Hey meiden lastig he al die kwaaltjes van de kleintjes. Hier gaat alles goed Fleur doet het prima. Gisteren had ze niet helemaal haar dag en wilde ze steeds bij me drinken. Ik voed steeds 2borsten. Nu krijg ik van alle kanten te horen dat je steeds 1 borst per keer moet doen. Hoe doen jullie dat? Vandaag even een bedrijvig dagje aangezien we morgen op vaka tie gaan.
@MadameV dat inbakeren is denk wel een goede optie. Daar worden ze ook heel rustig van! Drinken gaat gelukkig wel goed? Is er al iemand langs geweest om te kijken naar je dochtertje? Ik hoop dat er niks aan de hand is? Ik kreeg toevallig vandaag ook dit doorgestuurd om te kijken op de site van een osteopaat... @Prissie, Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!! Bij Liam word het met de dag erger, Ik heb nu overleg gehad met de HA om te testen op een koemelkalergie....Ik weet het ondertussen egt niet meer met hem. Ha dacht eerst aan reflux, maar ik vind het daar ook weer niet op lijken....
@MadameV, sorry ik lees er zo overheen dat er al iemand is geweest. Fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt. Maar heel sneu voor je meisje. Hopelijk zijn er goede technieken om het te verminderen. Kan me voorstellen dat het nu wat minder is voor je vriend, maar sommigen dingen weet je ook niet. Jullie zijn gelukkig wel lekker samen met zn 3tjes Ik zou me niet schuldig voelen, want jij kan er toch ook niks aan doen? En een bevalling verloopt nou eenmaal zoals het gaat. Ik zou toch proberen dat schuld gevoel opzij te zetten... Hier was het ook een beetje zo, mijn(ex) vriend, zijn weer bij elkaar en eigenlijk gaat het heel goed. Hij helpt veel met de kindjes. Liam huilt onwijs veel op een dag, en als hij ziet dat ik er even door heen zit, pakt hij hem, of gaat wandelen met hem. Me vriend had zelf ook 3 weken vakantie, maar eigenlijk zijn we ook alleen bezig geweest met Liam vanwege alle vage klachten en het huilen. Probeer te genieten van het moment dat je vriend nog thuis is, Alles komt goed!
Sorry dat ik niet op jullie berichtjes reageer. Wil jullie alleen even op de hoogte houden. Mogen pas volgende week naar huis. Kleine man moet 7 dagen aan de antibiotica. Voordeel is wel dat ik rustig kan herstellen hier. Vandaag controle gehad en alles zag er wel goed uit maar heb wel iets sterkere pijnstilling gehad. Kleine man heeft zowaar even goed aan de borst gezeten, daarna weer flesje gehad en wilde toen nog meer, dus nog toetje gehad. Ben zo trots op hem. Hij lachte zelfs even. Zo schattig.
Hoi dames, Hier ben ik weer. Het is hier best wel druk geweest de afgelopen dagen. Luke vraagt veel aandacht, hij wil het liefste de hele dag bij mama zijn. Ik kwam er gewoon niet aan toe om achter de laptop te kruipen. Daarbij komt hij nu ook 2x in de nacht omdat hij overdag zoveel slaapt en dan 's nachts de voiding gaat inhalen. Mijn man zou afgelopen woensdag weer aan het werk gaan, maar er is nog geen klus voor hem. Dus hij was nog lekker fijn en hij laat mij 's morgens nog heerlijk 2 uurtjes liggen. Hopelijk wordt het snel allemaal wat rustiger. Hier volgende week de laatste week vakantie en dan gaat de oudste weer naar school. De middelste begint 2 weken later. Prissie: Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig. Inge: Ik voedde altijd 2 borsten. Meestal drinken ze dan 1 borst helemaal leeg en de andere dan een toetje toe. MadameV: Wij zijn met onze dochter ook bij een osteopaat geweest, hele goede ervaring mee. Onze dochter had klem gezeten in het geboortekanaal en daardoor zaten haar rug en nek helemaal vast. Na een aantal behandelingen was het over. MamalovesJ: Wat vervelend van Liam zijn krampjes. Mag ik vragen wat voor fles je gebruikt. Ik hoor altijd hele goede berichtjes over de Dr. Brown flessen.
