@madameV Spannend Mocht het doorzetten. Succes met de bevalling Hier een zwaar beroerde nacht!! Om half twaalf naar bed gegaan was doodmoe. 15 min later eerste keer plassen, kon ook niet in slaap komen, vervolgens een tijd later weer plassen, maar nog steeds niet kunnen slapen, bleef maar woelen. Laatste keer eruit was om half vier ofzo..... Had ook pijn in me rug. En het was warm. Wat een nacht! Gisteren controle gehad bij de VK. Bloeddruk was 120/75 wel weer iets hoger maar niet zorgwekkend. Wat ze kon voelen was de baby helemaal ingedaald. Meteen gevraagd over me afscheiding dat was sinds dinsdag niet meer wit, had ook af en toe kramp. Laatste loodjes zei ze, hoorde er een beetje bij.. Nu ging ik net plassen en nu wordt me afscheiding steeds meer bruining, moet ook vaak een grote boodschap doen, of anders het gevoel van.. (sorry voor de details).... Zal er misschien toch iets aan de gang zijn bij me????? Ik weet dat ik niks moet googlen maar op internet staat dat ik misschien de slijmprop aan het of ga verliezen... die kramp die ik af en toe heb (niet pijnlijk, ben mijn ongi's gewend dus kan wel wat hebben) Kom en gaat ook... zo tijdje geen last en Zo is het er weer. Zit echt in me onderbuik.
Inge, van harte!! Madame V, ik hoop dat je snel een kleintje hebt! Xprissies, klachten klinken bekend. Je bloeddruk is trouwens prachtig maar ik weet niet waar je vandaan komt.... Zo met het warme weer is het niet heel relax he? Ik heb nu een ventilator aan voeteneind bed staan, scheelt een hoop!! Bij mij rommelt het sinds vorige week vrijdag, elke nacht voorweeen dus het mag wel eens doorzetten... Ben nu 40+2 ( uitgerekende datum 16 juli ).
Ik herken het wel. Mijnlichaam reageert ook al een week op assen en ontlasting met krampen. Heb alleen geen bruinige afscheiding. Ook met druk naar onder. Bij mij zijn het echt voorweeen geweest. Maar wie weet begint bij jou wel et echte werk😉 Je kan er soms zo weinig van zeggen. Bij oedereen is dat anders. Ik zweet me hier trouwens echt helemaal kapot! 😅
Ik heb lekker de vin aan... Zo een klein tafel vinnetje. Heerlijk. Lig lekker languit op bed. Maar het blijft achterlijk warm.. Probeer zo min mogelijk te doen. Vanavond eten we ook lekker aardbeien op brood. Lekker met dit weer... Ik had die kramp eerst ook met plassen en grote boodschap. VK zei dat dat kwam omdat je blaas of je darmen weer leeg worden gemaakt en daardoor zakt het 1 en ander weer. Daar komt die kramp vandaan. Maar ik heb het nu dus ook zonder toilet bezoekje ... Afscheiding is niet meer echt bruin nu.. Ik hoop echt dat het een voorteken is.. Je ziet hier dat iedereen het anders meemaakt. Meeste hadden al weken voor weeën enzo en ik heb nergens last van gehad. Misschien dat het bij gewoon in 1x begint haha Hoop het!
@Inge, wauw wat snel zeg! Gefeliciteerd met je dochter!! @Soto, druk he zo met de kindjes? Fijn dat de kraamzorg goed is bevallen! Liam die valt ook in slaap tijdens de voedingen, vaak geef ik het daarom ook in twee keer. Is jou dochter ook drukker als het warmer weer is? Mijn dochter vliegt het hele huis door met dit weer, geen idee hoe ze het volhoud haha. @Suus, hoe gaat het met Luke? En met jou? @MadameV, vervelend van die medicijnen, maar als het dit kan onderdrukken is het natuurlijk wel prettig. Al is het voorwerk natuurlijk wel een goed teken, want dan rommelt het wel, het zegt alleen niks over wanneer je bevalt helaas! Ik hoop dat je kleintje snel komt @Teun lekker rustig aan doen met dit weer, mijn dochter heeft ook heerlijk in het badje gespeeld vandaag. Ben erg benieuwd wanneer de kleine zich aandient bij je!
@Naomi,oh je loopt al overtijd zie ik!Laat de kleine dan maar snel komen. @Prissie,is die bloeddruk dan te hoog voor jou? Volgens mij is het een prima bloeddruk,ik zit zelf ook rond die namelijk... Het zou best je slijmprop kunnen zijn hoor, ik heb er geen ervaring mee,maar je lichaam is zich dus wel al aan het voorbereiden. Bij Liam had ik ook geen voorweeén of iets, dus het zou dan best zomaar kunnen gebeuren! Wat een hitte he meiden? Ik heb hier de vin aanstaan maar dan nog smelt ik weg..dochter ligt lekker met een rompertje aan in bed, die was ook helemaal bezweet, (ook van het spelen) Nu lekker op de bank hangen, (ex) is hier en houd Liam lekker op schoot.
