Uitgerekend juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MylaJ, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Maar is er ook niemand in de buurt die even met je mee kan of waar je de auto even van kan lenen mamalovesj?

Heel af en toe nog een paar krampjes maar weinig eigenlijk. Gebruiken ook al een dag of 10 geen infacol meer. Het potje was leeg dus we dachten laten we eerst eens kijken hoe het zonder gaat voor we nieuwe halen. Gaat eigenlijk prima

Teun ik heb je pb gestuurd

Soto hopelijk idd regel weekje en heb je binnenkort weer relaxtere nachten! Ik doe altijd op mijn telefoon haha. Maar als je dat niet gewend bent kost het wel veel tijd ;)

Mensen nog plannen voor morgen?

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Wie doet er nog meer mee op fb?
    Wel gezellig! Teun en ik zitten er al hihi

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Madamev nee alleen mijn vader maar die was
    Er niet. Soms best lastig afhankelijk zijn van anderen..

Fijn dat je meisje zo weinig krampjes heeft.
    Slaapt ze ook lekker snachts?

Ik ben ook gestopt met alle druppeltjes tegen krampjes
    Hij lijkt nu ook minder last te hebben...

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik heb Teun privé bericht gestuurd ik wacht op uitnodiging haha

Ja ze slaapt echt hartstikke goed snachts. Vanacht 12 u fles gehad en toen half 6 weer. Net was ze even wakker maar ze slaapt ook alweer dus lekker relaxt!

Op zich afhankelijk zijn van anderen is niet zo erg mensen zijn vaak wel bereid te helpen en doen het graag voor je. Tis meer dat je dat dan zelf liever niet wil. Hopelijk blijft het de hele dag droog wanneer je op de fiets gaat!

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ben benieuwd wanneer je ook bij de groep zit
    Madamev

Tja afhankelijk is ook niet erg, maar liever zelf dingen kunnen
    Doen. Alleen lastig als het regent met 2 kids.

6. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hier een blije mama, Robin heeft voor `t eerst echt doorgeslapen:):):) Half 12 laatste voeding en om 6 uur meldde meneertje zich pas. Hopelijk heeft hij de smaak te pakken, dan zou hij net als z`n grote zus met 6 weken doorslapen..
    Oja, internet doet het weer gelukkig, toch wel lastig als je zonder zit! De verbinding met m`n mobiel is niet altijd even snel. Even mail kijken etc. kan wel, maar als je meer moet vind ik `t maar onhandig...

@ madameV & MamalovesJ: fijn dat het beter gaat met de krampjes! Hier ook gelukkig, maar ik geef wel nog sab-simplex. Robin laat heel veel scheetjes en ik ben bang dat hij veel last gaat krijgen als ik stop. Voorlopig blijf ik nog even door druppelen, bij m`n dochtertje heb ik het ongeveer tot 3 maanden gegeven.

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Soto, wat fijn zeg!!!
    En heerlijk dat je mannetje nu lekker doorslaapt :)

Hier nu ook sinds 2 dagen dat Liam lekker doorslaapt :)

Vind jij nu enig verschil sinds je sab simplex gebruikt?
    Ik moet heel eerlijk zeggen er mee te zijn gestopt want ik merk echt geen resultaat.....Liam laat ook veel scheetjes, maar het poepen duurt nu geen daágen meer!

Heb je het weekend nog wat leuks gedaan? Of lekker thuis met de kindjes?

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat fijn! Zo'n eerste nacht doorslapen. Hier gaan we ook langzaam maar zeker die kant op!

Xprissiex hoe is het met jou?

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @MadameV,echt heerlijk , nu al 5 dagen totaal!
    Word je toch wat uit geruster wakker

10. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Lekker hoor als ze door slapen. Daar kijk ik ook naar uit. Fleur heeft gisteren en twee dagen terug ook van half elf tot 4 uur geslapen dat vind ik ook al heerlijk. Hopelijk zet ze dit nu door.

11. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Vannacht helaas niet doorgeslapen, maar hij kwam maar 1 x voor een voeding, dus dat valt ook reuze mee:) .
    Fijn MamalovesJ dat Liam doorslaapt! En madameV & inge86: ook fijn dat de nachten bij jullie ook goed gaan. Soms lees ik verhalen van maandenlang 3 x per nacht wakker etc. en dan ben ik erg blij met 1 voeding per nacht met deze leeftijd:D

Ik merk tot nu toe wel verschil als ik sab-simplex gebruik. Ik heb het een paar keer achterwege gelaten, maar toen had hij toch meer krampjes. Voorlopig gebruik ik het nog en af en toe probeer ik of hij zonder kan..

We hadden in `t weekend een verjaardag. Robin heb ik lekker de hele avond bij me gehad en hij heeft geslapen als `n roosje:D. Verder nog nieuwe schoenen gekocht voor ons dochtertje. Goed gescoord in de uitverkoop: 2 paar, normaal samen 140 euro, voor 50 euro gekocht. Altijd leuk:D!
    Verder niet veel gedaan, ik heb nog steeds erg last van m`n rug, dus actieve dingen konden sowieso niet (normaal wandelen we veel). Ik krijg nu nog 2 weken intensieve fysio en als het niet verbeterd wordt ik doorgestuurd naar de neuroloog. De huisarts is bang dat ik misschien een hernia heb, dat zou wel echt balen zijn:(.

12. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Jeeh ook vanacht sliep Fleur weer door. Deze keer van half elf tot vijf. Zal ze dan echt gaan doorslapen. Wat zal dat weer heerlijk zijn en ook zo snel al.

leuk soto dat ze zo goed geslaagd bent. Dat is leuk winkelen in de uitverkoop.

Hier gaat alles lekker. Gisteren ook wezen winkelen en alvast winter schoenen voor mijn oudste gekocht. Voor Fleur wacht ik nog even met winterkleertjes. Ze groeit zo hard ben bang dat ze het anders straks niet meer past.

Volgende week vrijdag heb ik s avonds een bruiloft. Nu weet ik alleen nog niet hoe ik het met de voedingen van Fleur moet gaan doen. Ik heb in ieder geval twee voedingen nodig. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dat moet gaan doen met kolven en hoeveel je dan per voeding nodig zal hebben. Ook zal ik van de week alvast moeten oefenen met een flesje denk ik. Iemand ideeën?

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Soto, Lekker zeg dat de kleine man ook goed slaapt :)
    Shoppen is altijd leuk toch? Ik wacht even tot oktober voor ik ga shoppen voor me dochter, al heeft ze wel kleding nodig, ze groeit alle maatjes eruit!

Gelukkig dat het bij jou wel heeft geholpen sab-simplex
    ik vind het nu achteraf zonde van me geld, maargoet ik heb het geprobeerd.

Hadden jullie nog behoefte aan ons anonieme groepje op fb? Daar kletsen we nu ook veel :)

@Inge ik kan je helaas geen tips geven, want ik geef geen borstvoeding ;)

14. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Met Morris naar cb geweest hij woog 3570 gram en was 53 cm
    Nu 4595 gram en 54,5 cm met 5 weken. Hij groeit goed👍

Ik geef ook flesvoeding. Geen idee doe je extra flesjes maakt haha
    Extra kolven na voeding of ervoor??? Hahah geen idee
    Morris drinkt nu max. 120 cc per keer.
    Heb je daar iets aan?

Fb is leuk! En het groepje is geheim kan niemand vinden!

15. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Willen jullie mij dan ook toevoegen

16. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Stuur mij maar een pb met je naam. Stuur ik je een vriendschapsverzoek en meld je bij de groep aan👍

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Vind ik ook fb is leuk! Inge kom ma snel haha. Leuk fotootjes delen enz!

18. inge86

inge86 Actief lid

12 nov 2013
    144
    0
    0
    noord holland
    Heb teun net een pb gestuurd

19. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Ik wil ook wel meekleppen op fb, als `t echt geheim is:)
    Teun, je hebt pb!;)

20. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Hoe is het met xprissiex?

Gaat alles goed?

Deel Deze Pagina