Kan het mij helemaal voorstellendat het druk is😉 Drie kindjes is soms best een opgave haha. Ik moet zeggen dat ik echt geluk heb tot nu toe met Morris. Hij huilt nu af en toe, maar alleen als er iets is. Vieze broek of honger! Ben al erg blij dat hij dan wel huilt, want dit deed hij in het begin ook niet. Als je kindje zo vaak komt en ook nog bij mama wilt zijn is het best zwaar. Ik heb de laatste dagen zelf wat last van de nachtvoeding haha. Pfff kan mijn ogen bijna niet open houden en dat gaat het maar om 1 keer. Wij gaan morgen twee nachtjes kamperen. Ben benieuwd, met z'n alle slapen we in een trekkershutje.in dezelfde ruimte slapen...... 😃 Scheelt dat Morris s nachts niet huilt. Ik word wakker van gesmak.. Maar als het niet gaat, rij ik met Morris naar huis. We zitten op 20 min. Rijden van huis. Wel leuk voor de andere kids om toch voor hun even op vakantie te zijn. Morris heeft wel erg snel de hik en als ik hem neerleg na de fles spuugt hij eigenlijk ook altijd. Heeft iemand hier nog tips voor? Ik heb onder zijn matras en aankleedkussen al een handdoek liggen,zodat hij iets hoger ligt met zijn hoofdje. Dit werkt wel iets.
s`Avonds geeft m`n man afgekolfde borstvoeding in `n flesje (heeft hij ook een voedingsmomentje met z`n zoon ), Robin valt daarna vrijwel direct in slaap. Na het voeden ga ik ook een tijdje met hem zitten. Soms leg ik hem na een minuut of 5 even neer, dan ga ik naar de wc en daarna pak ik hem nog even op. Meestal komt de boer er dan meteen uit met het oppakken. s`Nachts is het inderdaad vermoeiend om na het voeden nog even te zitten, ik zit dan ook echt te knikkebollen. Hoe gaat het nu met Liam? Hopelijk al wat beter? Fijn trouwens dat het zo goed gaat tussen jou en je vriend! @ inge86: misschien had ze een regeldagje? Ik voed ook altijd 2 borsten en de tweede is dan inderdaad meestal "het toetje". Het lukt bij Robin niet altijd om 2 borsten te voeden, omdat hij zo`n slaapkop is, maar ik probeer het wel steeds. Zo wordt de aanmaak van de melk goed gestimuleerd had ik begrepen. Fijne vakantie trouwens!! @ madameV: wat zielig van die blokkade, maar goed dat jullie het hebben laten nakijken! Hopelijk verdwijnt dat vervelende schuldgevoel snel, want je kan er echt niks aan doen dat ze dit heeft opgelopen. Ze heeft geluk dat jullie het goed laten nakijken en behandelen. Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine meisje! @ Suus: ik kan me voorstellen dat je weinig tijd hebt om achter je laptop te gaan zitten! Voed je nu op verzoek? Ik voedde eerst op verzoek, maar sinds vorige week probeer ik het een beetje te sturen. Hij kwam nl vrij vaak, dronk dan heel kort en viel vervolgens in slaap (niet wakker te krijgen). s`Nachts kwam hij dan ook vaak voor een voeding, soms om de 1,5 uur. Waarschijnlijk ook om de voeding van overdag in te halen. Nu zit er ca 4 uur tussen de voedingen en het gaat een stuk beter. Hij drinkt beter en doordat hij overdag wat meer binnen krijgt, slaapt hij s`nachts ook beter. Hij is de afgelopen nachten maar 1 keer gekomen voor een voeding, heerlijk! Wanneer moet je trouwens weer aan de slag? het verlof vliegt echt snel voorbij, vind je niet? @ xprissiex: hoe gaat het met jou en je zoontje?
@ Teun: wat leuk dat jullie gaan kamperen! Fijn idee dat je zo thuis bent als het niet zou gaan, maar hopelijk gaat het gewoon lekker goed M.b.t. spugen en de hik: misschien moet je hem na de voeding iets langer rechtop houden? Robin heeft er ook last van, rechtop houden helpt iets, maar hij spuugt nog altijd wel, dus de wasmachine draait overuren
@Teun, Ik denk dat je alles al doet om het te voorkomen, zelf hier ook de tip gekregen het het matrasje bij zijn hoofdje om er wat onder te leggen, na de fles hou ik hem zeker een dik kwartier bij me en goed rechtop, maar dan nog heeft liam hier ook vaak de hik nog... Oh dat gevoel van je ogen niet meer kunnen open houden is hier ook, ik ben steeds zo moe! haha. Fijn dat Morris geen krampjes heeft. Geniet van jullie mini vakantie @Suus kan me voorstellen dat het soms pittig is, ook als hij 2 keer komt s'nachts. Fijn dat je man nog lekker thuis is. Lekker genieten nog even met zn alle. Voordat je kinderen weer naar school moeten ook De dr brown fles gebruik ik nu ook, ik merk alleen geen verschil helaas. @Soto Dat is ook wel fijn lijkt me? Als papa even een flesje kan geven? Soms is het best vermoeiend om s'nachts nog lang met hem recht op te zitten, tenminste dat gevoel heb ik erg haha. Je dochter slaapt er nog steeds erdoorheen? Fijn dat hij goed drinkt Hier is het nog het zelfde, ik verdenk wel een koemelk allergie bij Liam, hij huilt veel en vooral na een flesje. Ik heb nu bloed met hem moeten laten prikken.....terwijl ik van alle andere kanten hoor dat ze het bekijken via een test om er achter te komen....Helaas word ik niet echt serieus genomen door mijn Ha...best frustrerend dus... Fijn weekend meiden!
