is al aardig verstreken. Heb nu al 3 cm ontsluiting. Dus toen ging ze me toch maar strippen. Nu maar afwachten of het gaat helpen. Mocht dat niet zo zijn dan maandag bellen en dan gaan ze me nogmaals strippen.

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @MadameV, hopelijk komt je kleine uk uitzichzelf, en blijftje bloeddruk onder controle.Ik duim voorje!

@Prissie, Je kan het altijd navragen, maar die vele afscheiding herken ik ook hoor. Ik heb er toen wel de vk voor gebeld en die stuurde me meteen door om te cheken. Soms is het ook zo lastig, vooral als het lekt of er uit stroomt...
    Ik ben heel benieuwd wanneer jou kleine zich aandient :)

@Inge, vervelend van het vocht vast houden! Kan me voorstellen
    dat dit geen pretje is zo, ook met het warme weer...

Hopelijk kan de vk je strippen!

@Teun, gelukkig is je dochter weer opgeknapt!
    Kan ze ook lekker genieten van het zonnetje!

Vervelend he al die voorweeén maar niks wat doorzet, Al kan het niet heel lang meer duren denk ik! Hoop ik voor je.

Uhm haha ik zit niet heel vaak achter fb, dus vandaar ook mijn vraag hoe je een anonieme groep maakt, want ik weet het echt niet.
    Al heb het geen haast hoor. We kletsen hier ook gezellig :) Was maar een idee hihi.

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Grr ik vergeet gewoon de helft van me tekst te schrijven

@Prissie, dat scheren is wel herkenbaar hoor! Of WAS herkenbaar haha,ik raakte altijd een klein beetje geiriteerd, je wilt zoooograag scheren maar je ziet niks haha!

Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt met je vriend,
    en dat je even een tijd niet intiem bent, moet ook geen kwaad kunnen....ik bedoel er veranderd veel voor een vrouw als je zwanger bent. Ik hoop dat het goed blijft gaan tussen jou en je vriend.
    Zou wel heel fijn zijn om elkaar te hebben, straks ook als de kleine er is.

Door komst van mijn dochter in 2012 zijn mijnex enik
    wel meer uit elkaar gegroeid, en heeft het voor meer stress gezorgd, maargoet dat was toen mijn situatie!
    Nu liam is geboren trekken we juist weer naar elkaar toe, en hebben we het heel gezellig. Eigk nog beter dan hiervoor...

@Inge zie nu pasje berichtje! Wat spannend zeg nu al 3 cm!!!!
    Ik hoop echt dat het nu gaat doorzetten voor je! Meestal wel toch?
    Toen de vk hier kwam kijken had ik ook 3 cm en meteen dezelfde avond/nacht nog bevallen. Ik hoop jij ook :)

Hier alles goed, lekker buiten gespeeld met dochter :)
    lekker van het zwembadje genoten. Liam doet het ook goed, slaapt vandaag heel veel,lekker in mn armen of in de box. (Nu even tijd voor een zp momentje haha)

12. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Wat is er alweer veel geschreven zeg! Gezellig hoor! Voor de dames die nog niet bevallen zijn begint het nu ook echt spannend te worden. Hoop alleen niet voor jullie dat het tijdens die hitte gaat gebeuren......

Hier gaat alles goed. Gisteren naar het inloopspreekuur op het cb geweest om Luke te wegen, hij was weer afgevallen en woog 3155 gram. Hij is geboren met 3370, dus dat is best veel. Ik had ook een aantal vragen over de borstvoeding, maar die assistente kon mij geen antwoorden geven. Gelukkig werd ik vandaag door de lactatiekundige van het cb terug gebeld en heb ik gelukkig wel antwoorden op mijn vragen gekregen. De voedingen lopen nu een stuk beter. Wel kriigt Luke af en toe een flesje kv extra omdat hij anders niet tevreden is. Zolang hij ook nog aan de borst drinkt heb ik daar geen problemen mee.

De nachten gaan hier goed. Hij krijgt rond 23.00 meestal nog een voeding en komt dan rond een uur of 3 en dan weer in de ochtend rond 7/8 uur. Het valt opzich wel mee. Ben alleen wel een uur met de voeding bezig omdat hij ook nog in slaap valt tussendoor.

De plicht roept, mijn kleine mannetje heeft honger, zal morgen op de rest reageren!

13. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Vanmorgen om 00.45 uur is na een hele vlotte bevallinv Fleur Catharina Maria ge ore .
    Na het strippen van gisterenmiddag kreeg ik rond half tien weeen die gelijk om de 2 a 3 minuten kwamen. Rond tien uur de verloskundige gebeld die was er om 22.30 uur. Toen eerst lekker een tijdje onder de douche gezeten. Tegen twaalf uur kwam ik onder de douche vandaan met rugweeen en is de kraamhulp gebeld. Deze was er rond kwart over twaalf en 00.45 uur was onze kleine meid er. Daarna bijna niet geslapen maar gelukkig vanmiddag lekker geslapen. Fleur drinkt super aan de borst aar is og wel erg misselijk van de bevalling. Zelf ben ik er ook niet helemaal ongeschonden uitgekomen maar dat zal vast snel herstellen. We genieten van onze roze wolk.

14. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)

15. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitgerekend:

Suus09 30 jaar, 3e kindje 01 JULI 2014
    MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014
    Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014
    madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014
    Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014
    Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014
    Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014

Bevallen:

MamalovesJ, 1 juli bevallen van Liam
    Suus, 7 juli bevallen van Luke
    Soto, 10 juli bevallen van Robin
    Inge86, 17 juli bevallen van Fleur

16. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Super dat het doorgezet heeft!

Gefeliciteerd met jullie dochter!

17. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hee allemaal,

Sorry dat ik een paar dagen niks heb laten horen. Ik heb wel regelmatig gelezen, maar had dan vervolgens geen tijd om te reageren, de kids houden me aardig bezig:p.. Het gaat goed hier, Robin drinkt goed en de afgelopen nachten heeft hij ook wat meer geslapen (en wij dus ook:D). De kraamhulp is vanmorgen voor het laatst geweest, ze was super en we gaan haar echt missen. Raar hoe snel zo`n week voorbij vliegt!

@ Inge86: :)van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!:)

@ Suus09: Ik merk ook dat je weinig tijd over houdt met een baby & peuter. Vandaag was Robin erg onrustig (waarschijnlijk door hitte), dochtertje was een stuiterbal en ik ben echt nonstop bezig geweest. Vind ik niet erg hoor, maar was ook even vergeten hoe intensief het kan zijn. Nu slaapt hij even, dus meteen maar ff achter m`n laptopje gekropen:D.
    Lastig trouwens dat Luke steeds in slaap valt tijdens het voeden, dat deed Robin gister en eergister ook. s'Avonds had hij vervolgens megahonger en heb ik tussen 23 en 02 uur iets van 4 keer gevoed. Vandaag is hij overdag wat meer wakker geworden en wilde hij veel drinken, dus ik ben benieuwd wat de avond/nacht gaat brengen..
    Voed jij trouwens op verzoek of houd je je aan bepaalde tijden?

@ MadameV: Vervelend dat je zo duf wordt van de medicijnen! Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten, want dit lijkt me zo niet prettig. M.b.t. voorwerk: ik vind het lastig in te schatten wanneer het voorwerk is. Ik heb bijna een week met flink pijnlijke voor-weeën rondgelopen, die hetzelfde voelden als de weeën toen het echte werk begon (de weeën van de eerste cm`s ontsluiting zeg maar). Ik zou gewoon bellen bij twijfel.. Veel sterkte in elk geval met de laatste loodjes!

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is vlot gegaan!

@ soto het bleek idd voorwerk. Want heb sinds vanavond last van het echte werk. Ik hoop dat het doorzet

19. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Oh, dan hoop ik dat je straks babynieuws kunt plaatsen!!! Ik duim voor je;)

XX

20. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Spannend mamav!

Wat fijn dat het bij iedereen zo goed lijkt te gaan.

Ik ben ook wel benieuwd hoe druk het wordt met een derde......😁

Mijn oudste dochter helpt mij erg goed en geef haar hier ook veel complimenten over. Zo lief, even wat pakken enz.

Heb sinds gister erg veel last van mijn stuitje en schaambot....
    Dus vandaag met 31 graden maar zo min mogelijk doen.
    Mijn man is vandaag in amsterdam dus ook niet om de hoek.

Gister het zwembad opgezet voor de dames en mijzelf. Dit koste iets meer energie dan ik dacht haha en nu is hij weer iets leeg van de warmte.
    Maar de hele dag de tijd om hem electrisch op te blazen haha.

Deel Deze Pagina