Bloeddruk was al eens eerder 75 dus kon geen kwaad. Pas boven de 90 of 95 is gevaarlijk. Vorige week was hij 60 dacht ik. Vandaag verder helaas geen kramp meer gehad. Afscheiding is ook weer normaal.. maar ik heb dan ook helemaal niks gedaan vandaag. Veels te warm!! Morgenochtend hopelijk wel even weg dus hoop dat ik dat weer iets opwek haha 's middags weer lekker de tour de france kijken. Geloven jullie dat bewegen helpt?? Ach kwaad kan het iig niet.. @madameV ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat??
Ik had toevallig vanmiddg ook weer krampen, maar kan ook moeilijk naar de wc de laatste dagen.... Nu met de airco aan op bed..... Voelde me erg beroerd, denk van de warmte. Morgen nog een dag erge hitte en laat de baby daarna maar geboren worden haha. Jammer dat het verder is opgehouden, mar het kan de slijmprop zijn( ik heb hem nooit ontdekt haha) en dan is er iedergeval iets op gang.
Zullen we ruilen? Ik ga iets te vaak naar de wc voor een grote haha Was jou kramp van het niet naar de wc gaan of rommelt het gewoon? Heb niks van een slijmprop gezien. Misschien was er wel gewoon een adertje gesprongen waardoor me afscheiding verkleurde. Ik baal best wel. Mag dat? Heb vooral 's nachts last van de warmte. Al is het overdag ook best warm hoor!! Pffffff
@ xprissiex lijkt me juist een perfecte bloeddruk! Idd boven de 90 onderdruk dan word het te hoog. Hoop voor je dat er iets aan de gang is. De slijmprop kán het begin zijn. Ik verloor die vandaag 2 weken geleden en dacht echt van Yes! Maar uiteindelijk gebeurde er weinig. Ze zeggen vaak dat je hem ook weer aan kunt maken. Had sinds mijn zkh opname vorig weekend wel opnieuw elke keer wat slijm verlies maar durfde er niet op te hopen! Maar het echte werk heeft doorgezet! Ben gister ochtend bevallen van een dochter ( naam wil ik liever privé sturen als jullie die willen weten en niet op openbaar forum ivm evt herkenning ) we hadden allebei een slechte start ze is met de pomp gehaald met aardig geweld ivm haar hartslag die telkens omlaag ging als ze daalde. En zelf had ik ineens zo'n extreem lage bloeddruk dat ik aan t infuus moest en zuurstof. Nu alles weer goed en zal binnenkort f iets uitgebreider verslag doen Het word idd weer warm vandaag dus iedereen rustig aan he! Wou eerst thuis bevallen ma nu met de bloeddruk mocht dat niet en hier is airco dus vond het ook echt helemaal niet erg.
Proficiat madameV!!!!!!!!!!!!!!!! Klinkt heftig, gelukkig gaat nu alles goed, lekker genieten en ben benieuwd naar je uitgebreide verslag.
Mijn afscheiding was aan het veranderen. ging van mooi wit naar gelig, bruinig, roze, gisteren was het uiteindelijk weer normaal.. dus als ik de slijmprop ben verloren heb ik er niks van gemerkt. Had ook die dagen kramp en dat is ook weg. Dus denk dat het niks was..... Gefeliciteerd met je dochter En ik ben nieuwsgierig naar jullie naam dus als ik die mag weten graag... Wel even schrikken zeg... Hoop dat alles nu goed met jullie gaat en dat je snel naar huis mag mocht je dat nog niet zijn. Ben ik trouwens nu nog de enigste die thuis gaat bevallen?? Mocht er bij mij natuurlijk ook niks mis gaan...
Uitgerekend: Suus09 30 jaar, 3e kindje 01 JULI 2014 MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014 Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014 Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014 Bevallen: MamalovesJ, 1 juli bevallen van Liam Suus, 7 juli bevallen van Luke Soto, 10 juli bevallen van Robin Inge86, 17 juli bevallen van Fleur MadameV, 18 juli bevallen van Anoniem
Uitgerekend: Suus09 30 jaar, 3e kindje 01 JULI 2014 MamalovesJ 23 jaar, 2e kindje 07 juli 2014 Soto 30 Jaar, 2e kindje 11 JULI 2014 madameV 24 jaar, 1e kindje 16 juli 2014 Inge86 27 jaar, 2e kindje 16 JULI 2014 Naomi2 30 jaar, 1e kindje 16 juli 2014 Xprissiex 27 jaar, 1e kindje, 29 JULI 2014 Teun026 jaar, 3e kindje, 29 juli 2014 Bevallen: MamalovesJ, 1 juli bevallen van Liam Suus, 7 juli bevallen van Luke Soto, 10 juli bevallen van Robin Inge86, 17 juli bevallen van Fleur MadameV, 18 juli bevallen van Anoniem
Gefeliciteerd met jullie dochter! ( ben ook wel Nieuwsgierig naar de naam) Hopelijk herstellen jullie goed en kunnen jullie genoeten van de kraamtijd!
MadameV gefeliciteerd met jullie meisie! Idd de naam ben ik ook benieuwd naar. Hopelijk gaat alles goed met jullie!