Teun: het enige wat ik nog kan bedenken is Nutriton (johannesbroodpitmeel). Hier wordt je voeding dikker van. Het is van Nutrilon. Fijne vakantie! Soto: Ik probeer ongeveer om de 3-4 uur te voeden, het gebeurt alleen wel eens dat hij zijn laatste voeding slecht drinkt omdat hij dan slaapt en dat gaat hij dan in de nacht inhalen. Het vliegt idd voorbij, Luke is maandag alweer 5 weken. Ik hoef voorlopig nog niet aan het werk pas in januari weer. MamalovesJ: wat vervelend van de krampjes. Hopelijk gaat het snel beter met hem. Wat voor voeding krijgt Liam nu?
Ah, ok, dan pakken we `t hetzelfde aan. Lastig is dat als ze in slaap vallen, hè? Misschien kun je ook eens proberen om de laatste voeding uit een fles te geven? Het zou kunnen dat hij dan net wat meer binnen krijgt, omdat het uit een fles minder vermoeiend drinken is. Ik kolf s`avonds de voeding voor de avond daarna en ondertussen geeft m`n man de fles (die dus al klaar stond van de avond daarvoor).
Ik kolf ook altijd de laatste voeding, maar voor een fles blijft hij zelfs niet wakker.....Het zal binnenkort wel weer veranderen, gelukkig is mijn man nog steeds thuis en mag ik 's morgens nog 2/3 uurtjes blijven liggen.
@suus fijn dat het bij jullie goed gaat. Helaas zijn de krampjes niet het enige probleem En ga ik morgen de kinderarts bellen.
@ mamalovesj wat vervelend dat je het gevoel hebt niet serieus te worden genomen door je ha. Heb je goed dat je de kinderarts belt. Suus wat fijn dat je dan sochtends nog iets langer kunt blijven liggen. Hier wisselen we het ook af. Vl heeft nu vakantie. Komende week laatste week dan zijn dochterlief en ik overdag met zijn 2tjes. Zie er een klein beetje tegenop want ben nog best veel duizelig enz. Maar goed zal zich ook weer redden. Nu zijn er veel op vakantie die week zijn mijn ouders en zusje enz ook weer terug dus kan altijd wel op iemand terug vallen. Xprissiex hoe is het? Ben echt benieuwd na je verhaal. Voor de rest sorrydat ik niet op iedereen reageer. Heb wel alles gelezen. Hier gaat het oké. Na donderdag na de chiropractor te zijn geweest met mijn dochter gaat het echt stukken beter met d'r. Zo sneu dat zo'n kleintje al zo'n last van de nek en rug kan hebben. Zelf ben ik ook steeds mobieler alleen dat lage hb zo irritant. Twas ook echt extreem laag dus niet zo gek. Ben benieuwd of het al iets beter is na 3 weken tabletten. Zoals vanmiddag of dat dan komt omdat ik moe ben, of dat ik moe word van het zicht ik weet niet of het zo'n wisselwerking is, maar dan zie ik zo vaak sterretjes en flikkeringen dat als ik niet zou weten waar het van komt ik na de opticien zou gaan om mijn ogen te laten testen. Erg vermoeiend en heb soms ook gewoon last van het licht. Verder mag ik echt niet klagen. Voel me verder goed zijn er ook al paar x met zijn drieën op uit geweest en ik zit alweer onder mijn startgewicht voor de zwangerschap.
@MadameV, wat lekker dat het zo goed gaat nu met je meisje! Daar is ze gelukkig dan wel van opgeknapt Wat betreft je klachten, die heb ik zelf sinds een week ook, voel me vaak slap, duizelig en soms zie ik ook sterretjes....Ben je al langs de ha geweest? Ik denk dat het bij mij komt door mijn vitB tekort...
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 2 liter bloed verloren, doordat mijn baarmoeder samen trok. Ik heb toen ook okzertabletten moeten slikke . Kan wel even duren weet ik helaas uit ervaring
Morris is erg onrustig en had last van krampjes denk ik. Ook verkouden waardoor hij zijn flessen uitspuugt en niet een klein beetje😳 Nu maar babyneusspray gekocht. Ook heeft hij nu ontzettende pukkeltjes. Lijkt wel of hij in de pubertiijd zit. Hopelijk is dat snel weg. Kamperen was leuk. Ik heb met morris wel thuis geslapen, omdat hij zo verkouden is en het s nachts best wel koud was de afgelopen dagen. Hij is nog geen drie weken dus. Vond dit toch niet zo prettig.
Vervelend teun! Laat je mannetje snel opknappen! Liam ligt in het ziekenhuis ga er nu weer heen Voor zn laatste voeding...moest het even delen