Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Frou welkom bij de restless lees club, hen ik al jaren, komt vangt lange staan opt werk. Toen ik vroeger nog niet wist wat het was noemde ik het tinteling in mijn benen haha

@ juli en Tine, wat zijn jullie zoal van plan op te schrijven?

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha frou!
    Ik heb vanmiddag lekker dutje gedaan dus nu redelijk wakker nog :p

Ik schrijf voorall mijn kwaaltjes bij elke week en de echos en wnr ik getest heb. Heb ng een apart boekje met persoonlijke gevoelens, beetje dagboek en vooral voor mezelf.

3. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Frou, das minder! Dat ken ik niet...

@madam, je hebt speciale dagboeken voor je zwangerschap waar je alles in kan zetten van begin tot eind van de zwangerschap. Symptomen en wat je het liefst eet e.d. ook kun je er foto's in plakken en bij mij zitten er ook soort vakjes waar je spulletjes in kan doen.

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oh leuk julli! (Praat nu precies telkens tegen de maand juli :p)

Die was niet gratis zeker? Ik heb gw agendatje gratis van babydump en staan allemaal gerechten in ook en een boekje dus.

5. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een boek, waar je alles in kan schrijven en echo's in kan bewaren. Had ik gekocht tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik hou nu alles bij in mijn telefoon en later vul ik het boek in.

6. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Amaroen, dat ben ik ook van plan...wil eerst de 13 weken door zijn denk ik of in ieder geval de 1e echo gezien hebben en dat alles goed gaat!

@Tine, ja sorry denk dat verder niemand haar echte naam erop heeft staan!
    Ik haal morgen die agenda ook op als het goed is bij de Baby Dump en dan ook even rondneuzen!

Pff...wat een tijd niet! Bah, alweer voor de 2e keer naar de wc geweest om te plassen en zo gaat het al een paar nachtjes aan...

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @amaroen ik ook mm gehad, hoop met je mee!

@madamv verschrikkelijk he die pukkels en alle zomerse zwangerschapskleding is in de aanbieding :) voor paar centen super leuke shirts enz. De eerste duurde bij mij ook even voor het geland was...

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @dagboek moet ik nog halen, maar is dezelfde als bij de eerste. Alleen dan in een nieuw jasje hihi.

@mamalovesJ hoe is het met jou? Zie nu pas dat je er ook bent. Hoe is de situatie?

@hier moe,ben al 2 uur op met kleine meid. Gisteren avond dienst. Jaaaa cool kleine meid stormt de bank af en op het potje af, wil er op zitten. Ik luier af en ja hoor plasje. Luier is al 2 uur helemaal droog. Super! Misschien toch wat intensiever trainen nu.

@diarree ik had buikgriep verschijnselen bij mn eerste bevalling, van boven en beneden, daar begon het mee. 2,5 uur later was de kleine meid er :)

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Juli maakt niet uit dat niemand zn echte naam hier op heeft staan hoor :D
    En die agenda moet je wel eerst wat voor invullen en dan krijg je een barcode kijk maar eens op de site!

Meijtje ook gezellig zo bevallen... :eek:

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Goedemorgen,
    Wat een nacht! Pfffff. Gisteren om 22:00 uur naar bed gegaan, maar die kleine man werd wakker om kwart voor 12. En dan bedoel ik ook echt wakker. Uiteindelijk maar tussen ons in gelegd, maar van slapen kwam weinig meer...:(

Ik zal zo ook eens zo'n bon invullen vd babydump...

Heb inmiddels ook mijn zwangerschapsdagboek binnen, en wil vandaag starten met invullen. Ookal gaat het nog mis ergens in de komende weken, dan heb ik het dagboek iig nog.

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Amaroen gefeliciteerd!

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Meijtje, wat goed zeg van je dochter. Nu al op het potje :)
    Mijn dochter sleept het potje alleen uit de wc en gaat er dan de kamer mee door haha.
    Hier alles nu rustig, nog wel veel vraagtekens hoe we er uit gaan komen etc.

Voel je wel goed?

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb plotseling rare steken in mijn lies links en donkere urine, lijkt net alsof er wat bloed bij zit maar dat is het niet het is gewoon donkerder dn normaal... Hoop dat het niks ergs is?

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zo, als ik jullie verhalen zo lees, ben ik echt nog een leek haha. Heb met ook zo zitten te verdiepen in ovu testen temperaturen etc dat ik blij ben dat ik f niks meer hoef haha.

Ga misschien ook maar zo'n boek kopen. Eens f kijken. Wil er ook niet zo aan vast zitten dat ik er elke dag wat in moet zetten. Elke week ofzo? Wel leuk vor later. Volgens mij heeft mijn moeder nooit zoiets gedaan.

Ja idd meijtje dat bedoel je in de uitverkoop. Als goed is komt vandaag mijn eerst paar dingetjes binnen. Wil ook niet meteen zoveel kopen dat kan altijd nog. En eerlijk gezegd vind ik dat je heel goed moet zoeken. Vind veel dingen best prijzig en zo degelijk als maar zijn lijn ( sorry hoor ) maar ik ben een vlotte jonge meid van 24 en wil er ook leuk bij lopen als ik zwanger ben hihi.

Vandaag weer getest en ze lopen mooi op! Wow, ben nu echt zoo gelukkig! heb ook een 9 maanden boek en een 1001 namenboek besteld, want dat word nog een hele discussie haha.

Zelf heb ik nog steeds nergens last van, alleen af en toe beetje dat opgerek. Blij van op zich. Want nu het is doorgedrongen zit ik daar niet op te wachten haha. Hoe sneller de komende 8 weken voorbij gaan hoe beter ik het vind! Wel blij dat het nu donderdag is. Als ik ongesteld zou moeten worden zou dat gister op zijn laatst moeten zijn en daar ben ik nou voorbij dus dat is wel heel fijn!

15. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik schrijf gewoon elke week :) voornaamste dingen.

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ff een genante vraag, maar kunnen jullie ook zo moeilijk naar de wc?

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heb ik geen last van, wel dat als ik moet moet ik ook meteen en beetje diarree af en toe

18. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    jazeker! ik 'voel' wel dat ik moet maar als ik ga zitten komt er niks.. ;)

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha kom er net achter dat het 9 maanden info boek dat ik heb besteld, ook een deel " dagboek " bevat, dus daar hebben we het al!

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Mag ik me bij jullie voegen?

Gisteren positief getest na mijn miskraam van vorige maand!
    Zo onwerkelijk nog!

Iedereen gefeliciteerd ook nog!

Deel Deze Pagina